Jag vet inte men efter att ha läst här av o till o fram o tillbaka så har jag fått mig en helt annan uppfattning av det hela.
För det första att A.J har bra lokalkännedom åt alla vädersträck och inte bara i de traktar han bott eller varit i ofta, kommer man från en ort så har man koll på alla håll o kanter, speciellt som kille då man är den som utforskar mer än tjejer.
För det andra så har jag väldigt svårt att tro att de verkligen är så dumma att de placerar BO nära sina trakter, tror mer på andra sidan kanalen men ändå rätt så centralt då de vet att söket mest troligt kommer ske i utkanten.
För det tredje, jag har aldrig hört något om vare sig A.J eller D.B men däremot om P.H. Varför försvann han som misstänkt? Han har varit bundis med A.J men tydligen har det hänt nåt mellan dom så de inte umgås nå mer, han har varit tillsammans med I.F och enligt källor är han en riktig kvinnomisshandlare och blitt anmäld åtskilliga gånger, räcker med att man tydligen säger fel ord så får man en propp och även han har nazistsympatier. Om ett brott skett så sätter jag min peng på att det är han som gjort det i ren svartsjuka. Dessutom stod det i någon av tidningarna att I.F hade anförtrott sig till någon om att hon var rädd o kände sig hotad och det var inte den då häktade 36-åringen, så jag tror det var P.H.
Bilen visade ju att I.F inte hade varit i den, kan det vara så att det var oturligt att man gjorde ett försäkringsbedrägeri i precis samma veva?
Sist men inte minst så tror jag faktiskt I.F försvunnit självmant, blodet ser ut o vara utplacerat strategiskt för att de ska se ut som ett brott begåtts, blöder man så mycket som det sägs att det gjort så finns det inte enstaka droppar här o där (förutom blodpölarna) utan då är de samlade närmare varandra med även två droppar tätt fallande bredvid varandra och sen att gärningsmannen låser lägenhetsdörren är helt ologiskt, även om det är en dörr som går i lås automatiskt borde man låst upp för man kan ju glömt något där inne som kan vara bevis.
Men detta är bara vad jag tycker och tror, man får nog inte stirra sig blind på en gärningsman eller en del av Trollhättan där man ska leta utan tänka på fler alternativa möjligheter.
Ja jag är också nyreggad men ingen bekant med vare sig GM eller BO.