2013-07-15, 20:14
Medlem
FoxHounds avatar
En sak jag har undrat lite över är om alla tre karaktärer kommer ha en gemensam ekonomi, ammo etc?
2013-07-15, 20:27
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
En sak jag har undrat lite över är om alla tre karaktärer kommer ha en gemensam ekonomi, ammo etc?
Det verkar så i.o.m. att Franklin och Michael har olika mycket pengar på sig när man byter karaktär i gameplay-trailern.
2013-07-15, 20:34
Medlem
Fooulzs avatar
Frågan är om det är värt att tälta för GTA?

Vore kul att t ex få lite GTA grejjer, men även att kanske köpa 20 st exemplar och sälja för typ en hundring dyrare för dem som inte orkar stå i kö och wips så har man gått plus 2k.. borde väl fungera (?)
2013-07-15, 20:37
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz

Vore kul att t ex få lite GTA grejjer, men även att kanske köpa 20 st exemplar och sälja för typ en hundring dyrare för dem som inte orkar stå i kö och wips så har man gått plus 2k.. borde väl fungera (?)
Vet inte hur det är med spel men ibland får man bara köpa ett ex.
Förhandsboka istället?
2013-07-15, 20:38
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz

Nej.
2013-07-15, 20:45
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound

Jag tror att om du kör en heist på en bank så delar man såklart lika på den delen som blir över efter att man betalat sina medhjälpare.

Så efter ett bankrån kanske man har 100 000kr var som Michael, Frankling och Trevor. Det känns väl logiskt?

Sen gör du ju vad du vill med pengarna, Trevor kanske vill köpa en bazooka och lägga pengar på att lackera den medans Franklin köper den nyaste sportbilen?!

Eller hur menar du att ett annat alternativ av ekonomin skulle se ut?
2013-07-16, 00:49
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern
Säg att detta inte är från GTA V: http://www.youtube.com/watch?v=9OHXkmSQleY
Likadan flygplats som i GTA IV. Är nervös fan

En annan sak jag tänkte på var att det står att det inte är bekräftat att det ska släppas till PC, stämmer det? Vad tror ni? Kommer vi få vänta ett halvår på en PC-version?

Jag tror att det bara är prat om GTA V och videon man ser är bara en video ifrån något race i IV för att man ska ha något att titta på medan man lyssnar

Du behöver nog inte vara så orolig
2013-07-16, 04:19
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag tror att om du kör en heist på en bank så delar man såklart lika på den delen som blir över efter att man betalat sina medhjälpare.

Så efter ett bankrån kanske man har 100 000kr var som Michael, Frankling och Trevor. Det känns väl logiskt?

Sen gör du ju vad du vill med pengarna, Trevor kanske vill köpa en bazooka och lägga pengar på att lackera den medans Franklin köper den nyaste sportbilen?!

Eller hur menar du att ett annat alternativ av ekonomin skulle se ut?

Kollar du på gameplay-trailern när de rånar juvelbutiken så får de ca 99000 dollar av att krossa en monter med juveler så det lär ju bli betydligt större summor än så som de får ut av rånen även om de delar på 4-5 personer
Senast redigerad av Reggaeman 2013-07-16 kl. 04:27.
2013-07-16, 09:41
Medlem
acerblazerlols avatar
Jag ber om ursäkt om detta redan tagits upp,
Kommer man att börja spelet med rejäla tillgångar som den rikaste snubben eller?
I trailern har han ju fet bil, hus osv
Kan man sen ge pengar mellan karaktärerna?
2013-07-16, 10:37
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Jag ber om ursäkt om detta redan tagits upp,
Kommer man att börja spelet med rejäla tillgångar som den rikaste snubben eller?
I trailern har han ju fet bil, hus osv
Kan man sen ge pengar mellan karaktärerna?
Man kommer förmodligen inte ha särskilt mycket pengar att börja med som Michael, nej. En av anledningarna till att han börjar med rån är p.g.a. sin bristande ekonomi.
Angående om man kommer kunna skicka pengar till övriga protagonister; läs sju inlägg ovanför ditt.
2013-07-16, 11:00
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Man kommer förmodligen inte ha särskilt mycket pengar att börja med som Michael, nej. En av anledningarna till att han börjar med rån är p.g.a. sin bristande ekonomi.
Angående om man kommer kunna skicka pengar till övriga protagonister; läs sju inlägg ovanför ditt.
Jag uppfattade det som att han efter att ha varit framgångsrik bankrånare drog sig tillbaka för att sen lessna på livet som lydig och började igen för att något saknades i hans liv, det är där vi kommer in.

Glömde i mitt förra inlägg
I want to believe

http://c3333424.r24.cf0.rackcdn.com/99e5edf5ecbe707dc47ed85c99a55f151e0e2c69.jpg__620x 311_q85.jpg
Spana in bigfoot i nedre högra hörnet på loggan från en polisbil i gta v trailern
2013-07-16, 12:43
Medlem
Vad tror ni menas med "nirvanas to persue" som dom säger i gameplay trailern?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in