2013-07-14, 20:50
Medlem
Lillemess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
Något slags bisarrt maskeradparty inkluderandes uppblåsbara päron, vuxna män i löjliga kostymer och eventuellt även en hoppborg. Tydligen är det såhär dif hejar fram sitt lag.
Och ni bajsar i bussar och våldtar brudar på eran arena.
2013-07-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillemes
Och ni bajsar i bussar och våldtar brudar på eran arena.

Alltså nivån på den här tråden...
2013-07-14, 21:00
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayie
Finns ungefär lika mycket folk som har ett sinne för humor här som det finns pokaler hos hammarby if
Där satt den.
2013-07-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Hur såg avskeden för Gamla Ullevi och Malmö Stadion ut när det begav sig för några år sedan? Fanns det liknande känslosamma avsked som i Stockholm? Jag kan inte minnas några specifika bilder från det. Någon Ifkare, Gaisare, Öisare eller Malmö som kan berätta lite?
MT96 drog av en flagga på 130x10 m med texten "TACK MALMÖ STADION!" då detta kan ha varit sista matchen på stadion (veckorna innan gick MFF ut med att det var sista, för att på matchdagen komma med att det inte var säkert. Kul...)

Stämningen i första var helt okej. Bäst blev det när ett enormt regn drog in över Stadion och alla stackare på stå blev genomblöta. Folket på ståplats gick helt loss samtidigt som folket på sitt tände till som fan.

I halvtid hölls det upp en fel två-pinnare som återigen bildade "Tack Malmö Stadion" dock inte MT96 som kreatörer.

I andra halvlek bestämde sig en del att ta oss ner på ståplats igen för att avsluta tiden på Stadion precis så som man startade den. Fick själv gåshud när Kindgren stegade upp på räcket igen för att dra av den sjukaste "Ge mig ett M.." Stadion upplevt på länge.

I slutet av matchen så ställde sig folket upp på hela norraläktaren och allsjöng hymnen. Detta avslutades med att Agon Mehmti gör 6-0 och sedan poppas det rejält.

Sett över det hela så en bra läktarinsats där en del ramsor bytes ut till att hylla Stadion.
Ett värdigt avslut till platsen som man mer eller mindre kan kalla sitt andra hem. Så sammanfattade malmö killar sista matchen. Inte i närheten av Stockholmslagens avslutningar. Sämre bränning och endast 1 ''flagga'' som tackade av sin arena. Dock om Malmö lämnat Swedbank iår tror jag att dom varit i samma klass som Söderlagen.
2013-07-14, 21:40
Medlem
a.e.gs avatar
Är denna snubbe gårdare eller? Jävligt respektlöst hur som haver.
https://sv-se.facebook.com/photo.php?fbid=610530872311226&set=a.4337317033244 78.105011.431603403537308&type=1&theater

Fly my pretties, fly and defend söderort .
2013-07-14, 22:33
Medlem
ErPupones avatar
Jag har märkt av ett sug att efter matcher se filmklipp från klubbars bortaresestöd. Tex blåvitts besök uppe på Grimsta igår, Djurgårdens nere i Mjällby, AIKs i tälje mm. Har svårt att hitta filmklipp plus att det är otroligt tidsödande att sitta på olika forum och leta och söka. Om det är fler som känner som jag, borde vi pusha för att lägga upp de filmklipp vi hittar här.
2013-07-14, 22:40
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Är denna snubbe gårdare eller? Jävligt respektlöst hur som haver.
https://sv-se.facebook.com/photo.php?fbid=610530872311226&set=a.4337317033244 78.105011.431603403537308&type=1&theater

Fly my pretties, fly and defend söderort .

Om det där verkligen är den personen som nämns på bilden så var han på g att bli ungdomsproffs i Milan för ett bra tag sen, några år yngre än mig och var nere och hälsade på självaste Ibrahim Ba! Har för mig att han var en av Stockholms hetaste spelare i sin årgång?

Hoppas det är han, då skulle jag dock kalla honom gnagare
2013-07-14, 22:42
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Jag har märkt av ett sug att efter matcher se filmklipp från klubbars bortaresestöd. Tex blåvitts besök uppe på Grimsta igår, Djurgårdens nere i Mjällby, AIKs i tälje mm. Har svårt att hitta filmklipp plus att det är otroligt tidsödande att sitta på olika forum och leta och söka. Om det är fler som känner som jag, borde vi pusha för att lägga upp de filmklipp vi hittar här.

Här är ett skönt litet klipp från Malmö i Dublin för någon vecka sedan.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_MFKTvGU69c
2013-07-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hoppas det är han, då skulle jag dock kalla honom gnagare

om namnet stämmer så är han iaf djurgårdare enligt facebook

för övrigt kul att läsa kommentarerna på bilden, "your are going down monkey" var fin.
2013-07-14, 22:49
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
om namnet stämmer så är han iaf djurgårdare enligt facebook

Finns visst fler som heter så, om han inte är född mellan 79-81 så är det fel jag tror. Min är från Hallonbergen och var en jävel på att trixa trasa.

Jag hoppas dock det är han, fantastiskt kul!
2013-07-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Finns visst fler som heter så, om han inte är född mellan 79-81 så är det fel jag tror. Min är från Hallonbergen och var en jävel på att trixa trasa.

Jag hoppas dock det är han, fantastiskt kul!

Han lirade i vasalund förut va?
2013-07-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Du menar föreningen som reade ut sitt medlemsskap för cirka 10 kr styck?
Jag menar föreningen vars supportrar som räddar sin förenings handbollssektion, hockeysektion och fotbollssektion gång på gång.
Har du lässvårigheter?

Förvövrigt hoppas jag att alla som inte håller på Bajen dör omedelbart. Skål.
Senast redigerad av TrogenHammarby 2013-07-14 kl. 22:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in