2013-07-17, 03:26
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Visst det är "god-ton" som verkar viktigast för många här. En egen stolthet fast man inte bidraget med något verkar det största, det säger väl mycket om hur Sverige är idaff. Och inte minst kan vi tacka moderatorn över att vi fåt hålla denna nivå här. Det hade vart tomt annars, och vi håller vore moderatorer, som har sett allvarligheten i denna tråd, hhhhhhhhhhhhhhhhej, moderator!

Citat:
Aj åkte hem till Jönköping, han skulle starta en semestertripp till Motala-Örebro-Strömstad, detta var säkert föratt skaffa sig alibi. Hans familj har dock stuga i Strömstad, hon ligger inte i frysen där? Om man antar att han inte gjorde denna resa utan bara åkte hem, kan I finnas i ett frys som har med campingen att göra?

Jag skrev en egen teori igår, men då svartades dess ner, för andra gången, förragången fylldes flash av länkar, dennagången att vi skulle leta vid Kabelvägen N-Björke. men där ligger hon inte

Man behöver inte vara raketforskare för att förstå att det sitter minst 2 personer under nicket byxan81.

Citat nr 1 så har personen i fråga stora brister i det svenska språket.

Citat nr 2 startar korrekt enligt meningsuppbyggnad, men avslutas suspekt. Så tangentbord och frågeställningar delas mellan minst 2 personer.

Tack för info att det inte behöver letas vid kabelvägen mer.
Citera
2013-07-17, 03:29
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Varför skulle hon inte kunna finnas där?

När lämna AJ in sig? På Onsdagen? Varför så sent. Det troliga är att AJ kände sig klar denna dag. Och då hade han 3 dagar på sig innan. Här kunde han kört med liket, alternativt haft 2:A färden med liket. Om det mellan förvarades i FH:S frys. Om man inte skall ta den lätta vägen förbi Uddevalla och havet. I närområdet ligger hon inte, av den anledningen att det finns en mängd andra, som är bättre.

Jag är helt säker, ligger hon inom området så ligger hon i Igelsjön eller i Kvarn.... På dessa två ställen har det skett sök utan 100% marginal. Varför söker man om de inte gör det riktigt, då faller min tes, att man alltid skall vara 100& innan man kan söka vidare
Citera
2013-07-17, 03:31
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Varför skulle hon inte kunna finnas där?

Nämn en sak som skulle kunna vara missänkt så hon ligger där?
Citera
2013-07-17, 03:36
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Man behöver inte vara raketforskare för att förstå att det sitter minst 2 personer under nicket byxan81.

Citat nr 1 så har personen i fråga stora brister i det svenska språket.

Citat nr 2 startar korrekt enligt meningsuppbyggnad, men avslutas suspekt. Så tangentbord och frågeställningar delas mellan minst 2 personer.

Tack för info att det inte behöver letas vid kabelvägen mer.

Hittar du nått där Dexter så skall jag ge dej motsvarande! Ni vet att det körs rally på kabelvägen? Och att många tränar där`?
Citera
2013-07-17, 03:43
Medlem
Byxan81s avatar
har jag fel? Ingen vågar skriva något...

1. Alla hyser en stor mamma känsla till hitler. Går man på fall innan så ligger de nedanför foten så man kan sparka på det. Eller oxå ligger det långt bort, allt eneligt dessa kretsar.

2. I detta fall finns inget "negerfall", återgå till plan 1b.
Citera
2013-07-17, 03:44
Medlem
Citat:
Aj åkte hem till Jönköping, han skulle starta en semestertripp till Motala-Örebro-Strömstad, detta var säkert föratt skaffa sig alibi. Hans familj har dock stuga i Strömstad, hon ligger inte i frysen där? Om man antar att han inte gjorde denna resa utan bara åkte hem, kan I finnas i ett frys som har med campingen att göra?

Jag skrev en egen teori igår, men då svartades dess ner, för andra gången, förragången fylldes flash av länkar, dennagången att vi skulle leta vid Kabelvägen N-Björke. men där ligger hon inte

Hur vet vi att han åkte till Jönköping? Personligen är jag övertygad om att den road trip som utannonserades på FB var ett försök till alibi och för att förvilla. Jag tror säkert han tog sig en road trip för att avlägsna liket, men åt ett helt annat håll än det han anger på FB. Jag tror han åkte uppåt från Trollhättan, upp till Värmland.
Citera
2013-07-17, 03:46
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Hur vet vi att han åkte till Jönköping? Personligen är jag övertygad om att den road trip som utannonserades på FB var ett försök till alibi och för att förvilla. Jag tror säkert han tog sig en road trip för att avlägsna liket, men åt ett helt annat håll än det han anger på FB. Jag tror han åkte uppåt från Trollhättan, upp till Värmland.

Vore nice att höra hela tin teori! Han var väl inte i udevalla(havet)?
Citera
2013-07-17, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giove
Det var Striptease. Janne Josefsson i sitt esse. Ryktades på den tiden att AJ's mamma var sekreterare i VAM. Hon tyckte inte det var en stor grej med hakkorsflaggorna. Försvarsadvokat T*mmy N*ilsson, som företräder AJ även i detta fall "förstod" inte heller varför folk upprördes över flaggorna. Kan nu inte citera ur minnet, men hans uttalande ang flaggorna i programmet var att det inte behöver betyda nåt, han visste då inte vad symbolen betydde specifikt och sen frågade han Janne Josefsson om han visste det!

Försvarsadvokaten har byggt sin karriär på att antingen spela eller vara dum.

Sen kan man ju tycka vad man vill om AJ, men har man en gång sparkat och hoppat jämfota på en annan människas skalle runt tio ggr och sen inte visar nån ånger över detta.. då är man inte fullt frisk, enligt mig.

(Ja jag har sett detta avsnitt fler än en gång. Avsnittet har använts många ggr i undervisningssyfte i skolorna på den tiden.)
Var advokaten medlem i VAM?
Citera
2013-07-17, 03:51
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
har jag fel? Ingen vågar skriva något...

1. Alla hyser en stor mamma känsla till hitler. Går man på fall innan så ligger de nedanför foten så man kan sparka på det. Eller oxå ligger det långt bort, allt eneligt dessa kretsar.

2. I detta fall finns inget "negerfall", återgå till plan 1b.

Märkte själv här att jag var sjuk otydlig.

1. En nazzes bekänelser gårut på attt det sämsta man kan göra är att gola på någon. Såhär låg talesättet i trollhättan tidigt 90-tal- och grästorp kanske inte hängt med. Ligger ett lik dock långt bort är det hederskodex att håna polisen. Likt Hess- marschen i trollh'ättan
Citera
2013-07-17, 03:53
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Var advokaten medlem i VAM?

Man skall vara försiktig när man pratar om Gm:s advokat Tommy, visst var han med i dessa kretsar med "rasism" men det finns absolut inget som binder honom vid detta.
Citera
2013-07-17, 03:56
Medlem
Byxan81s avatar
När AJ var i början av sin karriär så skaffa han bundsförvanter. Någon som vet mer än "läppen" på Hjortmossen, och "på andra sidan kanalen"
Citera
2013-07-17, 04:08
Medlem
Byxan81s avatar
SDY, sen vill jag veta. Om din ensamma GM tog bil utanför, kan inte då de andra 2 varit efter detta? Kan inte då GM bara köra full gas ut ur sammhället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in