Citat:
Att han kallas "Nojnäs" ibland är ju inte mitt påhitt direkt.Han är en duktig undersökande journalist förvisso som uträttat en hel del bra saker genom
åren men har han inte lite fått poliser på hjärnan i fallet ifråga?
Tycker nog att han ser konspirationer i lite väl mycket som händer. Paranoid var kanske
att ta i från min sida.
Citat:
Det blev en hel del inlägg sista dygnen, ja. Så mycket brukar jag inte uppträda här och
Som jag ser det finns det ju ingen större poäng med att du postar inlägg i denna tråd, även om det naturligtvis står dig fritt att skriva. Däremot är du off topic i det mesta du skriver. Du får gärna fortsätta tro på en hysterisk kvinnas vittnesmål som lägger till fler detaljer i sitt vittnesmål i varje förhör, men håll dig till den tråd där du hör hemma. Denna tråd handlar om konspirationer och alternativa teorier...men när du ändå är här kan du väl svara på lite frågor:
det kommer inte att upprepas, kan jag lugna dig med. Det blir i så fall bara ett kortare
inhopp.
Jo, jag fortsätter vara knepig nog och värderar ifrågavarande dams vittnesmål som helt
avgörande för fallet. Viker inte där. Finns ingen anledning.
Tråden säger du ska handla om allt annat än just det officiella huvudspåret med CP men
ändå tar man upp honom även då inte jag medverkar.
Titta bara på mister MBoudine, han nämner människan ofta. Sker i samband med att han
ondgör sig över Lisbets och sönernas envishet i att hålla fast vid denne som gärningsmannen.
Citat:
Det finns olika förklaringar till detta. Att han kanske skrämts av folk kring CP att göra
Lars Jeppsson då. Som står i trappan och är bekant med C.P men som inte känner igen honom. Din förklaring är?
ett direkt utpekande till exempel. Eller så såg han i själva verket inte så mycket alls av
den förbispringande mannen vid baracken. Inte tillräckligt för att varken veta det ena
eller det andra.
Citat:
En hel del osäkerhet kring de här vittnesuppgifterna, tycker jag nog.
Mannen som sköt hade enligt de flesta vittnen lång kappa/rock. C.P hade jacka. Din förklaring är?
Citat:
Det är som med de åberopade "Walkie/talkie-männen"; hur pass mycket av egentlig substans
Tre, om inte fyra, män flyr från mordplatsen i olika riktningar. De ses av ett flertal vittnen. Din förklaring är?
finns det i dessa uppgifter frågar jag mig? Om det verkligen har sprungits här av fyra
personer så vad talar konkret för att det har med mordet på OP att göra?
Citat:
Den figuren och hans uppgifter kan vi nog ta med en rejäl nypa salt.
Roger Östlund placerar C.P vid Grand. Dock är det ju bevisat att Östlund kommer till biografen efter 23.20 vilket skulle ge C.P ett alibi. Din förklaring är?
Som påpekats någon gång förut: Misstankarna mot CP står inte och faller med vad Östlund
häver ur sig för nånting.
Citat:
Ska ta det i övervägande.
Håller med Jake Clawson. Utvärdera dig själv, Grandioso
God natt och trevlig helg!
Senast redigerad av Grandioso 2013-07-20 kl. 01:04.
Senast redigerad av Grandioso 2013-07-20 kl. 01:04.
'