2013-07-12, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Hittar ni en sådan här cykel i Trollhättan Jönköping så ring polisen. Enligt fordonsregistret skall det var en sådan modell http://www.mcborsen.se/mc-2/yamaha-xj600s-478404
Jag har länkat en bild på AJ's motorcykel 2 gånger under någon timme nu men du har nog missat det Jag ger det ett nytt försök: https://anonfiles.com/file/cf8c8c27404b9d2eba8c8f2bdf9c96e3
Citera
2013-07-12, 00:43
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
När man har barn så måste man tänka på deras bästa först. T*B har inte skrivit något mer här på ett tag va?
Tänker man på barnens bästa så umgås man inte ens i sådana här kretsar. Än mindre försvarar folk i dessa kretsar. T*B har inte skrivit här på ett tag nej men det är inte för hennes barns bästa, utan för att försöka rädda sitt eget skinn då hon har flera konkreta misstankar mot sig som hon inte kunnat svara inför.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Kan inte yppa då det strider mot forumets regler, men säger som så här.. det är inte otroligt att han skriver i denna tråd själv.

Ja, och om han så mycket som läser denna tråd har jag tre saker att säga:
1. Två barn har antagligen förlorat deras Mamma som onekligen älskade dom, som sa till dom att Mamma ska skydda er oavsett vad som händer. I dag kan det vara deras sista minnen från deras Mamma innan hon försvann!
2. Alla vet framför allt här vem han är, oavsett om han inte döms eller inte så kommer han ha svårt att någonsin kunna få kontakter/vänner i samhället utanför sina nazikretsar! Han kan dock göra rätt för sig, erkänna och ta sitt straff! För oavsett om det var en olycka eller om det gjorts med uppsåt så är det fortfarande ett misslyckande och gjort är gjort och vi alla har växt upp med att gör man fel så får man ta konsekvenserna!
3. Jag har både hört från vänner och släktingar till Ida hur dom mår och i vissa stunder har det skärt rakt igenom en att höra och om dessa personer ska behöva gå igenom det dom gör just nu flera år framåt så straffar dom Idas anhöriga ännu mer än vad som redan är gjort! Det enda rätta är att säga sanningen om vad som skett och avsluta detta, inte för deras egen skull utan för anhöriga men mest för barnens skull, dom saknar sin Mor och om dom inte kan ge dom det så kan dom i alla fall få dom att sluta undra, ja sluta leva i ovissheten, den är värre!!!

Tänk på detta AJ om du nu läser, tänk....
Citera
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag kan inte forumets regler men strider det mot dem att berätta vad AJ gör nu och om han befinner sig i Sverige eller inte? Han är ändå misstänkt gm och den vi pratar mest om här inne.

Han är väl nervös och rädd att polarna ska gola.

Nån som vet om polisen kan/får ljuga för att få honom att erkänna? typ "db har erkänt... lika bra att du erkänner nu."
Citera
2013-07-12, 00:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Var inte AJ skriven i Jönköping? Hittar inte hans personnummer på upplysning.se (Ska begära ut lite domar tänkte jag)
Han är skriven i Trollhättan.
Citera
2013-07-12, 00:46
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Har följt tråden från start och hoppas bara att detta tar slut någon gång och de rätta människorna döms och att I*a hittas.
För varje dag som går kommer bara sjukare och sjukare spekulationer upp...det är på riktigt skrämmande hur vissa fågelhjärnor här inne funkar.

Sorry, men att hänga ut hennes egna far som GM.....då har det väl ändå gått för långt?! Eller?

Ingen har HÄNGT UT honom. utan spekulerat kring möjligheten att det kan ha varit han. inget mer med det.
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Ledsen o förstöra talet, men AJ bryr sig om en enda sak o det är sitt eget skinn. Jag tror han hade offrat både DB och FH om det gällt sitt eget skinn, men nu sitter de fåntrattarna istället i häktet. Hoppas de inser att han inte hade gjort detsamma för dem och gör det ända rätta. Berättar vad som hände.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Har följt tråden från start och hoppas bara att detta tar slut någon gång och de rätta människorna döms och att I*a hittas.
För varje dag som går kommer bara sjukare och sjukare spekulationer upp...det är på riktigt skrämmande hur vissa fågelhjärnor här inne funkar.

Sorry, men att hänga ut hennes egna far som GM.....då har det väl ändå gått för långt?! Eller?
Håller fullständigt med men dock tror jag ingen anklagat pappan. Aktiv smutskastning dock som jag tycker är så förbannat onödig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President
Du kanske inte vet att IF är en WT och har haft en slusk till far och är uppväxt inom dessa nazzekretsar. Sådana tjejer gillar badboys med tattoos. Hennes ex verkar ju vara heroinister och annat drägg så hon har fortsatt i samma ruttna linje och inte lärt sig något. Dock förtjänar ingen att bli behandlad på det viset speciellt mamma till två små barn.

Uppväxt i dessa kretsar, är det ny information eller bara ett sätt att få henne i dålig dager?

Hon lyckades i vart fall hitta ett ex som inte har någon inblandning i detta alls, förmodligen inte kretsarna heller.

Att man inte "lärt sig" något kan ju ha sin grund i oförmågan att göra något annat.

Ditt inlägg känns som förtal!
Citera
2013-07-12, 00:47
Medlem
Grp03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
läser man hans tidigare domar så står det klart att han är i avsaknad av impulskontroll. lägg till kärleks och alkohol och du får ett mord.
Nej, men kanske ett dråp.
Citera
2013-07-12, 00:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av President
Han är väl nervös och rädd att polarna ska gola.

Nån som vet om polisen kan/får ljuga för att få honom att erkänna? typ "db har erkänt... lika bra att du erkänner nu."
Nej, förhörsledaren får inte ljuga.
Citera
2013-07-12, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Skroten är stängd och avvecklad men byggnader etc finns kvar. Det är ett ganskastort område som har varit en tipp tidigare. Det är grindar in på området men det står öppet till och från. Killen ovan är troligtvis son till ägaren, namnet stämmer. Efterssom han känner DB så känner han säkert till skroten/tippen så visst kan det vara ett tänkbart ställe att dumpa en kropp.
m.kidbo hyr ett garage där...mycket skumma typer som hänger i de området numera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in