2013-07-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolahola
Vad tror ni menas med "nirvanas to persue" som dom säger i gameplay trailern?
De syftar säkert på att man kan utföra yoga i spelet.
2013-07-16, 12:50
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Vem fan vill hålla på med yoga i ett spel?
2013-07-16, 12:52
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:

Vrf man ska kunna göra det är något jag inte fattar...
Lugna ner Trevor kanske..?

Är det bara jag som börjat om på GTA IV för att ha något att göra fram tills V släpps?
2013-07-16, 12:53
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore

Det handlar väl inte enbart om att yoga i sig är det mest eftertraktade som någonsin kommit på tal i ett GTA-spel, men faktumet att det finns utökar valmöjligheten i spelet ytterligare, och kan väl vara en kul grej att prova på just för att man kan. Kanske finns någon skön twist i det hela också, vad vet jag.
2013-07-16, 12:56
Medlem
SmokingGhosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Sen gör du ju vad du vill med pengarna, Trevor kanske vill köpa en bazooka och lägga pengar på att lackera den medans Franklin köper den nyaste sportbilen?!
Mycket av pengarna lär läggas på framtida jobb. Det kan inte vara billigt för att göra stötarna så framgångsrika som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Ju fler möjligheter ju bättre. Ingen tvingar spelare att göra om.
2013-07-16, 12:57
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Jag uppfattade det som att han efter att ha varit framgångsrik bankrånare drog sig tillbaka för att sen lessna på livet som lydig och började igen för att något saknades i hans liv, det är där vi kommer in.

Glömde i mitt förra inlägg
I want to believe

http://c3333424.r24.cf0.rackcdn.com/99e5edf5ecbe707dc47ed85c99a55f151e0e2c69.jpg__620x 311_q85.jpg
Spana in bigfoot i nedre högra hörnet på loggan från en polisbil i gta v trailern

http://www.rockstargames.com/V/
Om man kollar på hans trailer så säger han att han är rik så...
Och han klagar på livet som rik och vill tillbaka (som du gissade på)
2013-07-16, 13:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wutnoshit
http://www.rockstargames.com/V/
Om man kollar på hans trailer så säger han att han är rik så...
Och han klagar på livet som rik och vill tillbaka (som du gissade på)
Jag vill minnas att Rockstar har sagt vid något tillfälle att Michaels ekonomi har börjat brista, och att det är därför han vill tillbaka till att börja råna igen.
2013-07-16, 13:04
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolahola
Vad tror ni menas med "nirvanas to persue" som dom säger i gameplay trailern?

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Det handlar väl inte enbart om att yoga i sig är det mest eftertraktade som någonsin kommit på tal i ett GTA-spel, men faktumet att det finns utökar valmöjligheten i spelet ytterligare, och kan väl vara en kul grej att prova på just för att man kan. Kanske finns någon skön twist i det hela också, vad vet jag.

Så som jag har förstått det så kommer man att kunna utföra yoga vart som helst i spelet, alltså typ byta om till träningskläder och sedan sätta sig någonstans för att yoga, kan vara kul en stund men inte längre om det inte leder någonstans.

Yoga kanske kommer kunna hjälpa en att förbättra sina färdigheter i spelet, yoga kanske hjälper en att varva ner medan man spelar så att man snabbare får ett stadigare aim och detta kan då vara något man kan träna upp med yoga, men jag bara spekulerar!

Någonstans borde det ju leda iallafall, kanske får man en "bonus" av någon sort när det anses att man nått nirvana

Citat:
Ursprungligen postat av Wutnoshit
Är det bara jag som börjat om på GTA IV för att ha något att göra fram tills V släpps?

Jag har börjat slöspela lite på senaste tiden men orkar inte riktigt börja om eller göra uppdrag, åker mest runt och leker men det märks att man börjar bli riktigt sugen på att få spela Gta V nu
2013-07-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Kollar du på gameplay-trailern när de rånar juvelbutiken så får de ca 99000 dollar av att krossa en monter med juveler så det lär ju bli betydligt större summor än så som de får ut av rånen även om de delar på 4-5 personer

Tror du missuppfattat det lite, det står "Collect 99000 dollar" (typ) vilket jag tolkar som att det är det som dom tillsammans måste samla ihop totalt för att uppdraget ska ses som "lyckat"/avklarat.

Sen lär dom ju dela på dessa pengar mellan 3 huvudkaraktärer + de inköpta medhjälparna, som, om man ser på kontrakten (finns med i gameplayvideon), ska ha mellan 10-20% beroende på skicklighet.

Min slutsats: För ett rån mot en juvelerare får varje huvudkaraktär ca $30 000, vilket låter rimligt?
2013-07-16, 13:26
Medlem
FoxHounds avatar
Va inne och bokade special edition på gamestop, men jag fattade aldrig hur mycket det kommer kosta när jag hämtar det? Betalade 50 spänn nu, och det är det enda som står på kvittot.
2013-07-16, 13:32
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrasniglar
Tror du missuppfattat det lite, det står "Collect 99000 dollar" (typ) vilket jag tolkar som att det är det som dom tillsammans måste samla ihop totalt för att uppdraget ska ses som "lyckat"/avklarat.

Sen lär dom ju dela på dessa pengar mellan 3 huvudkaraktärer + de inköpta medhjälparna, som, om man ser på kontrakten (finns med i gameplayvideon), ska ha mellan 10-20% beroende på skicklighet.

Min slutsats: För ett rån mot en juvelerare får varje huvudkaraktär ca $30 000, vilket låter rimligt?

Fast det gör det ju inte, det som står är "Steal the jewelry" och siffran är på noll och när han har krossat första montern och tagit juvelerna så tickar ju siffran upp till 99750$ vilket jag tolkar som att det är för det värdet de hittills har stulit för.
2013-07-16, 14:13
Medlem
svenskvargs avatar
Juvelaffär som ser ut att ligga i något finare område.

Inte helt osannolikt att där finns juveler för en 10 miljoner i en sån affär.

Det är ett spel och folk kan köpa bilar,hus och hans moster så pengar lär du nog få tag på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in