Citat:
Ursprungligen postat av
Analstocken
Jo, men så länge misstänksamheten inte bidrar till dålig stämning ser jag inget problem med det. Det handlar ju bara om att man är lite extra noggrann med att säkerställa vissa saker innan man eventuellt stryker en potentiell dumpningsplats.
Det är helt suveränt att många nya ansluter för att hitta I*a och det uppskattas säkerligen av de allra flesta här.

Jag är en av dom nya, och har försökt följa tråden så mycket jag kunnat. Jag har mycket liten kännedom om området runt Trollhättan och Hunneberg, jag känner inte någon av de misstänkta men vet via utseende vem en av dom är. Ändå berör det. På alla sätt. När det kommer så nära inpå där man bor själv (ca 5 mil) så är det omöjligt att inte bli engagerad. Vi passerar ofta Tre Älgar, Hunneberg och Trollhättan på våra resor (senast helgen som var) och man känner igen områden som visas på TV och på bilder här.
När vi passerade i helgen var det oundvikligt att inte titta ut genom bilfönstret och undra om I*a kunde finna i närheten, i någon av alla de skogar och sjöar vi passerade.
Jag tycker också att det verkligen är viktigt att I*a hittas, både för att de skyldiga skall få sitt straff men även för att anhöriga skall få veta vad som hänt henne.
Jag tycker samtidigt att det är viktigt med objektivitet så att inte oskylda personer skadas och får lida.
Keep up the good work alla ni som engagerar er i det här.
Jag vill inte gärna bli misstänkliggjord bara för att jag ny.