2013-07-16, 23:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma.jsson
Vi hade parkerat nästan bakom macken för att tvätta rutorna, där luktade det sopor. Eftersom man inte får röka på bensinmackar så gick vi mot borden ut mot vägen och slogs då av denna odören, värst blev det när vinden vände, då släckte vi och gick till bilen och åkte hem, sedan kunde jag inte släppa tanken så jag tänkte bara säga till, fast det kan ju troligtvis ha varit någon vanlig äckelbrunn bara.. När togs bilden du länka?

Vet inte, det var bittermandel som la upp bilden. Ja men det var bra att du sa till :-)
Citera
2013-07-16, 23:14
Medlem
bittermandels avatar
Citat:
Vi hade parkerat nästan bakom macken för att tvätta rutorna, där luktade det sopor. Eftersom man inte får röka på bensinmackar så gick vi mot borden ut mot vägen och slogs då av denna odören, värst blev det när vinden vände, då släckte vi och gick till bilen och åkte hem, sedan kunde jag inte släppa tanken så jag tänkte bara säga till, fast det kan ju troligtvis ha varit någon vanlig äckelbrunn bara.. När togs bilden du länka?

Augusti 2011
Citera
2013-07-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vet inte, det var bittermandel som la upp bilden. Ja men det var bra att du sa till :-)

Det ligger fler stenar på "locket" till den högra brunnen nu iaf, om det nu har nånting med nåt att göra..

Edit: Ja, 2011 var ju ett tag sedan så det var ju inte så konstigt då
Citera
2013-07-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Ingen av dessa handlade väl med bilar? Eller har jag missat något?
Har hört av en från Grästorp att det är inga konstigheter att ha många bilar där av äldre modeller. Många har tysligen det och mekar o donar med.
Citera
2013-07-16, 23:18
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Det ligger fler stenar på "locket" till den högra brunnen nu iaf, om det nu har nånting med nåt att göra..

Du menar alltså att nån nu lagt på fler stenar på den högra brunnen? Märkligt
Citera
2013-07-16, 23:18
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Vi vet inget mer än att han satt på någon pancake datingsite.
Sen syntes han till i Vänersborg med morsan dagen han släpptes.
Vet vi verkligen att han aktivt satt på datingsajten?
Det kan ju räcka att datorn är på och att han har "autoinloggning" via kaka på sajten så blir han ju aktiv. Jag misstänker att jag ser ut att vara aktiv här en stor del av dygnet.....

Inte för att det har nån betydelse, men påståendet kommer en gång / dygn här ungefär.
Citera
2013-07-16, 23:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Men ja, vad ska vi göra med detta då? Kanske du borde ringa Polisen iaf, ingen iakktagelse är för liten i detta läget. Med tanke på att det gått ett tag nu och I*a måste hittas

Edit: Hellre ringa än gång för mycket än en gång för lite..
Citera
2013-07-16, 23:23
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hur kan man vara nåbar per SMS men inte per telefon?
Enkelt Man svarar inte när någon okänd ringer, och man inte vet vad den vill :P
Eller stänger av telefonen, som jag använder mig av själv, ibland.
Citera
2013-07-16, 23:25
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:

Att det ligger fler stenar på locket nu kan betyda att det legat mindre stenar från 2011 fram tills natten mellan den 29-30 Juni 2013. Efter det så ligger det fler stenar där.

Eller att någon gillar att gå runt å lägga stenar på lock lite då och då, här och där.
Citera
2013-07-16, 23:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Enkelt Man svarar inte när någon okänd ringer, och man inte vet vad den vill :P
Eller stänger av telefonen, som jag använder mig av själv, ibland.
Jo, men om någon man vill kommunicera med messar, då ringer man upp, eller messar till denne att ringa. Man intervjuas väl inte via SMS om man har telefon?
Citera
2013-07-16, 23:28
Medlem
Är det någon som kommer ihåg vad TV-programmet hette som sändes för en jäkla massa år sedan, där AJs mamma blir intervjuad? Vad jag kommer ihåg av den så var hans morsa ett riktigt arsle, det var helt ok att sonen hade nazi-flaggan på rummet t.ex.
Sen stämmer det ju som tidigare nämnt att AJ var mobbad som ung på Lextorp, inte ovanligt att man då finner en gemenskap i dåliga kretsar... Så han är ju ett resulat av dåliga gener och miljö!
Senast redigerad av MalmoLoco 2013-07-16 kl. 23:31.
Citera
2013-07-16, 23:29
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jo, men om någon man vill kommunicera med messar, då ringer man upp, eller messar till denne att ringa. Man intervjuas väl inte via SMS om man har telefon?

Såvida det inte finns ljud i ens bakgrund som man inte vill avslöja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in