2013-07-16, 16:23
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Du menar att pbe changes över huvud taget är relevanta för att ligga i plat på live realms?

Tror han menar att man inte behöver veta faktiska ändringar men att man bör veta att det sker ändringar i PBE hela tiden innan champs/items/changes släpps officiellt.
Citera
2013-07-16, 16:28
Medlem
fgnms avatar
Ska prova på ryze top ikväll hade jag tänkt. Tänkte mig röda mp, gula armor, blå mr och ms quints. Vidare hade jag tänkt köra 9/0/21 men det kanske är bättre att börja med något safe som 9/21/0? Bara spelat ryze vid ett fåtal tillfällen så jag tar gärna några tips och råd om ni har (för top då, mid är en nobrainer).
Citera
2013-07-16, 16:29
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Alltså du ligger i plat och du har ingen aning om Riot justerar och balanserar i pbe innan dom släpps?

Det var väl för fan precis det frågan var, nerfade dom Lucian i PBE innan han släpptes? (öh, är gubben ens släppt..?)
Citera
2013-07-16, 17:02
Medlem
Darkcheeses avatar
Tja! Jag hade tänkt börja lira lite topchamps i ranked.
Några tips på vilka som är dem bästa just nu och om hur svåra de är.
Vilka är matchavgörande? Alla råd uppskattas då jag är ganska noobig på den positionen...
Citera
2013-07-16, 17:26
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
(öh, är gubben ens släppt..?)

Nej.
Citera
2013-07-16, 17:57
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Tja! Jag hade tänkt börja lira lite topchamps i ranked.
Några tips på vilka som är dem bästa just nu och om hur svåra de är.
Vilka är matchavgörande? Alla råd uppskattas då jag är ganska noobig på den positionen...
Blitz är matchavgörande.
Citera
2013-07-16, 18:04
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Alltså du ligger i plat och du har ingen aning om Riot justerar och balanserar i pbe innan dom släpps?

Helvete, du börjar göra mig irriterad. JAG STÄLLDE EN FRÅGA! klart som fan att jag vet att Riot kan balancera gubbar men ifall du kan läsa och förstår svenska så bör du se att jag använde mig utav ett frågetecken i slutet av min mening.
Citera
2013-07-16, 18:14
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Ska prova på ryze top ikväll hade jag tänkt. Tänkte mig röda mp, gula armor, blå mr och ms quints. Vidare hade jag tänkt köra 9/0/21 men det kanske är bättre att börja med något safe som 9/21/0? Bara spelat ryze vid ett fåtal tillfällen så jag tar gärna några tips och råd om ni har (för top då, mid är en nobrainer).

Smartcast och slå sönder tangentbordet, vänta på lategame om du får pisk i lanen och carrya oavsett om du har 3 cs och 0-23-0.

Nån som har bytt till mekaniskt tangentbord och tycker att det blir någon skillnad när man lirar LoL? Är lite inne på att köpa ett nu men har aldrig använt det tidigare.
Citera
2013-07-16, 18:24
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Smartcast och slå sönder tangentbordet, vänta på lategame om du får pisk i lanen och carrya oavsett om du har 3 cs och 0-23-0.

Nån som har bytt till mekaniskt tangentbord och tycker att det blir någon skillnad när man lirar LoL? Är lite inne på att köpa ett nu men har aldrig använt det tidigare.

har spelat med mekaniskt i 1,5 år, det är skönt men du blir ju inte direkt bättre på LoL av det. men sweet är det, du orkar kanske spela ett game mer om dagen bara för att det låter så mysigt när du trycker på tangenterna, haha
Citera
2013-07-16, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikaz
Kan du ligga högre så lira mer och du kommer att komma högre. Men adda mig ingame (h0neybooboo) så kan vi nog dra ett game någon gång.

addad
Citera
2013-07-16, 18:49
Medlem
cbatbhs avatar
Är sugen på en ny hjälte, men vet inte vilken...

Som ni kanske vet kör jag mid (kör ibland hjältar som inte brukar köras mid också). Så vem tycker ni jag ska köpa? Gärna någon som kan vinna matchen själv så som Diana, Xin eller AP Yi.
Citera
2013-07-16, 18:59
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Är sugen på en ny hjälte, men vet inte vilken...

Som ni kanske vet kör jag mid (kör ibland hjältar som inte brukar köras mid också). Så vem tycker ni jag ska köpa? Gärna någon som kan vinna matchen själv så som Diana, Xin eller AP Yi.

Akali.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in