Citat:
Ursprungligen postat av
ndyz
Det ULTIMATA gömstället för ett lik borde väl vara där dem håller på att gräva och asfaltera.. Natten/dagen efter Ida försvann så var det ett STORT hål (ca 3x2m) vid MagnusÅbergsgymnasiet i asfalten, vid tunneln. Dem hade antagligen grävt upp ledningar eller dyl.
Kan GM inte lika gärna slängt i henne där inlindad/öst jord över och dem haft turen att det blev asfalterat där någon dag efter. Nu är det helt nyasfalterat där.
Ja, kan vara fiffigt och smart. Nu vet jag inte hur dessa grabbar tänker och insatt i det kriminella livet. Dom verkar ju inte vara de smartaste människorna.. Ett sätt att göra sig av med en kropp snabbt är väl styckning, delar kroppen i olika delar, vissa delar ger man till grisarna (som armar, ben), huvudet spränger man och torso sänker man i havet.
Tror dock att detta är en för invecklad procedur för ett gäng inavlad nazister som spöar kvinnor.
Jag ger dessa snubbar 2 månader max i häktet med full restriktioner, sedan börjar dom skylla på varandra och sjunga ut. Skylla på varandra har ju hjälpt förut när det kommer till straffsänkning.
Ska mycket till om Ida är vid liv, med så mycket blod-tapp och inget sjukhus besök på 2 veckor (?). Det handlar om mord och jag tror att dessa 3 män har en koppling till det.