2013-07-13, 23:15
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Vad fan svamlar du om?

Men ja, vi e bäst.
Ha ha, förstår inte själv vad fan jag skrev där faktiskt, jag får skylla på att jag var lindrigt nykter och säkert trött då jag inte minns inlägget överhuvudtaget.

Men nä, ni är inte bäst, men inte sämst i Sthlm heller och det är ju en merit i sig.
2013-07-13, 23:40
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltonbror
Inte så mkt folk, folk blev utmattade av den stekheta solen samt den chockerande inledningen. Dock tycker jag att det var helt okej tryck i klacken idag ändå.
Köper anledningarna till viss del, spelet framförallt men att säga att det var helt okej? 10-15 ultraspojkar som sjunger i alldeles för snabb takt medan matchtröjorna försöker klappa takten?
2013-07-13, 23:49
Medlem
Olympians avatar
Inget hysteriskt säl-beatboxande?
2013-07-13, 23:57
Medlem
sirJKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
"DJURGÅR'N FOTBOLL ÄR ÖSTERMALM, VÅGA VÄGRA NYA SÖDERSTADION"

http://oi42.tinypic.com/34eeow8.jpg

Värsta grabben! Men frågan är, vad hände med "spelat hockey sedan 50-talet" här då? Men det mest intressanta med det här är att man väljer att ta med sig följande t-shirt, PÅ SISTA MATCHEN PÅ SIN HEMMAPLAN! Som sagt, om inte det här är ett bevis på att vissa av er har en sjuk besatthet av Hammarby, så vet jag inte vad som annars skulle vara det.

Vänta, va? Förklara gärna hur den där tröjan är ett bevis på besatthet av bajen

Och om du är något vettig så förstår du att folk tycker olika i olika frågor, även inom samma supporterkrets. Lite som att några vill ha kvar high-chaparall amerikanerna i din lilla klubb men andra vill inte det. Ha en bra dag
2013-07-13, 23:58
Medlem
Daltonbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Köper anledningarna till viss del, spelet framförallt men att säga att det var helt okej? 10-15 ultraspojkar som sjunger i alldeles för snabb takt medan matchtröjorna försöker klappa takten?

Aldrig förstått problematiken med "matchtröjorna" om jag ska vara helt ärlig. Det var helt okej med tanke på mängden folk som befann sig på plats. Självklart har jag upplevt bättre tryck men detta var absolut inte så uselt som du verkar vilja få det att låta som.
2013-07-14, 00:05
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltonbror
Aldrig förstått problematiken med "matchtröjorna" om jag ska vara helt ärlig. Det var helt okej med tanke på mängden folk som befann sig på plats. Självklart har jag upplevt bättre tryck men detta var absolut inte så uselt som du verkar vilja få det att låta som.
Nää, inget problem med matchtröjor i sig men de ska ju helst sjunga =) Var bara under "när änglarna marscherar in" och "framåt blåvitt gör ett mål" som de hängde på. Men det är väl underbart att man kan ha olika åsikter?
2013-07-14, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Inget hysteriskt säl-beatboxande?

Va?
2013-07-14, 00:37
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Va?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xovz177p2Hk#t=80 s
2013-07-14, 00:58
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Blåvitts tifo idag: http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/325ae4ccebc411e2b4e822000a9f130c_7.jpg

Tanken är god. Typsnittet mesigt.
Budskapet klingar dåligt. "En enda kärlek blå & vit"? Rätt hade varit "En enda blåvit kärlek" eller "Vår enda kärlek är blå & vit". Eller i yttersta fall "EN ENDA KÄRLEK - BLÅ & VIT"

Ni är töntiga.
2013-07-14, 01:07
Medlem
Daltonbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Nää, inget problem med matchtröjor i sig men de ska ju helst sjunga =) Var bara under "när änglarna marscherar in" och "framåt blåvitt gör ett mål" som de hängde på. Men det är väl underbart att man kan ha olika åsikter?

Så länge alla håller på blåvitt får alla tycka olika
2013-07-14, 01:10
Medlem
a.e.gs avatar
Vår enda kärlek.

Så enkelt hade varit fullständigt nog.

Det hade till och med varit vackert.

Götet är ett jävla skämt, det vet du, det vet jag. Levande charader...
2013-07-14, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Huh, varför betalar Bajen för det? Djurgården behöver inte göra detsamma? Dessutom är det som vanligt trevligt med en liten källa

Vet faktiskt inget om DIFs lösning

Ja duger Hammarbys VDs ord för dig? Har ingen skriftlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in