2013-07-15, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Svar? Jag uppfattade ingen fråga? Och jag känner mig absolut inte trampad på tårna, mina frågor vr uppriktiga då jag tyckte ditt inlägg var lite speciellt.

Sen vet jag inte om du har missat det, men det här är ett diskussionsforum. Där diskuterar man sinsemellan om sånt man tycker intressant. Vi som sitter här diskuterar alltså brottet för att vi tycker det är intressant. Jag personligen har ingen konkret önskan eller tro om att jag på något sätt ska bidra till att fallet uppklaras.

Om du inte tycker det är intressant att diskutera fallet, vad gör du då här? Inga trampade tår, utan jag undrar mest varför du ödslar din korta tid på jorden på ett diskussionsforum som du inte ens är intresserad av? :-)

Fridens liljor!

Ställde några tydliga frågor jo
Citera
2013-07-15, 13:04
Medlem
Mouchinos avatar
Nån som känner igen detta ställe, en gammal nedlagd kraft/test station men kanske inte tillräckligt öde som dumpningsplats

http://s1282.photobucket.com/user/Perra138/slideshow/Kraftstationen
Citera
2013-07-15, 13:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vbg1972
Tegeltornet finns allt kvar. Olåst och fullt i möbler och bråte.

Skrotupplaget?
Citera
2013-07-15, 13:10
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Tack för att du oroar dig för mitt blodsocker Det är på topp dock!

Visste faktiskt inte om er dolda närverk där det riktiga och viktiga informationen sprids. tråkigt att ni inte meddelar polisen eller någon i så fall. Vilket ni uppenbarligen inte har.
Undrade bara stillsamt om ni kommit fram till något eller mest diskuterar underlag av mark o andra väsentligheter.
men jag får låter ert "dolda nätverk" jobba ifred Haha

Hoppas ni postar något väsentligt här till slut i alla fall annars blir det ju ganska meningslöst

Hur vet du det? Är du polis?
Citera
2013-07-15, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nån som känner igen detta ställe, en gammal nedlagd kraft/test station men kanske inte tillräckligt öde som dumpningsplats

Ja det är Nohabs turbindivisions gamla teststation. Den har inte använts på flera decennier.

http://2.bp.blogspot.com/_rB_FA_gxPm0/TVJ1Y2p_sbI/AAAAAAAACog/u0JIQuJ6h8g/s1600/SL380568.JPG
Citera
2013-07-15, 13:16
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Var ligger detta? Otroligt creepy ställe, får gåshud av bilderna
Citera
2013-07-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Hur vet du det? Är du polis?

Med tanke på att inget hänt så är det inte så svårt att förstå ... Annars kanske det hänt lite mer i fallet. Det behöver man inte vara polis för att förstå.
Men polisen är säkert tacksamma för alla tips det fått av er och suckar nog inte alls utan säger -"Nu har fick fått ett nytt hett tips av en flashbackare. Alle man iväg!"

Det enda jag undrade om ni faktiskt kommit fram till något eller bara diskuterar saker som polisen troligen har tittat på för över en vecka sedan? I sammaställningen står det inte mycket. Till och med mindre länkar och fakta än det var förra veckan. Varför man nu rensat länkar till misstänkta mfl?
Citera
2013-07-15, 13:18
Medlem
bittermandels avatar
Ställer samma fråga igen som igår: Ska till Grästorp idag igen och göra några ärende. Vill ni att jag kollar upp något?
Citera
2013-07-15, 13:18
Medlem
Citat:
Tack för att du oroar dig för mitt blodsocker Det är på topp dock!

Visste faktiskt inte om er dolda närverk där det riktiga och viktiga informationen sprids. tråkigt att ni inte meddelar polisen eller någon i så fall. Vilket ni uppenbarligen inte har.
Undrade bara stillsamt om ni kommit fram till något eller mest diskuterar underlag av mark o andra väsentligheter.
men jag får låter ert "dolda nätverk" jobba ifred Haha

Hoppas ni postar något väsentligt här till slut i alla fall annars blir det ju ganska meningslöst

Det finns inget formellt "dolt nätverk". Av uppenbara skäl så finns det ibland vital information som skulle tappa i värde om den genast torgfördes. / Tror säkert att det finns de i denna tråd som har en hygglig relation med Skånegatan i Gbg. / Många bäckar små...

Nu är jag jätteintresserad av att du utvecklar ditt antydda bögspår lite!
Citera
2013-07-15, 13:21
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Med tanke på att inget hänt så är det inte så svårt att förstå ... Annars kanske det hänt lite mer i fallet. Det behöver man inte vara polis för att förstå.
Men polisen är säkert tacksamma för alla tips det fått av er och suckar nog inte alls utan säger -"Nu har fick fått ett nytt hett tips av en flashbackare. Alle man iväg!"

Det enda jag undrade om ni faktiskt kommit fram till något eller bara diskuterar saker som polisen troligen har tittat på för över en vecka sedan? I sammaställningen står det inte mycket. Till och med mindre länkar och fakta än det var förra veckan. Varför man nu rensat länkar till misstänkta mfl?

Vad är det som inte har hänt, menar du? Att Id* inte har blivit funnen ännu?
Citera
2013-07-15, 13:23
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Ställer samma fråga igen som igår: Ska till Grästorp idag igen och göra några ärende. Vill ni att jag kollar upp något?
Jag vet inte om du såg att Quarrel frågade, lite senare igår, om du kunde kollat om likkistan (takboxen) var synlig på DB,s gård?
Senast redigerad av Tomato 2013-07-15 kl. 13:26.
Citera
2013-07-15, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Vad är det som inte har hänt, menar du? Att Id* inte har blivit funnen ännu?

Att ni trots att du vill antyda det, varken kommit fram till något eller tipsat polisen om något av substans...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in