Citat:
Ursprungligen postat av
Hyfs
Jag undrar varför svensk polis inte kommenderar folk bättre och tydligare. Jag säger inte att det hade fungerat i just här fallet men varför kan de inte bara uttrycka något i stil med: -För min och din säkerhet kommer jag sätta handbojor på dig. Vänd dig om, händerna bakom ryggen. Håll dig lugn, så går allt bra och vi kan prata vidare.
Nu hade inte det hjälpt i just det här fallet då fyllot sannolikt hade behövt en timme på sig att processa orden. Och snuten var inte intresserad av att lösa problemet. Hon tappade fattningen och ville bara slå honom. Att kontrollera honom var uppenbarligen inte intressant då bojorna inte ens kom fram när hon var färdig med honom.
Svensk polis verkar lära sig att alla ska lägga sig ned hela tiden. Sätt på dem bojor i stället. Lägg dem ned sen. Bara en masochist lägger sig ner i situationen på filmen. Det är ett under att han inte försvarar sig med knytnävarna.
Det är ju fullständigt onaturligt att lägga sig ner framför en hysteriskt skrikande, sexuellt frustrerad lesbian. Om någon, vem som helst, skriker mot mig på så nära håll, klipper jag till stenhårt direkt, det har hänt ett flertal gånger. Hjärnan chockas och reagerar instinktivt mot det verbala alarmerande hotet.
Hunden tränad av av denna sannolikt penisavundande lesbian angriper genitalierna. Att denna polis är identisk med *etra Viklun* är visserligen ännu inte 100% säkerställt men ytterst sannolikt.