2013-07-12, 01:10
Medlem
Beatass avatar
[quote=Eiralicious|44279491] Vill gärna höra mer om det där med "liklukt" på specifik plats, info någon?[/
Men va med alla latoxar. Anvand sökfunktionen.

https://www.flashback.org/sp44268437
Citera
2013-07-12, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President
Jo du, för att någon undrade varför IF hängde med AJ, en sådan herre.
Då kan jag tycka att ett pm till den som undrar är mer passande för den typen av svar.
Och kalla folk för wt till höger och vänster när man själv postar saker som skulle få i.f familj att må ännu sämre är hyckleri och totalt hänsynslöst
Citera
2013-07-12, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
jag yrkar på mord, dråp hade det kanske handlat om personen i fråga hade en annan historia.

Mord är det om det är planeras Sker det i vredesmod är det dråp Skillnaden i straff vet jag dock inte.
Citera
2013-07-12, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Mord är det om det är planeras Sker det i vredesmod är det dråp Skillnaden i straff vet jag dock inte.
Dråp är när det är förmildrande omständigheter, handlar inget om det är planerat eller inte.
Citera
2013-07-12, 01:17
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Mord är att avsiktligt döda någon. Dråp är det om det finns förmildrande omständigheter. Du refererar till gammal lagstiftning.
Citera
2013-07-12, 01:18
Medlem
Ska MP söka i morgon med? Måste säga att det är helt fantastiskt att så många människor ställer upp och letar! All cred till er!
Citera
2013-07-12, 01:21
Medlem
svenyngves avatar
Citat:

Du har rätt och fel men jag tänker så här, att han har hamnat i dessa situationen så många gånger innan. Han tar ett val när han är berusad med en kvinna. Han vet att han kan flippar om något går emot honom som det gör ibland i livet.

Får han henne inte skall inte någon annan heller ha henne.. kärleksmotivet det är väl en classicer bland oss män tyvärr.
Senast redigerad av svenyngve 2013-07-12 kl. 01:23.
Citera
2013-07-12, 01:22
Medlem
Grp03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Hittar ni en sådan här cykel i Trollhättan Jönköping så ring polisen. Enligt fordonsregistret skall det var en sådan modell http://www.mcborsen.se/mc-2/yamaha-xj600s-478404
Varför är det så viktigt att finna den cykeln?
Citera
2013-07-12, 01:22
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Då kan jag tycka att ett pm till den som undrar är mer passande för den typen av svar.
Och kalla folk för wt till höger och vänster när man själv postar saker som skulle få i.f familj att må ännu sämre är hyckleri och totalt hänsynslöst

Vi försöker att hitta GM. eller hjälpa till att GM hittas. Sedan vad man nu väljer att kalla folk är inte så relevant. detta är ett forum och det kryllar av troll och annat pack, man behöver inte ta illa upp av allt skit som skrivs.

Någon ställde en relevant fråga och då svarar man vad man tror och tycker. Man kan inte ta hänsyn till vilka som möjligen kommer hit och läser. Det finns säkert både BOs vänner och dräparen och hans vänner som också blir ledsna av att läsa saker här.
Citera
2013-07-12, 01:23
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Mord är att avsiktligt döda någon. Dråp är det om det finns förmildrande omständigheter. Du refererar till gammal lagstiftning.
Å fan, har de ändrat den. Då kan det slå åt det håller att AJ åtalas för mord, för att det är besvärande omständigheter också då, även om det från början inte är planerat?
Senast redigerad av Tomato 2013-07-12 kl. 01:26.
Citera
2013-07-12, 01:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Å fan, har de ändrat den. Då kan det slå åt det håller att AJ åtalas för mord, för att det är besvärande ommständigheter också då, även om det från början inte är planerat?
Ja, förutsatt att han döms som skyldig, förstås.
Citera
2013-07-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Ska MP söka i morgon med? Måste säga att det är helt fantastiskt att så många människor ställer upp och letar! All cred till er!

ja https://www.facebook.com/MPSweden?fref=ts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in