2013-07-15, 00:32
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Det var även ett terroristdåd 9/11. Det är lika jävla relevant som detta ditt mongosyndrom.
Ingenting med supporterscenen att göra. Förlossningsmisslyckande.

Så att bombhota en stadion för att stoppa en match har inget med supporterscenen att göra, medans att pissa på en gammal gräsmatta som står tom har allt med det att göra?

Snälla, berätta mer.
2013-07-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Så att bombhota en stadion för att stoppa en match har inget med supporterscenen att göra, medans att pissa på en gammal gräsmatta som står tom har allt med det att göra?

Snälla, berätta mer.
När någon random (hjälte, synd att ingen gårdare dog) bombhotar en arena har det ingenting med supporterscenen att göra.

När en gårdare pissmattar på Hammarbys arena har det väl med supporterscenen att göra? Apslampa.
2013-07-15, 00:36
Medlem
Wads avatar
Citat:

Snälla, berätta mer.

Vet du någonting som ingen annan vet? Har det kommit fram någon GM eller är det fortfarande bara spekulationer?
2013-07-15, 00:40
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
När någon random (hjälte, synd att ingen gårdare dog) bombhotar en arena har det ingenting med supporterscenen att göra.

När en gårdare pissmattar på Hammarbys arena har det väl med supporterscenen att göra? Apslampa.

Du är stenhård! Tänk vad mycket härligt urin det runnit längs med väggarna på knarkskjulet under alla hockeysäsonger.
2013-07-15, 00:41
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Bra där mannen, synd att ingen gårdare dog.. Skönt att få höra vad du tycker på riktigt, inte mycket till defend i dig tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Vet du någonting som ingen annan vet? Har det kommit fram någon GM eller är det fortfarande bara spekulationer?

Behövs det? Jag tror Daniel är neutral, kanske liverpool-supporter. DIF gillade han på facebook efter att ha pissat på en gräsmatta för att retas ännu mer, eller vet du något annat?
2013-07-15, 00:44
Medlem
UMs avatar
Dagens konstigaste ögonblick. En minut in i andra halvlek hör man 15 personer som hojtar efter sjukvård. En kille ligger och skakar på marken och vad jag såg så utövades även HLR. Mitt i allt kaos så gör Eriksson 2-0.

Som tur var så verkade grabben komma upp på benen igen och fördes till sjukhus (antar jag).

Sen vann vi även matchen.

Kul.

/ Serieledarna.
2013-07-15, 00:44
Medlem
Wads avatar
Citat:
Bra där mannen, synd att ingen gårdare dog.. Skönt att få höra vad du tycker på riktigt, inte mycket till defend i dig tyvärr.

Behövs det? Jag tror Daniel är neutral, kanske liverpool-supporter. DIF gillade han på facebook efter att ha pissat på en gräsmatta för att retas ännu mer, eller vet du något annat?
Jag menade om bomben. Senast jag hörde så var ingen gripen och därför visste jag inte att det var en bajare som var skyldig. Men du verkade så säker på din sak, så jag frågade om du hade mer information än mig.

Edit: Godnatt barn.
Senast redigerad av Wad 2013-07-15 kl. 00:52.
2013-07-15, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Du är stenhård! Tänk vad mycket härligt urin det runnit längs med väggarna på knarkskjulet under alla hockeysäsonger.

Citat:

Ridgeback: Jag är stenhård, ja. Tack. Din fitta.

Salorm: Ja, det är så jag känner på riktigt. På din ton (utgå från att jag kan tolka den över nätet) låter det som att du trodde något annat.
Jag vill att alla gnagare och gårdare ska dö. Kan låta överdrivet och wannabe-tuff (väntar på kommentarerna där jag leker tuff med glädje ) men det är helt enkelt så jag känner mot er.

Reserverar för korrigering ifall jag ändrar min åsikt imorgon när jag nyktrat till. Hoh.
2013-07-15, 00:55
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ridgeback: Jag är stenhård, ja. Tack. Din fitta.

Salorm: Ja, det är så jag känner på riktigt. På din ton (utgå från att jag kan tolka den över nätet) låter det som att du trodde något annat.
Jag vill att alla gnagare och gårdare ska dö. Kan låta överdrivet och wannabe-tuff (väntar på kommentarerna där jag leker tuff med glädje ) men det är helt enkelt så jag känner mot er.

Reserverar för korrigering ifall jag ändrar min åsikt imorgon när jag nyktrat till. Hoh.
Äh sov av dej ruset. Innerst inne saknar du oss och spel i allsvenskan. DIF kanske du kommer få se mer utav än gnaget i ert gemensamma boende
2013-07-15, 01:19
Bannlyst
Synd att pissbilden tar bort fokus från maskerad-DIF.
2013-07-15, 01:20
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Väldans vad bajen överreagerar, hur många gånger har man inte pissat på Olympia tidigare?
På läktaren under pågående match? Då förstår jag varför ni inte hade några problem med att hålla upp era nerpissade flaggor när ni hade ert "Skånelaget"-tifo på Olympia. Mupparna, med en outhärdlig stank av urin.

Citat:
Ursprungligen postat av UM
Dagens konstigaste ögonblick. En minut in i andra halvlek hör man 15 personer som hojtar efter sjukvård. En kille ligger och skakar på marken och vad jag såg så utövades även HLR.
Spontant känns det här som en fälla från din sida men om det handlar om en verklig mff:are så hoppas jag att det var väldigt allvarligt.

... och ännu mera allvarligt med Simon Thern.
Senast redigerad av Olympian 2013-07-15 kl. 01:35.
2013-07-15, 01:22
Medlem
Bajen alltså. söderstadion ska rivas, så spelar roll om han pissar på den. Har alltid undrat, ska ni fortsätta defenda söder när hammarby går i konkurs? Eller ska ni göra som i hockey? Starta bajen fans fotboll, bara för att kunna defenda? jävla korpen gäng.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in