2013-06-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obex
Patch notes 3.7
Razor Shuriken
Damage dealt to secondary targets reduced to 45/69/93/117/141 (+0.6 bonus Attack Damage) from 60/92/124/156/188 (+0.8 bonus Attack Damage)
Living Shadow
Vision radius of the Shadow reduced to 700 from 1300
Shadow Slash
Cooldown increased to 4 seconds from 3

Spelade faktiskt inte zed innan patchen, gjorde du? Du borde ha märkt lite skillnad, fast om du junglar så maxar du iofs E antar jag som inte har blivit nerfad? rätta mig om jag har fel.

Tror han vart ändrad två patcher i rad. I den första flyttade de dmg från E till Q och sedan reducade de dmg på Q i andra. Kan ha fel
Citera
2013-06-09, 19:40
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obex
Patch notes 3.7
Razor Shuriken
Damage dealt to secondary targets reduced to 45/69/93/117/141 (+0.6 bonus Attack Damage) from 60/92/124/156/188 (+0.8 bonus Attack Damage)
Living Shadow
Vision radius of the Shadow reduced to 700 from 1300
Shadow Slash
Cooldown increased to 4 seconds from 3

Spelade faktiskt inte zed innan patchen, gjorde du? Du borde ha märkt lite skillnad, fast om du junglar så maxar du iofs E antar jag som inte har blivit nerfad? rätta mig om jag har fel.

Jag mainar Zed eller vad man ska säga så jag har kört många games med honom enda sen han kom ut. Nu när jag tänker efter så går junglen segare, du behöver AD som fan på zed, viktigt det där, E-skillen tar prinicip nada på creepsen i början men når du lvl 4 blir det mycket lättare med hans spöken. Hade småproblem med golems också.

Den där nerfen ser inte så trevligt ut men lyckas man få in 3 ghost combon är det oftast en freekill. Dock rekommenderar jag bara att köra den combon om du garanterat kommer dö på kuppen.
Citera
2013-06-09, 19:56
Medlem
obexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Tror han vart ändrad två patcher i rad. I den första flyttade de dmg från E till Q och sedan reducade de dmg på Q i andra. Kan ha fel
Tror du har helt rätt , har för mig något liknande.
Citera
2013-06-09, 20:19
Medlem
Någon som vet när den nya champen kommer ut, Aatrox.
Citera
2013-06-10, 11:30
Medlem
Någon annan som tycker att den lila sidan är helt onaturlig
Hatar att dra musen neråt så mycket som man gör. Minimapen är också ivägen.
Citera
2013-06-10, 11:50
Medlem
hej!
har börjat spela lol men ja kan inte förstå det där med passive och active , sedan så kan det stå unique också... nån som kan förklara så jag förstår...

passive
active
unique
Citera
2013-06-10, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohshiet
hej!
har börjat spela lol men ja kan inte förstå det där med passive och active , sedan så kan det stå unique också... nån som kan förklara så jag förstår...

passive
active
unique

Öhm, finns säkert någon som kan förklara detta bättre. Men..

Passive: Någon effekt du har gömd hela tiden.
Active: Effekt som du måste aktivera för att få. (Har oftast CD och verkar under en begränsad tid)
Unique: Du kan inte ''stacka'' dessa effekter. Om du t.ex. Köper 2 boots så får du bara effekten av den ena, den andra ger inget.
Citera
2013-06-10, 15:55
Medlem
Någon som vet när queue dodge resettas?

Skulle vara sjukt gött o veta så man slipper sitta o dodge:a med 1h väntetid
Citera
2013-06-10, 16:17
Medlem
Vad tycker ni om Evelynn jungle?

Körde henne igår i mina promotion games och det var nog något av det sjukaste jag kört, mycket sustain med sin passive och helt sjuk damage med elder lizard itemet. Gick efter Diamonds build på henne som var riktigt bra.
Citera
2013-06-10, 17:18
Medlem
Reverentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottenization

Körde henne igår i mina promotion games och det var nog något av det sjukaste jag kört, mycket sustain med sin passive och helt sjuk damage med elder lizard itemet. Gick efter Diamonds build på henne som var riktigt bra.

Har en polare som har spelet henne några games och hon ger riktigt bra ganks om man kan spela henne. Själv så har jag tyvärr inte testat henne då jag ogillar samt suger på att jungla.

Du kan även kolla in DanDinh (Tror han heter så.) på Twitch. Hans mest spelade champion är Evelynn i jungel och han ligger i Platinum League.
Citera
2013-06-10, 18:19
Medlem
actionbikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottenization

Körde henne rätt mycket i jungeln tidigare men la ner henne då jag tycker att Vi är sjukt mycket roligare och fungerar bättre för mig personligen men det jag saknar från eve är hennes lvl2 ganks eller invade. Det jag inte gillade med henne var hur ömtålig hon är men hon är absolut en bra junglare och den passiva blir bara bättre om du blir lite feedad då fienden inte vågar lanea ordentligt om dom inte pink-wardar. Man får fortfarande passa sig för buskar när man är osynlig så man inte springer runt och tror att ingen kan se en, alltför ofta har jag sett eves som facecheckar och dör för dom inte tänker på det. Sen för mig var det antingen en hit eller miss när jag körde eve, för får man ingen dmg gör man inte mkt nytta då den enda cc:n är ens ulti som slowar lite.
Citera
2013-06-10, 23:59
Medlem
ImSoAwesomes avatar
SATAN VAD DET LAGGAR PÅ EUW, vinner med vayne sen så kommer 500 pingblir så jävla sur RIOT!!!!!!!
Senast redigerad av ImSoAwesome 2013-06-11 kl. 00:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in