2013-07-13, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Shit va najs.. måste dit och skaffa en...
Ta en till mig med, tack. Kommer vara så trött efter allt defendande innan matchen så skulle vara skönt att koppla av med att kolla på fotboll. Sittplats givetvis.
2013-07-13, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Gårdarna har donerat bort biljetter via Stadium vet jag iaf. Har inte sett något om att Hammarby ska donerat bort biljetter till premiären på Nya Söderstadion.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/67904_537132932996124_1051189504_n.jpg
2013-07-13, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ta en till mig med, tack. Kommer vara så trött efter allt defendande innan matchen så skulle vara skönt att koppla av med att kolla på fotboll. Sittplats givetvis.
Om det är sittplats du vill ha på den matchen så rekommenderar jag södra nedre!
2013-07-13, 03:36
Medlem
a.e.gs avatar
Jag ställde frågan tidigare men defendarna av söderort verkar ha missat den, jag förstår att det är besvärligt för er just nu då de flesta av er hälsar på släkten i dalarna så här i semestertider och uppkopplingen inte är så bra i er hembygd, radioskugga o.s.v.

Att försäkringskassan även blivit hårdare i sin bedömning av behovet utav personliga assistenter vet vi också är ett hårt slag mot er supporterkultur, blöjan svämmar över på BFs bussresor.

Är det ok att ni kör er jippomatch i hockeyn på samma arena där AIK och dif spelar sina hemmamatcher i hockey på söder? När bajen fans lirade ni också på Hovet. Varför defendade ni inte då?
2013-07-13, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jag ställde frågan tidigare men defendarna av söderort verkar ha missat den, jag förstår att det är besvärligt för er just nu då de flesta av er hälsar på släkten i dalarna så här i semestertider och uppkopplingen inte är så bra i er hembygd, radioskugga o.s.v.

Att försäkringskassan även blivit hårdare i sin bedömning av behovet utav personliga assistenter vet vi också är ett hårt slag mot er supporterkultur, blöjan svämmar över på BFs bussresor.

Är det ok att ni kör er jippomatch i hockeyn på samma arena där AIK och dif spelar sina hemmamatcher i hockey på söder? När bajen fans lirade ni också på Hovet. Varför defendade ni inte då?

Vad fan svamlar du om?

Men ja, vi e bäst.
2013-07-13, 09:40
Medlem
FuckRealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Visste iofs. om detta sedan länge men rätt konstigt planerat. Alltså det är ju bajarna som byggt arenan med sina egna pengar och händer. Var ju tusentals bajare som lagt dit varenda centimeter av betong. Hur kunde de missa en sån detalj!?

Du missar ju att det här inte hade tagits in i beräkningarna innan vi gled in på ett bananskal. Men jag tror nog inte att bajarna behöver vara oroliga. Med deras starka inblandning i arenans utformning och liknande i åtanke ska man nog kunna lösa det där. Krånglar det ändå får väl bajen fans hoppa över ett par trappsteg i byråkratin och ringa Ninna. Hon kan det där.
2013-07-13, 09:53
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/67904_537132932996124_1051189504_n.jpg

Förstår att det svider när vi ger en inflyttningspresent i form av en biljett samtidigt som ni samlar in pengar, pantar burkar för att ge bort 100 säsongskort till ungdomar för att säkra tillväxten i söderort.
2013-07-13, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Förstår att det svider när vi ger en inflyttningspresent i form av en biljett samtidigt som ni samlar in pengar, pantar burkar för att ge bort 100 säsongskort till ungdomar för att säkra tillväxten i söderort.
Svider och svider, många tycker nog snarare det är löjligt att ni måste ge bort biljetter för att er premiärsiffra inte skall hamna alldeles för långt under "lillebror" som spelar i Superettan för fjärde året i följd.
2013-07-13, 11:55
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Svider och svider, många tycker nog snarare det är löjligt att ni måste ge bort biljetter för att er premiärsiffra inte skall hamna alldeles för långt under "lillebror" som spelar i Superettan för fjärde året i följd.
Nej, det har inget med Hammarby att göra. Era ständiga försök att göra er aktuella börjar bli lite tröttsamma..
2013-07-13, 11:57
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank

Gör det för att premiärsiffran inte ska bli låg, tjena. Jag skiter i om det blir 30k eller om det blir 19k som det är sålda nu.
Det löjligaste i det hela hur skitnödiga ni är över det. Tänk om den allsvenska klubben får högre snitt, bättre tryck på T2 än oss.. då har vi inget kvar längre, hemska tanke

Såg att någon frågade hur många bussar ÖIS hade till premiären. Frågan är hur många ni har till huvudstaden. Chartrat Dalatåget?
2013-07-13, 12:12
Medlem
Netos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Nej, det har inget med Hammarby att göra. Era ständiga försök att göra er aktuella börjar bli lite tröttsamma..
Lite?
2013-07-13, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Tydligen har vi tillräckligt med pengar för att vara den supporterorganisation som är de i Sverige som mest stöttar sin förening ekonomiskt.
Handbollen, hockeyn och fotbollen har det varit mycket insamlingar främst.

Aik solna - svarta pengar betalar.
Hammarby IF - Supportrarna betalar.
Djurgården solna - pappa betalar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in