Tjena bestämde mig för att installera om allt på hela datorn för ett tag sedan. kopplade bort hårdisken jag hade Windows på (C: ) . installerade sedan windows på en annan hårddisk (D: ) . kopplade sedan in C: igen och formaterade om den. Kopplade bort D: och installerade windows på C: igen. Sen formaterade jag D: också. Sedan efter en omstart så stog det att det fanns två windows dock bara en som gick att starta. och eftersom det va C: (60gb corsair SSD) jag ville ha windows på så kopplade jag bort D: och försökte starta igen men då saknades BOOTMGR. så då va jag tvungen att koppla in den igen och hela tiden trycka på att starta rätt windows utav dom 2 som fanns att välja bland i starten.
Så nu till min fråga då. Kan jag flytta min BOOTMGR som uppenbarligen ligger på D: tillbaka till min C: för vill bara ha ett windows när jag startar. D: är dock helt jävla sopren så fattar inte hur den kan tro att ett windows ligger kvar på den
Hade säkert kunnat göra detta på ett väldigt mycket lättare sätt men så är det när man ger sig på sånt man inte riktigt kan till 100%! xD tack för svar på förhand haha