Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Japp men finns ställen runt omkring, dammar och annat. Ja inte så smart att skylta med kroppen men fortfarande har inte utredningen kring Bodenfallet kommit till nån lösning. Nåt rätt måste ju KJ gjort då eftersom det tar en jävla tid att få till ett åtal. Men vad vet jag, kanske kanske inte finns hon vid nåt gammalt ödetorp?.. Kostar ju inte så mycket att ta det i betänkande iaf.
Aha ok, trodde du menade i ett ödeshus och inte runt.
Ja, KJ är ännu inte dömd men kroppen hittades.
Jag inbillar mig att AJ nog är mer rädd för att den ska hittas än vad KJ var. Om man får lov att säga så här om odömda misstänkta så tror jag de är sjuka i huvudet på helt olika sätt. Då tänker jag mycket på deras bakgrunder. Det känns som AJ är kung i en viss vänkrets medan KJ mer vill vara det men anses som lite oduglig och konstig. KJ är nog stolt över vad han gjort, åtminstone under tiden vid och precis efter mordet, medan för AJ är det mer nåt som gått fel och som förstör hans image bland brudar osv om det skulle komma ut.
Och vad vill jag komma med denna amatöranalysen då?

Jo att jag inbillar mig att AJ var mer rädd för att kroppen skulle hittas när han gjorde av med den än KJ.