Citat:
Ursprungligen postat av
Wolahola
Vad tror ni menas med "nirvanas to persue" som dom säger i gameplay trailern?
Citat:
Ursprungligen postat av
Xennah
De syftar säkert på att man kan utföra yoga i spelet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Epicedium
Det handlar väl inte enbart om att yoga i sig är det mest eftertraktade som någonsin kommit på tal i ett GTA-spel, men faktumet att det finns utökar valmöjligheten i spelet ytterligare, och kan väl vara en kul grej att prova på just för att man kan. Kanske finns någon skön twist i det hela också, vad vet jag.
Så som jag har förstått det så kommer man att kunna utföra yoga vart som helst i spelet, alltså typ byta om till träningskläder och sedan sätta sig någonstans för att yoga, kan vara kul en stund men inte längre om det inte leder någonstans.
Yoga kanske kommer kunna hjälpa en att förbättra sina färdigheter i spelet, yoga kanske hjälper en att varva ner medan man spelar så att man snabbare får ett stadigare aim och detta kan då vara något man kan träna upp med yoga, men jag bara spekulerar!
Någonstans borde det ju leda iallafall, kanske får man en "bonus" av någon sort när det anses att man nått nirvana
Citat:
Ursprungligen postat av
Wutnoshit
Är det bara jag som börjat om på GTA IV för att ha något att göra fram tills V släpps?

Jag har börjat slöspela lite på senaste tiden men orkar inte riktigt börja om eller göra uppdrag, åker mest runt och leker men det märks att man börjar bli riktigt sugen på att få spela Gta V nu