Citat:
Ursprungligen postat av
tj.
Så hans mummlande om att spränga gator var direkt riktat som hot mot henne?
Så det är rimligt att klubba ner honom endast några sekunder efter att hon har beordrat honom att lägga sig ner? Får du måhända ökad reaktionsförmåga under grav alkohol- och/eller drogpåverkan?
så det ska vara ok enligt dig att hota med terrordåd och att mörda tusentals människor,ja hennes ingripande är rimligt då han uppträde extremt hotfullt och vägrade samarbeta,dessutom kunde han varit beväpnad,men efter hans hot om terrordåd är det hennes uppgift som polis att neutralisera han för allas säkerhetsskull ,och när fan sa jag att jag får ökad reaktionsförmåga av droger är du dum eller nåt, nej det får jag inte,men jag har ALDRIG blivit illa behandlat av polis eller ordningsvakter för jag gör som dom säger,jag tjafsar inte eller HOTAR som i detta fall ,springer du runt och hotar bråkar och vägrar lyda polisen så kan dom ta till våld ,hans eget val han kunde ha samarbetat och sluppit men valde med frivilja att hålla på som ett svin, jag har blivit gripen ett par gånger och är dömd för ringa narkotika brott ,men inte fan sitter jag och grinar och gnäller på polisen för det som en liten fitta,,dom gör sitt jobb vi har lagar i detta land,om de inte passar kan man flytta,och jag är glad att vi har lagar för det håller monster borta från gatorna