2013-07-12, 00:03
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Du skrev att du hade följt denna tråd från början. Hur kan du missa alla inlägg där det står att AJ och IF hade ert förhållande eller början till ett?

Ja men det har varit ganska vakt kring den frågan, det ända som riktigt bekräftar att dom hade något ihop är styvmammans uttalande..
Citera
2013-07-12, 00:04
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinlid
Jag vet inget om relationen då jag endast vart med MPS i sökningarna men som jag sa, varken pappan eller andra anhöriga har med försvinnandet att göra då jag sett hur dessa personer mått vid tillfällena dom vart där!!!

Eftersom detta är en mkt allvarligt brott så kan gm göra vad som helst för att slippa misstankar mot sig. Så det spelar ingen roll hur mkt de går med och söker och spelar ledsna så finns det fortfarande en liten risk. gm kan även gå med för att söka för att eventuellt förstöra eller missleda de som söker. Ni som söker måste vara försiktiga och inte lita på vem som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Finns det någon som har en bild på hans motorcykel??? Jag utnämner första person att hitta och lägga upp en bild till Hen flachback 2013
https://anonfiles.com/file/cf8c8c27404b9d2eba8c8f2bdf9c96e3
Citera
Medlem
Citat:
Du skrev att du hade följt denna tråd från början. Hur kan du missa alla inlägg där det står att AJ och IF hade ert förhållande eller början till ett?
Ok, jag har väl följt den sporadiskt, men tack! Hur länge hade de träffats då?
Citera
2013-07-12, 00:05
Medlem
Citat:
Hans mc är röd. Finns i tidigare inlägg idag. Tror det var runt morgonen. Orka dock inte leta just nu :/

Godnatt

Har för mig att Clif* flickvän var utanför Id*s och det hade kört en röd motor cyckel inne emellan skogsdungarna där vid tennishallen som MPS utgick i från
Citera
2013-07-12, 00:05
Medlem
Citat:
Mycket tyder på att detta var en oplanerad handling, om nu det är Aj som är GM(Svar ja)
Rent spontant känns det ju så...
Citera
2013-07-12, 00:06
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiten
Att hitta I*a är ju givetvis det absolut bästa för att kunna få till en dom mot AJ genom olika dna ledtrådar hon har på kroppen, hudavskrap, hårstrån etc, om BO har detta på sig när hon hittas är GM riktigt körd..har väldigt svårt att se att hon inte skulle ha någon form av bevisning på kroppen som kan leda direkt till GM.
Om hon inte hittas kommer det bli otroligt svårt att få till en dom mot honom, men givetvis inte omöjligt.
Kan garantera att polisen tagit dna prover på AJ, DB och andra ev. inblandade. Kan finnas mycket polisen har på dessa som vi inte vet men i nuläget måste vi nog hitta I*a fort som f-n.
Något som retat mig sedan jag läste det är att larmet om blodet kom 12 på dagen och polisen inte var där förrän 15...3 timmar?? va polisen och tog en fika i uppsala eller nåt?
Ska bli riktigt intressant att se vad polisen har för förklaring till det.

Att mc blir funnen är det viktigaste, på den finns det garanterat spår. Man kan dömas ändå tror jag rätta mig om jag har fel. För närstående är det viktigt att Id* hittas och så klart för utredningen, men det måste utom tvivel bevisas att det är Aj som gjort de.
Citera
2013-07-12, 00:06
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av President
Eftersom detta är en mkt allvarligt brott så kan gm göra vad som helst för att slippa misstankar mot sig. Så det spelar ingen roll hur mkt de går med och söker och spelar ledsna så finns det fortfarande en liten risk. gm kan även gå med för att söka för att eventuellt förstöra eller missleda de som söker. Ni som söker måste vara försiktiga och inte lita på vem som helst.
ja, är man inte i huvudfokus så söker man om man är involverad..

T*B sökte en dag iaf, men sedan valde hon att "skydda sina barn" o inte bry sig så mycket längre.

Det verkar vara den ende i detta pack som i huvudtaget gjort eftersök dock. SB, PT, PH, AJ, FH, DB, ingen bryr sig. TB må ljuga järnet vilket flera av oss tror, men hon dök iaf upp på eftersök och OM någon av dessa muppar nu faktiskt har empati så är det bara en av dem som jag hittills skulle kunna ge den utmärkelsen till.
Senast redigerad av panzertax 2013-07-12 kl. 00:08.
Citera
2013-07-12, 00:08
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Rent spontant känns det ju så...

läser man hans tidigare domar så står det klart att han är i avsaknad av impulskontroll. lägg till kärleks och alkohol och du får ett mord.
Citera
2013-07-12, 00:09
Medlem
Citat:
Att mc blir funnen är det viktigaste, på den finns det garanterat spår. Man kan dömas ändå tror jag rätta mig om jag har fel. För närstående är det viktigt att Id* hittas och så klart för utredningen, men det måste utom tvivel bevisas att det är Aj som gjort de.
Man kan dömas ändå, utan kropp, men det blir ju naturligtvis svårare att bevisa. Rent faktiskt kan ju faktiskt I*da leva och utan erkännanden och kanske vittnen som sett något kan det ju bli svårt.
Citera
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Har för mig att Clif* flickvän var utanför Id*s och det hade kört en röd motor cyckel inne emellan skogsdungarna där vid tennishallen som MPS utgick i från

skojar du eller, det kan väll inte vara samma cykel!
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:

Den är nog väldigt osannolikt att man hittar. AJ har haft tre dagar på sig att slakta cykeln, vilket han med största sannolikhet har gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in