2013-07-19, 01:48
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Det var någon som antog att hon ev. skulle kunna ha den sjukdomen (efter att ha läst om sjukdomen online) eftersom det är män som drabbas av blödarsjuka via gen från modern.
Det är alltså inte bekräftat vilken typ av blödarsjuka IF lider av?

Men oavsett om det är hemofili eller nån annan variant, så kan de vara av lindrig art.
Citera
2013-07-19, 01:52
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Nån relevans till den här tråden, tror du?

http://goo.gl/maps/qs9xP
Vilket nummer, 430?
Citera
2013-07-19, 01:54
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogge12
http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.2255427-villabrand-utanfor-uddevalla

Det är mycket nu. Denna kåk ligger mellan Uddevalla - Vänersborg - Trollhättan och där har både bilen och huset brunnit upp. Oberoende av varandra.

Smutta på den om ni orkar...
Och polisen sökte med hund?
Citera
2013-07-19, 01:54
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Vilket nummer, 430?

Va, nummer? Blev det nåt fel på kartan nu? Jag sökte bara rätt på där det brann utifrån artikeln.
Citera
2013-07-19, 01:55
Medlem
Någon nämde ett ev BDSM intresse, var det AJ som hade det eller Id*??
Citera
2013-07-19, 02:01
Medlem
pajk08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Ja, ska man tro sägnerna från förr så är det nog inte Cli** man ska göra sej osams med, och absolut inte ha ihjäl hans dotter - OM hon nu är död, men det utgår jag nästan ifrån nu, denna gärningsman kommer ju för alltid att behöva ögon i nacken.

Ja det låter ju som att han bör ha ögonen i nacken nu

Då när I s far ringde till sin dotter för att kolla läget, kan ju vart för han vet vem denne AJ är och vart orolig?
I s far kanske tom hade några vänner med sig vid den tidpunkten när han ringde dottern den kvällen? ifall att dom behövde åka dit, då AJ är en känd galning ju?
Eller känner AJ och I s pappa varandra?
Citera
2013-07-19, 02:07
Medlem
pajk08s avatar
Jag skrev tidigare i tråden att jag läst här att AJ har bott ell hade sitt barndomshem i Strömslund i Thn, eller om det var så att han har Släktingar från Strömslund??, ja jag orkar inte leta bakåt i tråden nu, men läste fel via karta att Slatthult låg vist inte där, men det är ju ändå skogspartier där och en plats för orientering/motions spår, mm. Så polis och msp borde väl lika gärna kolla där med ju...
Jag såg också på karta att när man åkt igenom Strömslund, så finns det nån hjärtrumsväg, där verkar finnas mycket skog partier runt den vändan`?
Kanske bra ställen att dom kollar upp, om polis mps inte vart där runt omkring och letat än?
Citera
2013-07-19, 02:09
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Va, nummer? Blev det nåt fel på kartan nu? Jag sökte bara rätt på där det brann utifrån artikeln.
Har du adressen? Torvruka ?
Citera
2013-07-19, 02:11
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Har du adressen? Torvruka ?

Jaha, nej det har jag inte. Sökte mest upp lite grovt vart det ligger utifrån inlägget om branden med länken. Sen om det har nån relevans vet jag inte men lokalbor kanske vet om det finns nån koppling till det området för inblandade gm/häktade?
Själv har jag inte en aning.
Citera
2013-07-19, 02:16
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Jaha, nej det har jag inte. Sökte mest upp lite grovt vart det ligger utifrån inlägget om branden med länken. Sen om det har nån relevans vet jag inte men lokalbor kanske vet om det finns nån koppling till det området för inblandade gm/häktade?
Själv har jag inte en aning.
Jaha, jag trodde du visste vilken fastighet det gällde.

Jag kikade på en, fastnade för den för att det såg häckigt ut med billik på gården och en liggande soptunna, det såg åtminstone ut så 2012.
Det finns en pöl, en damm och en mindre sjö alldeles intill, vid sjön stryker vägen bredvid.

Varför i hela friden söker polisen med hund efter en bil/villabrand?
Senast redigerad av Ull-Strumpa 2013-07-19 kl. 02:30.
Citera
2013-07-19, 02:24
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Jaha, jag trodde du visste vilken fastighet det gällde.

Jag kikade på en, fastnade för den för att det såg häckigt ut med billik på gården och en liggande soptunna, det såg åtminstone ut så 2012.
Det finns en pöl, en damm och en mindre sjö alldeles intill, vid sjön stryker vägen bredvid.

Varför i hela friden söker polisen med hund efter en bil/villabrand?

De sökte för att de trodde det kunde funnits nån person i huset som rusade ut när det började brinna. Den brunna bilen, vad är det för bil? Nån liten sort iaf. Såg också den där sjön och det verkar även vara kräftfiske i den, om man nu ska prata kräftor, vill säga.
Citera
2013-07-19, 02:32
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Det är Torvruka 430 som brann. Den blå Renaulten Clion stod likadant på googlebilden, långt ifrån huset.
http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.2255427-villabrand-utanfor-uddevalla
http://img839.imageshack.us/img839/3915/3yz7.jpg

Nog för att Renault kan brinna, men knappast om de stått orörda, eller?

http://img268.imageshack.us/img268/5130/jn73.jpg
Senast redigerad av Ull-Strumpa 2013-07-19 kl. 02:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in