Citat:
Ursprungligen postat av
Byxan81
Aj åkte hem till Jönköping, han skulle starta en semestertripp till Motala-Örebro-Strömstad, detta var säkert föratt skaffa sig alibi. Hans familj har dock stuga i Strömstad, hon ligger inte i frysen där? Om man antar att han inte gjorde denna resa utan bara åkte hem, kan I finnas i ett frys som har med campingen att göra?
Jag skrev en egen teori igår, men då svartades dess ner, för andra gången, förragången fylldes flash av länkar, dennagången att vi skulle leta vid Kabelvägen N-Björke. men där ligger hon inte
Jag håller med om att nya förslag på sökområden svärtas ner eller nonchaleras, istället blir vi anklagade för att vara vän med AJ o försöker leda bort fokus på annat håll. Men eftersom ni så träget vill bara ha detta sökområde så kan det ju lika gärna vara ni som är vän med AJ o vill hålla kvar sökningen i det område där hon inte finns lika gärna.
Sen det där med att hon kan finnas långt borta, visst kan hon det, det kan ju forslat bort henne i en fullt laglig bil och bilbranden var bara ett villospår för att få polisen att koncentrera sig där så de fick mer tid, ni tar alldeles för givet att hon måste färdats i den brunna bilen.
Som jag sa tidigare, se lite längre o var öppen för nya synsätt o vägar för man kommer inte långt med att "mitt sätt är det rätta sättet att se på saker" och alla som håller med mig kan man diskutera med.
Tycker denna tråd har blivit för insnöad och ältar samma sak om o om igen så en frisk fläkt som Byxan81 välkomnar jag trots att jag tror på en annan gärningsman.
O en fråga, får man inte skriva i tråden om man inte har korrekt svenska?