Citat:
Ursprungligen postat av
Tomato
Det skulle kunna tyda på att hon inte var inpackad alls, och att armarna har hängt ner i marken.
Jag tror inte de har bundit ihop armarna för att förhindra det.
Kan hon blivit släpad med fötterna i också, eller kan de varit två dom burit.
Det är ju jättesvårt att få höjd på en lealös kropp, med tyndpunkten på mittpartiet, även om man är två starka karlar, då kroppen bara bågnar.
Oavsett vilken våning denna bild kommer ifrån så tycker jag iaf att det ser ut som någon som försöker hålla sig fast alt. ta sig ut ur hiss.
Kan ju även vara tår som gjort avtryck om den burits in men det är jag mer tveksam till.
Ingen som kommenterade ett tidigare inlägg jag gjorde, men jag var inne på att hon möjligtvis packats om, mkt möjligt på platsen där bilen brändes.
Tror även att det mkt väl kan vara så att de häktade killarna faktiskt inte vet mkt alls, även om min teori nedan inte stämmer.
Stärks av att AJ verkar så lugn utåt, att han är den enda som vet var kroppen finns och vetskapen om att mkt andra indicier kan avfärdas av en bra advokat så länge en kropp inte återfinns.
"Har haft en liknande tanke.
Att de 2 häktade kanske var med tills dess att bilen brändes.
Kanske packades I*a's kropp om för att kunna fraktas på AJ's MC.
Även om han inte tänkt glasklart innan/under och direkt efter själva incidenten så kan han kanske ha hunnit få rätsida på vissa delar när han sitter i bilen med de andra grabbarna.
De kanske faktiskt ifrån början inte alls vet mkt mer än att en person avlidit och att kroppen måste fraktas bort omedelbart, AJ kan ha skött allt själv fram tills att de hämtat upp han utanför (med I*a över axeln (blodet i hiss/trapp), flickan såg späd ut och med avsaknad av ytterligare vikt i blod...).
Och när han inser att han sölar ned bilen beordras de andra två att bränna den på ett bra ställe och ta sig hem själva medan han kör vidare för dumpning på annan ort med MCn."