2013-07-12, 14:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Hon var tydligen känd worldwide:

"Sex work rights activist Petite Jasmine got brutally murdered.

Sex work rights activist Petite Jasmine got brutally murdered yesterday.
While ago she lost custody of her children due to being a sex worker. Her children were placed with their father even thoughhe was abusive for Jasmine. Yesterday the father of her children killed her."

http://advertiseasenscort.blogspot.se/2013/07/sex-work-rights-activist-petite-jasmine.html?zx=3af581e9c0022d4c
Citera
2013-07-12, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ännu en svensk tjej som valt att bli ihop med en kriminell och elak man.... Och här är man snäll som fan och tjejerna lägger inte märke till en.

Man kanske skulle bli kriminell så man får lite kvinnlig ömhet och närhet.

Man har ju läst och hört om alla hundratals post de kriminella som sitter inne får av kvinnor...

Kvinnor... Hur de fungerar...
Håller helt och hållet med dig, som svensk börjar jag mer och er avsky svenska tjejer eftersom de enda män svenska tjejer gillar är diverse onda och våldsamma utlänningar. Det är liksom bara kriminella afrika er, araber, kurder och albaner som dagens svenska tjejer bryr sig om. Svenska killar skiter de i helt och hållet. Om nu svenska tjejer älskar sådana här män så mycket så får de helt enkelt acceptera kosekvenserna. Så länge de skiter i oss svenska killar och aldrig dejtar svenska killar så skiter jag i dessa tjejer ändå.
Citera
2013-07-12, 14:15
Medlem
Sokkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nukite
Och? vad tusan spelar det för roll ger inte någon rätt att döda henne för det. Fritt land.
Dessutom är det inte ett brott att i Sverige sälja sex bara att köpa det, din nolla.

Tydligen är ett lagligt jobb så tabu i samhället idag att barn LVU:as och föräldern mördas (utan moralpaniken hade pappan aldrig fått ensam vårdnad) - och medmänniskor anser att mordet är berättigat.

Sälja sex (sexuella tjänster) associerar många till fysiska möten med stora risker. Idag finns webcam, och det är att sälja sex.

Mamman argumentar mot socialtjänsten, när de menar att barnen kommer att mobbas i skolan om flera år pga mammas yrke, att den risken finns för alla barn med homosexuella föräldrar (pappa pappa eller mamma mamma) också, pga samhällets tabu. Homosexuellas barn fråntas inte sin(a) förälder i förebyggande syfte. Det skriker så mycket moralpanik om socialtjänstens agerande, och val att ställa sig på hot mot tjänsteman/grov misshandel, knivinnehav/misshandels-pappans sida.
Citera
2013-07-12, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon var tydligen känd worldwide:

"Sex work rights activist Petite Jasmine got brutally murdered.

Sex work rights activist Petite Jasmine got brutally murdered yesterday.
While ago she lost custody of her children due to being a sex worker. Her children were placed with their father even thoughhe was abusive for Jasmine. Yesterday the father of her children killed her."

http://advertiseasenscort.blogspot.se/2013/07/sex-work-rights-activist-petite-jasmine.html?zx=3af581e9c0022d4c

Sluta lägg fokus på hennes eventuella dansande på barer detta är en tråd om ett fruktansvärt mord, du och alla andra onanister kan dra till porrsidorna istället.
Citera
2013-07-12, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Stämmer! Tror det är förra pojkvännen som gjort detta, då det vart riktigt trassligt mellan dessa sen länge.

Numera står 2 barn mammalösa. Pappan (misstänkte mördaren) lär knappast få vårdnaden efter detta!

OM det spelar någon roll. Så var hennes ex och fader till barnen mörk!

Nu har jag inte läst längre än såhär i tråden ännu men apropå vårdnaden så vill jag tyvärr länka till http://www.svt.se/nyheter/pappor-har-vardnaden-trots-att-de-dodat-barnets-mamma

"Över 120 barn har sedan år 2000 varit med om att pappan har dödat deras mamma och i fyra fall av tio har pappan fortfarande vårdnaden."
Citera
2013-07-12, 14:23
Medlem
Sokkos avatar
Här är en dom mot pappan efter och under att socialtjänsten har rekommenderat honom.

http://minfil.org/J8t4cbbdb9/Joel1.pdf
Citera
2013-07-12, 14:23
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Enligt denna artikeln så fanns kniven i rummet
Och sedan när ligger det knivar till höger och vänster på ett socialkontor ?. Oavsett så har ju GM varit beredd att använda den. Kom också ihåg att han redan hade vårdnaden om barnen. Tyder på en minst sagt sinnessjuk person.

Tycker också det är löjligt att försöka vända det faktum att mamman arbetade som stripteasedansös och eskort och anföra detta som negativt mot henne (inget av de båda "verksamheterna" är dessutom olagliga i Sverige). Mot en pappa som lekte "gangsta", festade, och förmodligen knullade runt allt han orkade samt till slut gick med i en supporterklubb till ett kriminellt mc-gäng.

Man kan ju också undra om det inte faktiskt är pappan (GM) som återgett barnens berättelser om påstådd misshandel och vanvård från mammans sida till myndigheterna, vilket skulle göra att de minst sagt tappar i trovärdighet.

Avslutningsvis är det obegripligt att man inte, dels erbjöd henne skjuts till mötet, samt faktiskt såg till att det fanns mer personal, kanske t.o.m polis, på plats beredda, för alla eventualiteter. För varningssignaler angående GM:s psykiska status saknades inte direkt tycker jag. Lite naivt av Socialkontoret i Västerås angående det här.

Sist men inte minst. Nej, de borde aldrig skaffat barn. Nej, de borde inte ens blivit ihop om du frågar mig. Killen visade ju redan från början med all önskvärd tydlighet att han, vad ska man säga, både ville vara singel, fri och festa och samtidigt ha familj. Något som den stackars Eva-Maree inte riktig såg. Kanske förblindad i början av "förälskelsens dimma". Kärleken är blind heter det ju.

EDIT: Ingen som har en bild på denne "Joel" och/eller vet till vilket mc-gängs supporterklubb han tillhörde ??
Senast redigerad av Celeron 2013-07-12 kl. 14:46.
Citera
2013-07-12, 14:28
Medlem
Sokkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Och sedan när ligger det knivar till höger och vänster på ett socialkontor ?

Dygnet runt på dessa hem. Det var inte en kontorsbyggnad.

Citat:
Hon varnade personalen för att köksknivarna låg för lättillgängliga.

– Alla lagar mat ihop och knivarna ligger helt lösa. Vi sa att de borde låsas in men det gjordes inget åt det då.

Personalen på behandlingshemmet vill inte ge några kommentarer.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.2142137--sakerheten-har-varit-dalig-lange-

Notera:

Citat:
Enligt henne har behandlingshemmet personal på plats dygnet runt. De boende har direktlarm till ett vaktbolag, men utöver det finns inga andra säkerhetsrutiner.

– Larmen låg mest inne på ett kontor.
Senast redigerad av Sokko 2013-07-12 kl. 14:32.
Citera
2013-07-12, 14:43
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokko
Dygnet runt på dessa hem. Det var inte en kontorsbyggnad.
Tack för ditt inlägg. Då förstår jag. Så mordet hade ju egentligen behövt ske. Härmed kan man också "skuldsätta" myndigheterna till en del för det skedda tycker jag. Givetvis skulle mötet minst hållits i en kontorsbyggnad långt ifrån allt vad knivar hette. Satt de i köket på detta behandlingshem eller. . Fanns väl heller inte tendenser innan som direkt motsade möjligheten till att det överenskomna mötet kunde urarta till våld.

EDIT:
Såg nu också i ett av dina äldre inlägg att Socialtjänsten i Västerås var medskyldiga till att misstänkliggöra samt vända Eva-Marees sysselsättningar mot henne. Något jag trodde var tvärtom. Nu har jag dessutom justerat mitt förra inlägg angående detta. Så tack även för detta klargörandet.
Senast redigerad av Celeron 2013-07-12 kl. 15:00.
Citera
2013-07-12, 14:43
Bannlyst
Ursprungligen postat av Sokko:

Tack!

Beslutet är alltså taget på socialens föråldrade synsätt och med eller utan faciten vi har idag
var det, enligt min syn, ett bedrövligt beslut. Fruktansvärt tragiskt och jag tänker ha hopp
om att någon inom familjen en dag när orken finns käver svar, för här borde absolut en
granskning göras.
Citera
2013-07-12, 14:47
Bannlyst
Varför mördas en kvinna av sitt ex i en vårdnadstvist? Jo för att männen har aldrig en chans att göra sig hörd i en vårdnadstvist. Varför? Jo för att det sitter häxor på myndigheterna och bestämmer och tar ALLTID kvinnornas (mammornas) parti vad det än gäller när det handlar om barn. Tro fan att en del spårar ur då. Nu har myndigheterna gjort i stort sett barnen föräldralösa.
Citera
2013-07-12, 14:49
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Varför mördas en kvinna av sitt ex i en vårdnadstvist? Jo för att männen har aldrig en chans att göra sig hörd i en vårdnadstvist. Varför? Jo för att det sitter häxor på myndigheterna och bestämmer och tar ALLTID kvinnornas (mammornas) parti vad det än gäller när det handlar om barn. Tro fan att en del spårar ur då. Nu har myndigheterna gjort i stort sett barnen föräldralösa.

Han hade ensam vårdnad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in