2013-06-12, 22:10
Medlem
Tänkte bara påpeka att den nya funktionen där man kan följa de citerade inläggen krånglar för användare med |-tecknet i sitt användarnamn. jag citerar mig själv nedan men som "c|a|y" för att visa på vad jag menar - jag gör det dock utan att fylla i något inläggs-ID men det spelar ingen roll, resultatet blir likadant med eller utan.

Citat:
Ursprungligen postat av c
Tänkte bara påpeka att den nya funktion där man kan följa de citerade inläggen krånglar för användare med |-tecknet i sitt användarnamn.

Nu kanske det inte alls är många användare som blir drabbade av det, och personligen tycker jag den nya funktionen gör mycket mer nytta än skada även i det här fallet. Nu har jag meddelat det i alla fall.
2013-06-14, 23:06
Medlem
När man söker på något, får upp resultatet, och klickar på "fallande",
så hamnar äldre datum ovanför nyare datum.

Fallande ska ju innebära att sökningen sorteras på datum, från nyaste
ner till äldsta. Så har jag förstått funktionen i vart fall.

Bugg?
2013-07-11, 16:47
Medlem
Snyggs avatar
Smålöjlig men störande detalj

När man står på förstasidan och klickar på ett ämne som verkar intressant så hamnar man längst bak i tråden. Jag vill först och främst läsa topic och inte sista inlägget. Är detta medvetet gjort? Annars skulle det kunna ändras tycker jag.

Mvh
2013-07-11, 16:51
Medlem
Jag hamnar längst fram.
2013-07-11, 16:55
Moderator
^Eazs avatar
Den går till första olästa inlägg, så har du tittat i tråden tidigare, så kommer du en bit back helt enkelt.
2013-07-11, 16:56
Medlem
Snyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av universalgeniet
Jag hamnar längst fram.
Säker? Jag menar alltså indexsidan https://www.flashback.org/index.php
Om jag därifrån går direkt till ett ämne hamnar jag iallafall längst bak.
2013-07-11, 16:58
Medlem
Snyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Den går till första olästa inlägg, så har du tittat i tråden tidigare, så kommer du en bit back helt enkelt.
Men när jag står på indexsidan och ser ett ämne som är nytt för mig vill jag ju läsa vad det handlar om, inte vad sista personen skriver...
2013-07-11, 16:59
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Säker? Jag menar alltså indexsidan https://www.flashback.org/index.php
Om jag därifrån går direkt till ett ämne hamnar jag iallafall längst bak.

Ja de blir samma för mig faktiskt
2013-07-11, 17:03
Medlem
Förlåt. Då hamnar jag också längst bak.
2013-07-11, 17:04
Medlem
najass avatar
Citat:

Hmm, jo det står så om man hovrar över tråden med muspekaren, men vad som verkligen händer är att den går till sista inlägget. Testade nu med trådar jag definitivt aldrig varit inne i och jag hamnar också alltid sist.
2013-07-11, 18:10
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Men när jag står på indexsidan och ser ett ämne som är nytt för mig vill jag ju läsa vad det handlar om, inte vad sista personen skriver...

Citat:
Ursprungligen postat av najas
Hmm, jo det står så om man hovrar över tråden med muspekaren, men vad som verkligen händer är att den går till sista inlägget. Testade nu med trådar jag definitivt aldrig varit inne i och jag hamnar också alltid sist.

Testade nu och det är som ni säger, det funkar inte alls. Har för mig det funkade en gång i tiden dock? Testade i Firefox och Chrome nu med samma resultat.

Något för teknikerna att fixa
2013-07-11, 20:13
Medlem
najass avatar
Citat:
Testade nu och det är som ni säger, det funkar inte alls. Har för mig det funkade en gång i tiden dock? Testade i Firefox och Chrome nu med samma resultat.

Något för teknikerna att fixa

Jo, jag ska hojta till på dem.

EDIT: Har nu hojtat.
Senast redigerad av najas 2013-07-11 kl. 21:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in