2013-07-12, 19:33
Medlem
Släpp ut både FH och DB och sätt både avlyssning och span på dom så får vi se vad som händer.
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Enligt min vän så skulle inte ens DB kunna bära ut ett lik genom en lägenhet och dumpa det osv. FH känns mer iskall och skulle kunna vara AJs medhjälpare.

Enligt din vän skulle antagligen aldrig DB kunna göra sig skyldig till någonting i sitt eget belastningsregister, så den övertygelsen ger jag tyvärr inte särskilt mycket för.
Citera
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Du såg belastningsregistret nyss.

Ja men det var mest smågrejer. Inte som AJs tex...
Citera
2013-07-12, 19:34
Medlem
Grp03s avatar
Det pågår vad jag tror är en kampanj med missinfo, dels i tråden och dels i bakgrunden via. PM. Se till att kryssreferera era kontakter innan ni släpper viktig info!

KONTAKTA FORTIFIKATIONSVERKET eller annan myndighet som har översikt över oanvända egendomar så att man kan kontrollera gamla mob-förråd. Dessa står nu ofta utan tillsyn och kan enkelt tas över av någon som behöver lärlingsplatser för hett gods. Tor detta kan vara en idé om det inte är gjort...
Citera
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Nej vad jag vet så är dem inte bästa vänner. Däremot relativt nära vänner som reser tillsammans ibland.
Har du missat badkarsbilden?
Citera
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Bevis på att han är kriminell... Nej man är inte kriminell för att man gillar knogjärn och kör bil på fyllan utan körkort

Du är la helt go eller, inte kriminellt å köra på fyllan å utan körkort du har inte alla fåren i hagen va?
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Han ska ha jobbat hela helgen på Tre Älgar. Ring och kolla upp det själv annars.
Jag kommer inte att få ett trovärdigt svar. Jag väntar till FUP, och hoppas för din skull att du läser den också.
Citera
2013-07-12, 19:35
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ja men det var mest smågrejer. Inte som AJs tex...

Grovt hemfridsbrott, grov misshandel och flera fall av misshandel är smågrejer? Det är svårt att få det värre utan att ha ihjäl någon.
Citera
2013-07-12, 19:36
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Bevis på att han är kriminell... Nej man är inte kriminell för att man gillar knogjärn och kör bil på fyllan utan körkort
Det är just det man är !
Är du helt bombad ?
Citera
2013-07-12, 19:38
Medlem
panzertaxs avatar
Jag faller tillbaka på att kroppen inte finns så långt borta.
Om någon har info om vart MPS har sökt och vill PMa detta så vore det toppen.
Fallet känns fortfarande som om det egentligen är väldigt, väldigt enkelt, så dumenkelt att man ser inte skogen för alla träden o därmed lyfter blicken lite för högt.
Citera
2013-07-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Jag faller tillbaka på att kroppen inte finns så långt borta.
Om någon har info om vart MPS har sökt och vill PMa detta så vore det toppen.
Fallet känns fortfarande som om det egentligen är väldigt, väldigt enkelt, så dumenkelt att man ser inte skogen för alla träden o därmed lyfter blicken lite för högt.
Där håller jag med dig fullständigt. Har en känsla av att hon är väldigt nära och egentligen på ett ganska uppenbart ställe.
Citera
2013-07-12, 19:43
Medlem
Ingen noggrann person som kan göra en karta över de ställen man sökt på? Likt den karta som ligger i sammanfattningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in