2013-07-11, 18:18
Medlem
Fan gick och funderade på jobbet idag över de 1000 olika moddarna till bildelen...

Kommer bli grymt! Tona lite passagerarrutor bak samt skuffen, på med nån snygg metallic-lack, byta fälgarna, xenon-ljus.. haha, längtar efter att få se allt man kan göra :P
2013-07-11, 18:23
Medlem
Emerthons avatar
Någon som vet om man kommer kunna köpa spelet på xbox lives gamestore på releasedatumet?
2013-07-11, 18:32
Medlem
ludwiqs avatar
Har aldrig spelat GTA seriöst eller på flera år. Sitter och funderar lite på om man ska satsa på GTA eller Fifa 14, hur är det att lira GTA seriöst? Lutar lite åt GTA efter senaste trailern.
Senast redigerad av ludwiq 2013-07-11 kl. 18:43.
2013-07-11, 18:44
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Har aldrig spelat GTA seriöst eller på flera år. Sitter och funderar lite på om man ska satsa på GTA eller Fifa 14, hur är det att lira GTA seriöst? Lutar lite åt GTA efter senaste trailern.

Att spela GTA seriöst är faktiskt riktigt nice. Man lever sig in i karaktären och tänker som karaktären skulle ha gjort under uppdrag och så vidare längre in i spelet.
2013-07-11, 18:45
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Fast frågan gäller ju huruvida man kan röka marijuana eller inte.
Det finns absolut inget bekfräftat angående det.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ämnet handlade om att röka marijuana om du missade det.

Jag var lite för snabb så missade att det handlade om att röka marijuana, dock känns det lite knäppt att man skulle kunna köpa medicinsk marijuana men inte röka det så jag tror personligen att man kommer att kunna röka det man köper, även sälja om man har tur

Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Fan gick och funderade på jobbet idag över de 1000 olika moddarna till bildelen...

Kommer bli grymt! Tona lite passagerarrutor bak samt skuffen, på med nån snygg metallic-lack, byta fälgarna, xenon-ljus.. haha, längtar efter att få se allt man kan göra :P

Det var dock inte 1000 olika modifikationer man kunde göra utan 1000 olika kombinationer av modifikationer, fortfarande sjukt mycket
Senast redigerad av Reggaeman 2013-07-11 kl. 18:47.
2013-07-11, 18:49
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag var lite för snabb så missade att det handlade om att röka marijuana, dock känns det lite knäppt att man skulle kunna köpa medicinsk marijuana men inte röka det så jag tror personligen att man kommer att kunna röka det man köper, även sälja om man har tur

Det var dock inte 1000 olika modifikationer man kunde göra utan 1000 olika kombinationer av modifikationer, fortfarande sjukt mycket
Fast vem säljer medicinisk marijuana köpt i butik?
2013-07-11, 18:52
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Att spela GTA seriöst är faktiskt riktigt nice. Man lever sig in i karaktären och tänker som karaktären skulle ha gjort under uppdrag och så vidare längre in i spelet.

Mjo, kan tänka mig. Har det funnits online på de tidigare spelen?
2013-07-11, 19:25
Avslutad
Citat:

Gta och gta2 gick via TCP/IP. SA har inofficiella servrar. IV var första som hade "riktigt" onlineläge.
2013-07-11, 19:46
Medlem
majxstros avatar
Några som är nojiga över att spelet inte kommer vara det ni hoppas på och har blivit överhypat? Likt Diablo 3, är det så att det blir så ska jag personligen spränga Rock*
2013-07-11, 19:58
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Eller så kanske det är en sån där "övergångsscen" när man byter gubbe?
Det struntar jag i. Han var hög som ett hus.
2013-07-11, 20:20
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:

GTA 2 hade online tror jag. GTA IV hade online men inte GTA III, GTA Vice City eller GTA San Andreas. Dock finns modifikationer till datorversionerna som lägger till online (SA-MP är ett exempel som är till San Andreas).
2013-07-11, 20:23
Medlem
albrt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Det struntar jag i. Han var hög som ett hus.

Hur i helvete såg du det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in