Citat:
jadå lilla flickebarnet grina som en liten bebis du och kalla mig dum för jag inte håller med dig,visar ju snarare på att du är lågbegåvad men men
du verkar inte vara läskunnig i det svenska språket,jag sa aldrig att det är rätt för polisen att springa runt och ge berusade stryk till höger och vänster.men här handlar det om en hotfull berusad som vägrar göra som han blir tillsagd ,stor skillnad vännen
en gång har polisen gripit mig,har inga klagomål jag gjorde som jag blev tillsagd dom var lugna och trevliga,behövde inte ens ha handbojor på mig ,fick prata med en åklagare erkände ringa narkotika brott på stationen och fick böter ,snabbt och enkelt,hade jag inte gjort som jag blivit tillsagt eller hota med att mörda poliserna och hela områden runt om mig,hade jag fått skylla mig själv om dom inte använder silkesvantar när dom ska gripa mig
vi har lagar och regler i sverige,och vi har en poliskår som ska skydda allmänheten och upprätt hålla lag och ordning,ogillar man sånt kan man flytta från sverige
du verkar inte vara läskunnig i det svenska språket,jag sa aldrig att det är rätt för polisen att springa runt och ge berusade stryk till höger och vänster.men här handlar det om en hotfull berusad som vägrar göra som han blir tillsagd ,stor skillnad vännen
en gång har polisen gripit mig,har inga klagomål jag gjorde som jag blev tillsagd dom var lugna och trevliga,behövde inte ens ha handbojor på mig ,fick prata med en åklagare erkände ringa narkotika brott på stationen och fick böter ,snabbt och enkelt,hade jag inte gjort som jag blivit tillsagt eller hota med att mörda poliserna och hela områden runt om mig,hade jag fått skylla mig själv om dom inte använder silkesvantar när dom ska gripa mig
vi har lagar och regler i sverige,och vi har en poliskår som ska skydda allmänheten och upprätt hålla lag och ordning,ogillar man sånt kan man flytta från sverige
Haha, den så påtagligt bristande logiken är nästan rolig.
Det är inte rätt att ge folk stryk till höger och vänster, fantastiskt att vi kan hålla med varandra på en sådan punkt.
Citat:
Han är hotfull på ett sätt som bara du kan uppfatta, då? Eftersom personer på plats har vittnat om något helt annat, menar jag?
Och återigen - att inte falla handlöst till marken 0,3 sekunder efter en uppmaning, innebär inte att man är hotfull.
Sedan är det också väldigt påtagligt hur mannen är ett så pass stort hot att han måste slås med batong när han senare ligger ner utan någon som helst ansats att angripa, men att han minuten senare kan lämnas utan att ens handfängslas, medan hon sätter sig och funderar över densiteten på sina skosnören...
Citat:
Ja, de ska upprätthålla lag och ordning. Övervåld är ett lagbrott. Ergo; polisen agerade helt fel. Men det faktum att polisen nu är åtalad, tyder såklart på att det var helt rätt och riktigt agerat av henne? Eftersom du så ihärdigt försvarat hennes agerande, så måste det ju vara som så att åklagaren är en landsförrädare? Vilken konspiration du nu börjat nysta upp, skrämmande...