2013-07-04, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provamig
Tjena alla härliga thaimassage utövare!
Jag har provat i stort sett allt inom Thaimassage och extra service på olika ställen runt Stockholm. Funderar nu på att prova en fyrahands massage. Någon som har erfarenhet av det, är det värt pengarna, rekommenderas? Är det dubbelt pris på allt, massage och extra?

Beror säkert på. Har provat en gång för ett par dagar sen... dubbelt pris på allt.
Tackade därför nej till extra, men grymt skön massage fick man av två tjejer som visste vad de gjorde.
Citera
2013-07-05, 19:18
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provamig
Tjena alla härliga thaimassage utövare!
Jag har provat i stort sett allt inom Thaimassage och extra service på olika ställen runt Stockholm. Funderar nu på att prova en fyrahands massage. Någon som har erfarenhet av det, är det värt pengarna, rekommenderas? Är det dubbelt pris på allt, massage och extra?

Förhandlingsbart,,men 8hands är bra mycket trevligare
Citera
2013-07-07, 17:26
Medlem
Det är rätt vanligt att det sker stölder på salongerna.
Jag vet flera tjejer som blivit av med både telefoner och pengar.
Trist!
Citera
2013-07-17, 00:26
Medlem
Jaha har aldrig varit på thai massage tidigare. Lite sugen är man dock, HE hade inte varit helt fel heller.

Några nybörjar tips? eller tips på var man ska vända sig i malmö? Bara gå in i första bästa eller?
Citera
2013-07-17, 13:42
Bannlyst
är thaimassagesalonger regelrätta horhus eller vad är det för nåt? är inte horhus förbjudna i Sverige?
Citera
2013-07-17, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LubbeTjoffmopf
är thaimassagesalonger regelrätta horhus eller vad är det för nåt? är inte horhus förbjudna i Sverige?

Nej, dom är thaimassagesalonger. Sedan kan det vara som så, att thailändska massöser ibland definierar helkroppsmassage lite annorlunda än fuskande svenska helkroppsmassöser.
Citera
2013-07-17, 16:21
Medlem
Dags för ett nytt konto kändes det som, i.a.f. om man ska skriva i denna delen av forumet

Jaja, iaf.
Jag hade en tanke häromdagen, Thaisalongerna ploppar upp snabbare än svampar runt om i våra städer.
Det verkar finnas en omättlig efterfrågan av dessa och jag undrar helt enkelt hur det kommer sig att det alltid är Thaimassageställen som öppnar. Marknaden borde ju vara enorm på även t.ex Öststatstjejer som vill tjäna en bra hacka på massage.

Någon som har en ide om varför de inte drar nytta av de stora möjligheterna med att driva en massagesalong?
Citera
2013-07-17, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
Nej, dom är thaimassagesalonger. Sedan kan det vara som så, att thailändska massöser ibland definierar helkroppsmassage lite annorlunda än fuskande svenska helkroppsmassöser.
hehe, jag förstår

bilden nedan är från phön thaimassage i varberg, där massagebritsarna verkar vara bra lämpade för "helkroppsmassage" - påminner lite om en sängkammare faktiskt https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/s320x320/150372_132338370154603_5609970_n.jpg
Citera
2013-07-17, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thaihunter
Dags för ett nytt konto kändes det som, i.a.f. om man ska skriva i denna delen av forumet

Jaja, iaf.
Jag hade en tanke häromdagen, Thaisalongerna ploppar upp snabbare än svampar runt om i våra städer.
Det verkar finnas en omättlig efterfrågan av dessa och jag undrar helt enkelt hur det kommer sig att det alltid är Thaimassageställen som öppnar. Marknaden borde ju vara enorm på även t.ex Öststatstjejer som vill tjäna en bra hacka på massage.

Någon som har en ide om varför de inte drar nytta av de stora möjligheterna med att driva en massagesalong?

Jag tror det till stor del handlar om kulturskillnad. Dels har inte öststatstjejerna massagen i blodet som thailändarna har, dessutom är de ena lata jävlar. Överallt i Stockholm, och säkert andra kommuner i riket, ser man öststatspack tigga pengar. Har ni någonsin sett en asiat på det viset, i Sverige? Asiater är bra på att tänka långsiktigt och är bra på att arbeta.
Citera
2013-07-17, 17:19
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaihunter

Jaja, iaf.

Frågan är hur lång tid det kommer att ta innan andra typer av salonger kommer att dyka upp? Anledningen till att sådana ställen inte finns för tillfället, tror jag är Svenskarnas förtjusning i att åka till Thailand, thailändsk kultur och mat. Många reser dit för att semestra, en hel del som rena sexturister. Väldigt många tar dessutom med sig en kvinna hit, i alla fall i jämförelse med andra resmål. Kvinnorna är ofta, så vitt jag kan begripa hel- eller halvproffs, kanske har dom jobbat med oseriös massage i Bangkok eller Pattaya, eller vart man nu åker när man semestrar i Thailand. Tillsammans med en svensk man öppnar man sedan upp ett sånt här ställe eller flera och anställer sedan andra Thailändska kvinnor på kortidsvisum, som man byter med jämna mellan rum. Ungefär som med bärplockare. Det här är i alla fall min gissning. Skall man kunna öppna en salong behövs det någon med kontakter, någon som vet hur det Svenska samhället fungerar [skatter, lagar mm.] samt har lite pengar. Det här är nog den största anledningen till att det inte finns så många andra liknande massageställen, fast med andra nationaliteter. Sen är ju den Svenska lagen utformad på ett sådant sätt att man inte kan komma åt den prostitution som bedrivs på sådana här ställen, eftersom den i huvudsak utformades för att minimera gatuprostitutionen. Hade det varit straffbart att sälja sex, hade det kanske sett annorlunda ut. Men jag tror nog att det i framtiden kommer att dyka upp andra alternativ, om inte lagen ändras. Jag tror det skulle vara ganska lukrativt att driva en sån här inrättning med Rumänska, Moldaviska, Bulgariska eller Polska tjejer. Personligen är jag inte så intresserad av thaimassage mer än som fenomen. Första gången jag läste tråden trodde jag att det här var ren bullshit, ett gäng nätrunkare som fantiserade fritt och skrev porrnoveller.
Men jag har reviderat den åsikten nu. Den här typen av prostitution existerar i allra högsta grad, speciellt i Stockholm.
Senast redigerad av FE-ANALYS 2013-07-17 kl. 17:21.
Citera
2013-07-17, 20:30
Medlem
Citat:

Du kan hitta hela skalan, från de som enbart ger massage, och tar bestämt avstånd från försäljning av sexuella tjänster, till gråzonen där "tjänsteutbudet" i salongen helt beror på vilken massös du får, till salonger som helt fokuserar på "extra-tjänster".

Går du på thaimassage-salong kommer du att få thaimassage - men man kan ju säga att det är betydligt svårare att hitta salonger som ger bra massage än vad det är att hitta salonger som erbjuder plusmeny. Kan vara lite svårt i början när man inte vet vilken affärsidé en viss salong arbetar efter.

Men, nej - alla är inte horhus.
Citera
2013-07-17, 20:52
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
hehe, jag förstår

bilden nedan är från phön thaimassage i varberg, där massagebritsarna verkar vara bra lämpade för "helkroppsmassage" - påminner lite om en sängkammare faktiskt https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/s320x320/150372_132338370154603_5609970_n.jpg
Shit, vilket knullnäste! Är det salongen själva som lagt upp bilderna? Även om de skulle vara en seriös verksamhet (sådana existerar!) så kommer de få skamliga förslag för jämnan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in