Citat:
Ursprungligen postat av
Byxan81
Visst kan det varit en bdsm-lek som gick snett. Om de nu är intresserade av bdsm. Vad jag läst så är dom det. FH verkar för övrigt ha samma intresse och är med i en grupp på facebook som heter "våldsamt sex", och lite annat.
Mmm, men min teori gick inte ut på att de skulle ha haft en bdsm-lek som gått snett, utan snarare just det faktum att AJ eventuellt tänder på bdsm, vilket är en liten sidoteori som jag la fram till övriga tråddeltagare.
Du själv uttrycker saker som torde ha med ett bdsm-intresse att göra (enligt dina tidigare inlägg på flashback). Eftersom att jag misstänker att du vet en hel del om AJ vore det intressant om du kunde börja delge mer information om honom. Vem du är känns irrelevant, men att du är vän med AJ låter troligt.
Du själv pratar om att röja bevismaterial (bilar etc), att slå kvinnor osv. Jag ser ett samband mellan dig och AJ (hävdar inte att du, Byxan, är AJ). Varför jag får en känsla av att du vet mer är inte helt fastställt, men jag tror att du kan bidra med mer information.