Citat:
Ursprungligen postat av
Sebastard2
Det är helt otroligt hur vartenda sida i den här tråden på något sätt har slutat med att handla om Bajen. Jag undrar också om rivaliteten mellan tvillingbröderna överhuvudtaget existerar längre? Ni verkar ha kompletterat eran maskopi totalt och verkar lägga all fokus på att gemensamt skriva om Bajen hela tiden istället. Bajen hit, Bajen dit, bla bla bla. Nu vet jag att ni har kallats för tvillingbröder länge, av en självklar anledning, men det är ändå ganska märkvärdigt att derbyrivalerna har gått över till en ohelig allians mellan Solna svart och Solna blå istället.
Ska komma från bajen. Spelar i superettan men snackar som att ni lirar i allsvenskan. Ni är desperata att bråka med Dif, det är fan sorgligt. Gör egna tv serier om oss och skriver om oss varje månad. Jävla soppor i bajen. Jag bryr mig inte om vad bajen gör. Jag räknar inte ens er som rivaler längre. Jävligt dålig förening, supportrar som består 50% av bönder och ska tjafsa med dom stora lagen i allsvenskan trotts att det egna laget är i kris.
Jag skäms över att ni ger oss uppmärksamhet för så jävla värdelösa och pinsamma är ni. Vem vill bli förknippad med looser bajen liksom. Sköt ert eget. Stötta ert jävla fiasko lag ist.