2013-07-19, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Finns det någon annan som kan peka ut det?

Jag har precis gjort en sökning på "MC" och det dyker en hel del inlägg där det antyder på att den är borta. Bland annat hittade jag ett inlägg där den föreslås använts som sänke, så jag var ju inte först med den teorin iaf.
Citera
2013-07-19, 14:24
Medlem
constants avatar
Citat:
Finns det någon annan som kan peka ut det?
Är ganska säker på att det är ett missförstånd.
Citera
2013-07-19, 14:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy7
Jag har precis gjort en sökning på "MC" och det dyker en hel del inlägg där det antyder på att den är borta. Bland annat hittade jag ett inlägg där den föreslås använts som sänke, så jag var ju inte först med den teorin iaf.
Att vi i tråden inte vet var den är, och gissar att den använts som sänke, betyder inte att AJ inte kan redovisa var den är.
Citat:
Hur är sannolikheten att Ida bundits till MC:n och så har man dumpat den i nåt djupt vatten? Eftersom han inte kan redovisa var MC:n finns kan det ju vara ett alternativ, att han använt den som tyngd.
Så, vem har sagt att AJ inte kan redovisa var MC:n finns?
Citera
2013-07-19, 14:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Då såg du kanske teorin om att MGM ev. skulle gett någon snubbe på käften i Jkg och då körde denne förare på en MC.
Citera
2013-07-19, 14:30
Medlem
Citat:
Att vi i tråden inte vet var den är, och gissar att den använts som sänke, betyder inte att AJ inte kan redovisa var den är.

Så, vem har sagt att AJ inte kan redovisa var MC:n finns?

Jag kan tyvärr inte svara på det. Öppen för att jag kan ha fattat den biten fel.
Citera
2013-07-19, 14:32
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag kan tyvärr inte svara på det. Öppen för att jag kan ha fattat den biten fel.
Bra, då lägger vi det till sidan, så det inte blir en trådsanning.
Citera
2013-07-19, 14:32
Medlem
Citat:
Gjorde precis samma sökning och skummade igenom resultatet. Vad jag kan se är det ännu bara spekulationer. "Skulle MC'n kunna använts till detta?" "Skulle den kunna vara tyngd för att sänka ner i vatten?" "Skulle han kunnat bränna bilen för att ta MC'n iväg från platsen?" etc.

Vad jag med min snabba läsning av resultaten finns inget som säger att den är borta. Bara antaganden och gissningar.
Citera
2013-07-19, 14:48
Medlem
Citat:
Bra, då lägger vi det till sidan, så det inte blir en trådsanning.
nu lyckades ju du få en
massa nya inlägg om ingenting? är du bara ute efter att få mest inlägg på FB? MOTORCYKELN ÄR JU NATURLIGTVIS INTRESSANT? men tror inte att den använts för att forsla bort en död kropp. iom att det är nog besvärligt att köra med en full person bak. mer tror ja den möjligtvis använts efter bilbranden för att forsla iväg föraren till bilen. därför intressant om nån sett MCN runt berget på natten..
Citera
2013-07-19, 14:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
nu lyckades ju du få en
massa nya inlägg om ingenting? är du bara ute efter att få mest inlägg på FB? MOTORCYKELN ÄR JU NATURLIGTVIS INTRESSANT? men tror inte att den använts för att forsla bort en död kropp. iom att det är nog besvärligt att köra med en full person bak. mer tror ja den möjligtvis använts efter bilbranden för att forsla iväg föraren till bilen. därför intressant om nån sett MCN runt berget på natten..
Jag vederlade en trådsanning.

Givetvis är iakttagelser av MC:n intressanta.
Citera
2013-07-19, 14:57
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigint
Nu går det ett förberedande larm hos räddningstjänsten
Om brand på torvkruka igen!

Mystiskt

Var det inte ordentligt släckt?
Citera
2013-07-19, 15:02
Medlem
Citat:
Jag vederlade en trådsanning.

Givetvis är iakttagelser av MC:n intressanta.
ok! tyckte bara det blev för mycke snack för ingenting.
för alla med några hjärnceller förstår ju man inte använder sin egen MC till att sänka en kropp med. så hade ju bara vart å ignorera den idiotiska tanken. tror mest den kan va intressant möjligen om den vart på berget på natten? där skulle ja lägga mitt intresse om MCN iaf..
Citera
2013-07-19, 15:04
Medlem
Herrstorpotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
För dem ätter glass i skuggan och hittar på . 3 jävla veckor har gått och GM badar och snart går polisen i TV3 efterlyst och ber om nya tips medan GM badar fortfarande.

Faktum är att polisen i fyrbodal lägger ner extrema resurser på detta fallet. Att det inte finns mycket info i media beror främst på en strikt sekretess, samt att man gärna kollar tips på udda tider av dygnet för att just slippa media och privatspanare. Mycket av arbetet består även av inre spaning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in