2013-07-14, 23:38
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Negern på Söderstadions gräs har blivit outad och han har blivit kontaktad av flera personer. Även av mig själv.

Även jag är snorfull. Är möjligt att jag ångrar mig imorrn men just nu ser jag med glädje framför mig hur han får betala för att han pissa på Söderstadion.
Soft, då kan jag gå nanna kudde i vetskap av att söderort är befriat från negrer med snoppen i högsta hugg, känns stabilt, sluta aldrig defenda kära Bajen.
2013-07-14, 23:43
Medlem
sartuss avatar
Varför spelas ligamatcherna i Island alltid så sent? De flesta matcher startar ofta klockan 21:00 eller i vissa fall 23:00, (isländsk tid)!!

Hur är detta möjligt? Vad beror det på??
2013-07-14, 23:44
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sartus
Varför spelas ligamatcherna i Island alltid så sent? De flesta matcher startar ofta klockan 21:00 eller i vissa fall 23:00, (isländsk tid)!!

Hur är detta möjligt? Vad beror det på??
Det beror på Eyjafjallajökull
2013-07-15, 00:02
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Det verkar vara någon form av söndagsnöje att supa sig pissfull och sitta inne och skriva i den här tråden, samma sak varje vecka. Semestertider eller?

OnT: Snubben som pissa på Söderstadion kommer troligtvis få se sig både en och två gånger över axeln när han knatar runt på stan den närmaste tiden.
2013-07-15, 00:08
Medlem
Så alla Bajare ska alltså söka upp denna Daniel i hans bostad och misshandla alternativt döda honom? Bajen borde lugna ner sig med sina lagbrott just nu. Först bomber och nu snart en misshandel?

Jag plockar ut en gäng intressant citat från kommentarerna på bilden:

"Vem bryr sig om lagbrott? Han leker läcker offentligt då får man ta dom smällar som kommer med det"

"Priset på hans kropp?"

" Vad är rätta takter tycker du?
Det är lika med som att pissa på nåns grav,stödjer man detta så är man allvarligt störd!"

"Skickade tweet till Kritaen5a (bo) med bilden. Hoppas han blir sönderslagen" Vågar inte göra det själv.... En internet defendare.

"Vilken jävla sopakalle. Plocka ner honom på/i jorden igen!"

"Avrättning"

"Körd kille! Dö apjävel!"

Sedan tycker jag ni ska bedöma själv...

Fyfan för att vara bajen!
2013-07-15, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Så alla Bajare ska alltså söka upp denna Daniel i hans bostad och misshandla alternativt döda honom? Bajen borde lugna ner sig med sina lagbrott just nu. Först bomber och nu snart en misshandel?

"Vem bryr sig om lagbrott? Han leker läcker offentligt då får man ta dom smällar som kommer med det"

"Priset på hans kropp?"

Det är lika med som att pissa på nåns grav,stödjer man detta så är man allvarligt störd!"

"Skickade tweet till Kritaen5a (bo) med bilden. Hoppas han blir sönderslagen" Vågar inte göra det själv.... En internet defendare.

"Avrättning"

Hans pappa kan räkna med bajs i bussen imorron. (Hans pappa kör buss)
2013-07-15, 00:11
Medlem
CheddarOsts avatar
Väldans vad bajen överreagerar, hur många gånger har man inte pissat på Olympia tidigare?
2013-07-15, 00:14
Medlem
Citat:

"Priset på hans kropp?"

"Avrättning"

Det är inget som har bombat ditt apluder-offer.
Men är man så korkad att man lägger ut en bild på instagram eller facebook eller vad det nu var för skit i sitt namn där man pissar på så många Stockholmares hem så förtjänar man att ta reprimanderna av det.

Jag skulle gärna pissa på Stadion men jag skulle inte vara så korkad att jag lägger ut det på min officiella sida. Apfittor.
2013-07-15, 00:20
Medlem
Wads avatar
Citat:

"Priset på hans kropp?"

"Avrättning"

Tror du verkligen att det där är unikt för Bajen? Skulle det komma fram en bild där en bajare pissar på stadion så skulle reaktionerna se exakt likadana ut.
2013-07-15, 00:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Det är inget som har bombat ditt apluder-offer.
Men är man så korkad att man lägger ut en bild på instagram eller facebook eller vad det nu var för skit i sitt namn där man pissar på så många Stockholmares hem så förtjänar man att ta reprimanderna av det.

Jag skulle gärna pissa på Stadion men jag skulle inte vara så korkad att jag lägger ut det på min officiella sida. Apfittor.

Mjaschå... Vad du tycker och vad polisen anser är två vitt skilda saker.
2013-07-15, 00:24
Medlem
Ajberts avatar
Blir väl som defendandet. Mycket snack och lite verkstad.
2013-07-15, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Mjaschå... Vad du tycker och vad polisen anser är två vitt skilda saker.
Det var även ett terroristdåd 9/11. Det är lika jävla relevant som detta ditt mongosyndrom.
Ingenting med supporterscenen att göra. Förlossningsmisslyckande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in