2013-07-08, 12:49
Medlem
Min är liten, 13-14 cm lång och 13 i omkrets vid roten. Den är 21 år gammal . Den är dock inom intervallet för normal, men den ser så liten ut.

Läste att normal omkrets är 8-12 cm vid roten men kan det stämma? Det betyder att min är grövre än genomsnittet. Har dock inte sett så många då jag inte brukar undersöka duscharna, men efter all porr man sett känns det ju som en minikuk man har.. Känns synd då det är dessa kukar tjejerna ser när de porrsurfar.. Tror ni att 8-12 i omkrets = normalt?
Citera
2013-07-08, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpenDestiny
Min är liten, 13-14 cm lång och 13 i omkrets vid roten. Den är 21 år gammal . Den är dock inom intervallet för normal, men den ser så liten ut.

Läste att normal omkrets är 8-12 cm vid roten men kan det stämma? Det betyder att min är grövre än genomsnittet. Har dock inte sett så många då jag inte brukar undersöka duscharna, men efter all porr man sett känns det ju som en minikuk man har.. Känns synd då det är dessa kukar tjejerna ser när de porrsurfar.. Tror ni att 8-12 i omkrets = normalt?

Min har exakt samma mått! Tycker också den känns liten, dock har jag på senare tid märkt att den har en hyfsad omkrets. Kan 13-14cm orsaka problem vid samlag? Vissa positioner?
Citera
2013-07-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinyDude
Min har exakt samma mått! Tycker också den känns liten, dock har jag på senare tid märkt att den har en hyfsad omkrets. Kan 13-14cm orsaka problem vid samlag? Vissa positioner?

Gör som indianerna prova!?

beror ju på tjejens fysik också så klart om det är stora dtora skinkor ivägen så kanske inte kuken når fram lika långt!?

om det nu skulle vara så att nån här sa att det var en viss position som var problematisk skulle du inleda kommande förhållanden med ett vilkor?

-så länge vi aldrig knullar i xxxxxxx-ställningen så kan jag vara ihop med dig?
Citera
2013-07-09, 09:03
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxlax
Medel är runt 15 cm lång enligt all svensk statistik. Under 13 cm skulle jag säga är liten. Över 16 är att föredra för min del. Omkretsen är naturligtvis också viktig, men den verkar många färre människor ha mätt, och är därför svårare att uppskatta.

https://www.flashback.org/sp11889810

Snittresultat längd: 15, 37 cm
Snittresultat omkrets 12,41 cm
Citera
2013-07-09, 23:21
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Stackare...

Du får inte vara medlem på FB tyvärr, bye
För att han mätte diameter och radie? Jag håller med, det var både vidrigt och fruktansvärt udda gjort.
Citera
2013-07-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxlax
Medel är runt 15 cm lång enligt all svensk statistik. Under 13 cm skulle jag säga är liten. Över 16 är att föredra för min del. Omkretsen är naturligtvis också viktig, men den verkar många färre människor ha mätt, och är därför svårare att uppskatta.

Hej!
Jag har mät min på både längd o grovlek. Den är ca: 18,5 lång o 16,5 grov. det känns trångt att komma till många gånger o så går man i botten.
Det kan göra väldigt ont i kuken när man ska in första gången, fast hon är väldigt blöt o kåt.
Så det är inte bara att köra på.
Citera
2013-07-11, 22:06
Medlem
Jopsiks avatar
Får man större kuk i rymden?
Citera
2013-07-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jopsik
Får man större kuk i rymden?

JA om "jelking" funkar.

Ponera, du lycklig rymdfarare, vad gör du på din fritid där i kapseln?

Nä just det du sitter inte och skriver dikter eller filosoferar över livet inte heller sitter du och kikar på jorden genom en liten glugg, du besudlar dig själv 24/7 kuken lär väl öka i storlek med 10% i veckan (jag antar att det är därför rymddräckter är så "fluffiga" för att dölja FB-kuken alla astronaouter utvecklar i omloppsbana.
Citera
2013-07-13, 09:27
Medlem
mattias-8888s avatar
Inget problem med mina tjejer att nå i botten fast Kuken är 19 cm lång och typ 14 cm omkrets vid ollonet.
Dem gillar alla att jag kör in kuken så långt det går för att bli så totalt uppfyllda som möjligt. Bara dem får ordentligt uppvärmning och är rejält blöta innan så går det bra.

Skickar en liten bild på lilla Rackarn

http://bayimg.com/FanKiaAEL
Citera
2013-07-14, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mattias-8888
Inget problem med mina tjejer att nå i botten fast Kuken är 19 cm lång och typ 14 cm omkrets vid ollonet.
Dem gillar alla att jag kör in kuken så långt det går för att bli så totalt uppfyllda som möjligt. Bara dem får ordentligt uppvärmning och är rejält blöta innan så går det bra.

Skickar en liten bild på lilla Rackarn

http://bayimg.com/FanKiaAEL

Hur lång är du? Inte penislängd.
Citera
2013-07-15, 02:23
Medlem
Är en bit över 19 och jag har inte dåligt självförtroende, men jag tänker väldigt mycket och blir osäker på min kuk..vet att jag inte har överdrivet liten kuk, men den är inte stor heller, kanske 14-16 cm och 9-12 cm omkrets..nån som vet hur länge han kommer att växa?
Citera
2013-07-16, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpenDestiny

Ja, den är inom det "normala" och den ser liten ut för att den är liten, en normal kuk på 13-16x8-14 är litet och något dom flesta kvinnorna inte föredrar.
Kolla på vilket sex och samlevnads forum som helst där många tjejer hänger så ser du ganska snabbt att den större mängden föredrar kukar på 16x14+, det är även vad som eftertraktas på majoriteten sex siter.
Vi med små medelkukar kommer tyvärr aldrig att kunna konkurrera med mer utrustade män, välj därför en kvinna som inte haft en halv kommun mellan benen.
Ju mindre erfarenhet, ju bättre för oss och har tjejen varit med få män så är chanserna goda att hon inte har fått en smak för det större.
Senast redigerad av Mlkehunt 2013-07-16 kl. 02:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in