Citat:
Ursprungligen postat av
OpenDestiny
Min är liten, 13-14 cm lång och 13 i omkrets vid roten. Den är 21 år gammal . Den är dock inom intervallet för normal, men den ser så liten ut.
Läste att normal omkrets är 8-12 cm vid roten men kan det stämma? Det betyder att min är grövre än genomsnittet. Har dock inte sett så många då jag inte brukar undersöka duscharna, men efter all porr man sett känns det ju som en minikuk man har.. Känns synd då det är dessa kukar tjejerna ser när de porrsurfar.. Tror ni att 8-12 i omkrets = normalt?
Ja, den är inom det "normala" och den ser liten ut för att den är liten, en normal kuk på 13-16x8-14 är litet och något dom flesta kvinnorna inte föredrar.
Kolla på vilket sex och samlevnads forum som helst där många tjejer hänger så ser du ganska snabbt att den större mängden föredrar kukar på 16x14+, det är även vad som eftertraktas på majoriteten sex siter.
Vi med små medelkukar kommer tyvärr aldrig att kunna konkurrera med mer utrustade män, välj därför en kvinna som inte haft en halv kommun mellan benen.
Ju mindre erfarenhet, ju bättre för oss och har tjejen varit med få män så är chanserna goda att hon inte har fått en smak för det större.