2013-07-14, 17:13
Medlem
Hur såg avskeden för Gamla Ullevi och Malmö Stadion ut när det begav sig för några år sedan? Fanns det liknande känslosamma avsked som i Stockholm? Jag kan inte minnas några specifika bilder från det. Någon Ifkare, Gaisare, Öisare eller Malmö som kan berätta lite?
2013-07-14, 17:42
Medlem
ketchupketchup.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Hur såg avskeden för Gamla Ullevi och Malmö Stadion ut när det begav sig för några år sedan? Fanns det liknande känslosamma avsked som i Stockholm? Jag kan inte minnas några specifika bilder från det. Någon Ifkare, Gaisare, Öisare eller Malmö som kan berätta lite?
Den största anledningen på Gamla Ullevi var att GAIS,IFK och ÖIS bara spelade på arenan mellan 92-06 så det fanns inte samma historia som i Sthlm.
2013-07-14, 18:35
Medlem
a.e.gs avatar
Vad i helvete är det om försiggår här?http://www.expressen.se/ImageHandler.axd?imageFormat=secondColumn&guid=49a fd1b0-97b1-4f9e-9d3f-626bd5fcfcb0
2013-07-14, 18:39
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Vad i helvete är det om försiggår här?http://www.expressen.se/ImageHandler.axd?imageFormat=secondColumn&guid=49a fd1b0-97b1-4f9e-9d3f-626bd5fcfcb0
Fruktstund?
2013-07-14, 19:09
Medlem
FloydPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Något slags bisarrt maskeradparty inkluderandes uppblåsbara päron, vuxna män i löjliga kostymer och eventuellt även en hoppborg. Tydligen är det såhär dif hejar fram sitt lag.
2013-07-14, 19:29
Medlem
Ayies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
Något slags bisarrt maskeradparty inkluderandes uppblåsbara päron, vuxna män i löjliga kostymer och eventuellt även en hoppborg. Tydligen är det såhär dif hejar fram sitt lag.
Finns ungefär lika mycket folk som har ett sinne för humor här som det finns pokaler hos hammarby if
2013-07-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
jag hoppas verkligen du inte syftar på bajen nu. jag kan iaf erkänna att aik och dif har bra tifon.
Syftar mer på Dif nu. Dif och aik är klart vassast på tifo fronten, ibland vinner gnaget ibland Dif. Men vem får inspiration av bajens tifon? Dom kör ju bara med sinna "pussel" tifon och trasiga OH flaggor. Sedan så får man bortförklaringen att vanliga OH flaggor är för mkt Dif. Så dom delar upp det i 50 mindre delar som inte passar ihop ist.
2013-07-14, 19:43
Medlem
fettjamenvissts avatar
Men det är ju såhär.. Även om AIK och DIF kanske har bättre tifon är Bajen så var ju iden till alla tifon i hela världen snodd från Bajen.
2013-07-14, 19:53
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2

Det var nog känslosamt för alla supportrar som gått kontinuerligt genom åren, men någon publiktillströmning blev det aldrig tal om. Runt 6 000 har jag för mig och 6-0 mot Giffarna, där själva planen stod för det sista. Så på så sätt var det fint.
2013-07-14, 19:54
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP

När har ni den årliga maskeradresan i år? Var Falkenberg förra året vill jag minnas.
2013-07-14, 20:11
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Det var nog känslosamt för alla supportrar som gått kontinuerligt genom åren, men någon publiktillströmning blev det aldrig tal om. Runt 6 000 har jag för mig och 6-0 mot Giffarna, där själva planen stod för det sista. Så på så sätt var det fint.
Värsta jävla bortamatchen jag någonsin åkt på, synd att vi ens hade chans att stanna kvar..
2013-07-14, 20:24
Medlem
FloydPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
När har ni den årliga maskeradresan i år? Var Falkenberg förra året vill jag minnas.
Jag vet inte. Jag klär inte ut mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in