2013-07-13, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Jag hoppas att nasta gang hon flippar pga PMS och osakerhet sa ar det nagon du bryr dig om som drabbas. Kom tillbaks och sag att hon gjorde ratt da.

Att hon släppte hunden på honom var lite onödigt.

Men kom igen för fan, en tjej som vevar lite med batong gör knappt någon skada. Jag har fått smaka lite batong ett par gånger av kvinnor under min tid och de är mest söta när de står där och vevar.
Citera
2013-07-13, 22:25
Medlem
wildhassans avatar
Efter ett kort googlande på polisjävelns namn hittade jag detta:
http://corruptiosweden.blogspot.se/2012/06/polis-petra-viklund-avlossade-sitt.html

Kan ha tagits upp tidigare i tråden men har inte tid att kolla igenom.
Citera
2013-07-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wildhassan
Efter ett kort googlande på polisjävelns namn hittade jag detta:
http://corruptiosweden.blogspot.se/2012/06/polis-petra-viklund-avlossade-sitt.html

Kan ha tagits upp tidigare i tråden men har inte tid att kolla igenom.
Jepp, det har det. Men bra att det nämnts igen om någon missat det.
https://www.flashback.org/p44295928#p44295928

Hon lider dessutom av en sjukdom enligt polisrapporten från 2010.
Citera
2013-07-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Out4glory
Vi bryr oss inte - den riktiga vreden skall vändas mot riksdagen...

Polispersonen har uppenbarligen inget vett - men någon har gett denne person rätt att bruka statligt våld.

Klart som fan vi vill veta vad den här pajasen heter!
Vadå vända vår vrede till staten? Vad har du tänkt att göra - ställa dig utanför riksdagen med plakat? Eller kanske ringa Reinfeldt och förklara hur oerhört dumt det är av han och hans kollegor att inte ha hårdare intagningskrav på PHS? Ett jävla skämt, det spelar ingen roll va vi säger för staten gör iaf precis exakt som dom vill!
Vi kan klaga och gnälla men i slutändan så blir det iaf aldrig någon direkt ändring, och när det kanske blir det så är det bara en falsk fasad för att vi, du och jag och resten av den stora massan ska hålla sig i schakt och vara nöjda över hur vi har det!
Det händer ju hela tiden, den där grisen kommer säkerligen inte få något större konsekvenser av detta - de kommer säkerligen dras ut på så länge det går för att till slut falla i glömska hos oss, den stora massan - problem solved!
Det händer gång på gång, poliskåren i Sverige är ett skämt - oproffesionella jävla klåpare!
Citera
2013-07-13, 22:29
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Jag hoppas att nasta gang hon flippar pga PMS och osakerhet sa ar det nagon du bryr dig om som drabbas. Kom tillbaks och sag att hon gjorde ratt da.
Tror inte att det finns några sådana i min bekantskapskrets.

Killen i videon var ju dryg, hotfull och allmänt labil. Vem vet vad en sådan tokdåre är kapabel att göra, om man nu inte är personligen bekant med denne? Jag har full förståelse för att hon inte har lust att brottas, göra en styrkemätning och argumentera med honom.
Citera
2013-07-13, 22:30
Medlem
Proras avatar
Drygt 1000 onödiga inlägg senare:

Drogpåverkad man som misstänks för misshandel och skadegörelse och hotar med allmänfarlig ödeläggelse vägrar att låta sig omhändertas.

Därför brukar polisen våld för att kunna omhänderta honom.

Jaha, hur skulle detta annars ha sköts?

Upp till bevis alla duktiga polis och/eller kvinnohatare som lite halvslött slänger ur sig ett och annat grammatiskt missfoster till inlägg.

Hur skulle ni ha styrt upp situationen?
Citera
2013-07-13, 22:30
Medlem
Avpixlat skriker rakt ut och försvarar Aspbergersnuten.
Citera
2013-07-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AordinaryStoner
Klart som fan vi vill veta vad den här pajasen heter!
Vadå vända vår vrede till staten? Vad har du tänkt att göra - ställa dig utanför riksdagen med plakat? Eller kanske ringa Reinfeldt och förklara hur oerhört dumt det är av han och hans kollegor att inte ha hårdare intagningskrav på PHS? Ett jävla skämt, det spelar ingen roll va vi säger för staten gör iaf precis exakt som dom vill!
Vi kan klaga och gnälla men i slutändan så blir det iaf aldrig någon direkt ändring, och när det kanske blir det så är det bara en falsk fasad för att vi, du och jag och resten av den stora massan ska hålla sig i schakt och vara nöjda över hur vi har det!
Det händer ju hela tiden, den där grisen kommer säkerligen inte få något större konsekvenser av detta - de kommer säkerligen dras ut på så länge det går för att till slut falla i glömska hos oss, den stora massan - problem solved!
Det händer gång på gång, poliskåren i Sverige är ett skämt - oproffesionella jävla klåpare!

Det var ungefär min poäng - alla protester är meningslösa. Sitt ner eller du får stryk.
Citera
2013-07-13, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rajnfelt
Avpixlat skriker rakt ut och försvarar Aspbergersnuten.

Avpixlat må vara en judesajt men här har dom rätt. Det var inte så jävla farligt.

Det enda som var fel av henne var att hon släppte hunden.

Tro mig, ett par batongslag av ett tanigt fruntimmer gör inte så värst ont.
Citera
2013-07-13, 22:38
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Drygt 1000 onödiga inlägg senare:

Drogpåverkad man som misstänks för misshandel och skadegörelse och hotar med allmänfarlig ödeläggelse vägrar att låta sig omhändertas.

Därför brukar polisen våld för att kunna omhänderta honom.

Jaha, hur skulle detta annars ha sköts?

Upp till bevis alla duktiga polis och/eller kvinnohatare som lite halvslött slänger ur sig ett och annat grammatiskt missfoster till inlägg.

Hur skulle ni ha styrt upp situationen?

Många ifrågasätter den inkonsekvens poliskvinnan visade. Om det nu är så att hon betraktade hotet om allmänfarlig skadegörelse som allvarlig, hur kommer det sig då att hon inte använde handfängsel när mannen låg på marken? I stället knöt hon sin sko inom armlängds avstånd till den man som kunde misstänkas ha tillgång till sprängmedel.

Om hon å andra sidan inte betraktade detta hot som allvarligt, hur kommer det sig att hon eskalerade våldsanvändningen och på så vis ökade risken för skada, både för hon själv, den man som skulle omhändertas och polishunden. Hade det inte varit en fyllbult det handlade om vore risken stor att hon skulle ha provocerat fram ett våldsamt beteende hos mannen.
Citera
2013-07-13, 22:38
Medlem
Ni är värdo, tillse att killen lugnar sig helt och går hem.

En idiot kommer aldrig att begripa hur man ska få till detta.

De som kan det är knappast intresserade av denna tråd.
Citera
2013-07-13, 22:39
Medlem
knazbarnets avatar
En aning efter men situationen i mina ögon verkar vara ungefär såhär:

Nån full jävel har tros ha missköts sig och beter sig jävligt jobbigt mot snuten så ur ett perspektiv förstår man polisbruttan. Men faktum kvarstår att hon inte ska gå loss över lite halvtramsigt fyllesnack (spränga gatan, aah det var ju troligt att han skulle göra det).

bruden borde ha väntat där, mannen verkade ju inte vara på väg någonstans, tills en till patrull kom då de tillsammans kunde tagit ner mannen och satt handfängelse på han. kortfattat riktigt vidrigt beteende från snutens sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in