2013-06-09, 12:19
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
såg inte matchen men jag förstår vad du menar, och håller med. Hur svårt kan det vara att förstå egentligen?

JA jag vet att runor är en personlig preferens och att alex hade vunnit med vilka runor som helst. Efter vad jag läst här så har jag förstått att Alex drog mer än athene i samma lvl och samma items?
Nu kanske dom levla olika skills, vilket skulle förklara varför mend et har ni inte skrivit någonting om så antar att så inte är fallet

Isåfall så är alex runor bättre FÖR DEN MATCHUPEN. Finns ingen som har sagt att de är de bästa ryze runorna eller att Alex vann tack vare de.

Ni behöver inte kommentera och göra en förklaring varför runor är en personlig preferens eller hur alex är en bättre spelare. Jag vet.

Tl:dr Vad jag har förstått så var alex runor bättre för den matchupen. Jag vet att alex hade vunnit med vilka runor som helst.

Precis! Herrejävlar vad svårt det är för vissa att förstå. Alex gjorde mycket bättre damage och det har fan inget att göra med att han är extremt mycket bättre spelare än Athene även om han är det. Det har att göra med runor, masteries och vilken ordning man lvlar skills. Mao är det rätt att säga att Alex hade bättre runor, masteris och lvl-up ordning. Om man nu ser det som att detta är en del av att skill så fine. Men förneka fan inte att han hade bättre runor och/eller masteries samt lvl-up ordning.

Nu har jag skrivit i varje inlägg att jag ska lägga ner oavsett om folk fortfarande inte förstår mig för jag orkar inte längre så nu lägger jag ner, förvänta er inga mer svar angående detta från mig.
Senast redigerad av Mango123456 2013-06-09 kl. 12:22.
Citera
2013-06-09, 12:30
Medlem
AIKDaniels avatar
Ni som diskuterar som in i helvete kan istället se den här videon som Athene gjorde där han förklarar lite:

http://www.youtube.com/watch?v=18_cqWclMOg

Athene är en pajas som ska ligga på silver/guld. Tråkigt att han har så mycket fanboys som hjälper honom bli den "ultimata spelaren".

Att han säger att Alex ich hade bättre runor är ett skämt, det förklarar bara att Athene inte är en bra spelare som inte kan anpassa sina runor efter sitt motstånd.

Han kan allvarligt talat inte trott att han skulle vinna mot Alex ich?
Citera
2013-06-09, 12:32
Medlem
KattPerssons avatar
Har alla fått 20 st IP boosts eller har jag fingrat på fyllan?
Citera
2013-06-09, 12:40
Medlem
StandardKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Har alla fått 20 st IP boosts eller har jag fingrat på fyllan?

Alla har.
Citera
2013-06-09, 12:55
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandardKamelen
Alla har.
Coolt.
Citera
2013-06-09, 13:47
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottenization
Kan ni gissa vart mina promotion matcher startade?

http://www.lolking.net/summoner/eune/25181441#history

Hihihi det ser ganska kul ut när du skriver så Ska lira mina snart också, lär väl se likadant ut..
Citera
2013-06-09, 13:49
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandardKamelen
Alla har.
Nä, inte inaktiva konton också vidare. Man var tvungen att ha spelat emellan 18-30 mars.

Någon som sett CLG Dokumentären? Vad tyckte ni?
Citera
2013-06-09, 13:57
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nä, inte inaktiva konton också vidare. Man var tvungen att ha spelat emellan 18-30 mars.

Någon som sett CLG Dokumentären? Vad tyckte ni?

Kostar den?
Citera
2013-06-09, 14:49
Medlem
kennedy8s avatar
Alltså herrejävlar! Testade precis Vladimir för första gången, köpte han för längesedan men aldrig spelat honom. Fyfan vad sjukt rolig han var! Fick möta en Zed top och det första jag tänkte var att jag skulle få äta grus. Men man har ju en otrolig sustain med honom, sen är det ju otroligt lätt att komma undan. Bara trycka W sen är det som bara att glida iväg.

Det jag tänkte var dock, vart är det mest värt att köra honom? Mid eller Top? Eller det kanske inte spelar någon roll? Och ska man bara bygga tankigt eller är det bäst att köra AP fullt ut? Gärna lite rekommendationer från er som spelat honom och kan den rätt så väl!
Citera
2013-06-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Precis! Herrejävlar vad svårt det är för vissa att förstå. Alex gjorde mycket bättre damage och det har fan inget att göra med att han är extremt mycket bättre spelare än Athene även om han är det. Det har att göra med runor, masteries och vilken ordning man lvlar skills. Mao är det rätt att säga att Alex hade bättre runor, masteris och lvl-up ordning. Om man nu ser det som att detta är en del av att skill så fine. Men förneka fan inte att han hade bättre runor och/eller masteries samt lvl-up ordning.

Nu har jag skrivit i varje inlägg att jag ska lägga ner oavsett om folk fortfarande inte förstår mig för jag orkar inte längre så nu lägger jag ner, förvänta er inga mer svar angående detta från mig.
Att välja rätt runor och masteries samt att levla de spells som ger mest mot det man möter är väl skill? Ser inte riktigt "problemet".
Citera
2013-06-09, 15:01
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456

Jo det har att göra med att han är extremt mycket bättre. Skulle Athene vara lika bra som Ich skulle han veta vilka runor och masteries som är bäst att köra i en sådan situation.
Men har man IQ fiskmås kan jag förstå att det är svårt att fatta att vara bra med en gubbe inte enbart är spelstilen.
Citera
2013-06-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Att välja rätt runor och masteries samt att levla de spells som ger mest mot det man möter är väl skill? Ser inte riktigt "problemet".

Fast han har väl hela tiden sagt att Alex är bättre eller hur? Diskussionen var inte hurvuvida Alex är en bättre spelare, för det vet alla redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in