2013-07-07, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är ingen ny Zlatan det handlar om...
Andra ser det annorlunda...
Citat:
"I think that John can be as good as Zlatan Ibrahimovic," Koeman said to Voetbal International.

"I've coached them both. Zlatan struggled a lot more than John to find his way in Netherlands. John is on the same level as players such as Wesley Sneijder and Rafael van der Vaart at that age.
Jämföra med Bojan haha, inte en jävel i Århus kommer väl ihåg den där muppen idag, Guidetti har för fan bara på en säsong nästan spelat till sig en staty i brons utanför arenan i Rotterdam.
Citera
2013-07-11, 20:57
Medlem
Så rykte om Sunderland nu... hoppas det stämmer. Han måste spela den här säsongen...och det kommer han inte få göra i City. Tränaren glömde ju till och med bort honom...
Citera
2013-07-11, 21:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krillekrok77
Andra ser det annorlunda...
Jämföra med Bojan haha, inte en jävel i Århus kommer väl ihåg den där muppen idag, Guidetti har för fan bara på en säsong nästan spelat till sig en staty i brons utanför arenan i Rotterdam.
Plus en tatuering där nån supporter skrivit in hans namn. Overkill kan tyckas, har för mej att även John fann det märkligt.
Citera
2013-07-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Så rykte om Sunderland nu... hoppas det stämmer. Han måste spela den här säsongen...och det kommer han inte få göra i City. Tränaren glömde ju till och med bort honom...

Men fan, han glömde inte bort honom. Det är bara Aftonbladet och FK som var pinsamma och led av nyhetstorka.

Pellegrini gillar Guidetti och ville ha honom i Malaga. Tror på allvar han skulle ha glömt bort honom?

http://www.youtube.com/watch?v=4RnL_G8BGuA&feature=player_detailpage#t=78 1s

Men faktum är ju att han är skadad, så ja de har bara två stycken anfallare. Klart de behöver en ny anfallare.
Citera
2013-07-12, 11:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk

Jag vet inte riktigt om han borde stanna kvar på de brittiska öarna. Tycker det vore bättre om han gick tillbaka till tex Holland. För det stämmer ju det absolut viktigaste för honom är att bara få speltid. Tror tex en holländsk klubb skulle ge honom mer tid att hitta formen och mål än vad en engelsk skulle göra. Är ju extremt vanligt för utländska spelare i England (hänt många svenska spelare) att när de väl bänkas får de sitta kvar där resten av säsongen. Där gäller det att leverera direkt annars är du ute.
Citera
2013-07-12, 11:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag vet inte riktigt om han borde stanna kvar på de brittiska öarna. Tycker det vore bättre om han gick tillbaka till tex Holland. För det stämmer ju det absolut viktigaste för honom är att bara få speltid. Tror tex en holländsk klubb skulle ge honom mer tid att hitta formen och mål än vad en engelsk skulle göra. Är ju extremt vanligt för utländska spelare i England (hänt många svenska spelare) att när de väl bänkas får de sitta kvar där resten av säsongen. Där gäller det att leverera direkt annars är du ute.
John har väl uttalat sej om att den enda klubben för honom i Holland är Feyenoord, då lär han ignorera bud från andra klubbar men nog bör Feyenoord ta emot honom med öppna armar. Det är på hög tid att han får spela och ges en ärlig chans.
Citera
2013-07-12, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
John har väl uttalat sej om att den enda klubben för honom i Holland är Feyenoord, då lär han ignorera bud från andra klubbar men nog bör Feyenoord ta emot honom med öppna armar. Det är på hög tid att han får spela och ges en ärlig chans.

Det är lätt att snacka men när hans erbjudanden om några år endast kommer vara Groningen och Ålborg så ska du se att det där inte hålls.
Citera
2013-07-12, 12:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterHook
Det är lätt att snacka men när hans erbjudanden om några år endast kommer vara Groningen och Ålborg så ska du se att det där inte hålls.
Kan mycket väl stämma. Jag har en tendens att se många fotbollsspelare som trotjänare istället för legosoldater som de flesta är.
Citera
2013-07-12, 12:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Han borde inte stänga dörren sådär helt tycker man. För fansen kan han bara gå ut med och säga om Feyenoord vill då går jag dit direkt men annars är jag öppen för andra klubbar. Visst han gjorde en bra säsong i Feyenoord men att 1 ynka säsong ska gör honom till deras för alltid känns lite för mycket. Tror nog att det just är i Holland han får bäst chans att bara spela då utan att det behöver handla om just Feyenoord.
Citera
2013-07-12, 13:02
Medlem
Citat:
Han borde inte stänga dörren sådär helt tycker man. För fansen kan han bara gå ut med och säga om Feyenoord vill då går jag dit direkt men annars är jag öppen för andra klubbar. Visst han gjorde en bra säsong i Feyenoord men att 1 ynka säsong ska gör honom till deras för alltid känns lite för mycket. Tror nog att det just är i Holland han får bäst chans att bara spela då utan att det behöver handla om just Feyenoord.
Ett lysande klubbval hade varit Palermo, som nästa säsong huserar i Serie B. Med Abel Hernandez på väg bort och Miccolis kontrakt som gått ut skulle han få mycket speltid. Ett utmärkt tillfälle att börja prestera igen och hjälpa Palermo upp till Serie A. Om han fortfarande har förhoppningar att spela fotbolls-VM är Palermo och Serie B kanske lite under radarn, men det hade säkert varit nyttigt för honom.
Citera
2013-07-12, 19:23
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Nja med tanke på hur situationen ser ut i Man City borde han inte ha gjort det men nu får vi se om han står för sitt ord. Undrar hur pass mycket "judas" han skulle bli i deras ögon. Vill knappt ens tänka mej supportern som tatuerade in hans namns reaktion.

Tänk hur positiva många var i början av denna tråd för mindre än två år sedan..
Citera
2013-07-12, 20:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Nja med tanke på hur situationen ser ut i Man City borde han inte ha gjort det men nu får vi se om han står för sitt ord. Undrar hur pass mycket "judas" han skulle bli i deras ögon. Vill knappt ens tänka mej supportern som tatuerade in hans namns reaktion.

Tänk hur positiva många var i början av denna tråd för mindre än två år sedan..

Han blir inte "judas" så länge han bara är öppen med att Feyenoord var mitt förstaval. Men jag vill spela boll och de ville inte ha mig så då gick jag till typ Groningen istället. Jag kommer inte fira om jag gör mål mot Feyenoord. Jag menar det räcker för ett fan och ilskan riktas istället mot egna klubben varför de inte värvade honom! Bortsett då kanske från han som tatuerade in hans namn

I hans ålder att totalvägra på det sättet det går inte. Han måste spela punkt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in