2013-07-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Nu har jag fått bekräftat av VTD:s kundtjänst(Västsvensk tidningsdistrbution) att SvD delades ut denna dag på våning 4! Mellan 06.00-07.00

Snyggt, då var min tanke kanske inte helt fel Om detta nu är sant så blir det ju lite att fundera kring...
Citera
2013-07-11, 15:43
Medlem
svenyngves avatar
någon som vet om det finns några fartkamrer på den sträckan som fmGM åkt. åkte han med mc åkte han säkert riktigt fort hem till DB. Ni som bor i Thn vet ni om det finns några bankomater i närheten av den sträckan?
Citera
2013-07-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Hade velat se dom 4 killarna gå på AJ eller någon annan som hängts ut. Varför blev SB misshandlad bara? Om någon av er fyra läser tråden och inte vill svara här så skicka PM och förklara varför SB blev offer för er. Kände ni er stora när ni knivskar han över ögonen? Fega svin.

Känns som polisen fastnar just på att söka av ett område efter I*a. Är ju ändå en stor risk att dumpa kroppen långt ifrån. Kroppen kanske ligger närmare än man tror.
Är helt inne på att ev kropp ligger om man mäter i tid före bilbranden på hunneberg och efter sista kontakt med I.F då jag anser att D.B:s bil har fjuttats på för att bli av med bevis typ blod och hud.
Och jag anser även att vägen via torsered ut mot hjärtum och ända mot upphärad är högintressant då A.J är väl bekant med området via promenader till sin far i upphärad. A.J bodde tidigare i strömslund så vägen är helt logisk att han känner till.
Citera
2013-07-11, 15:44
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galeazzo
Och tidningsbudet har inget sett? Var det så blodigt i trapphuset att även ett stressat tidningsbud sett fläckarna/pölarna? Är det tänt på nätterna i trapphuset?
Tidningsbud tar väl knappast hissen i ett sådant hus?

Det ganska ljust ute mellan 6-7 så man behöver nog inte tända något ljus i trappan
Citera
2013-07-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoastnToast
Snyggt, då var min tanke kanske inte helt fel Om detta nu är sant så blir det ju lite att fundera kring...

Vill inte ifrågasätta riktigheten i detta men har prenumeranten på 4:e våningen bekräftat att tidningen verkligen delats ut?
Citera
2013-07-11, 15:45
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
någon som vet om det finns några fartkamrer på den sträckan som fmGM åkt. åkte han med mc åkte han säkert riktigt fort hem till DB. Ni som bor i Thn vet ni om det finns några bankomater i närheten av den sträckan?

Är resecentrum övervakat? köre han förbi där om han åkte hem till DB
Citera
2013-07-11, 15:47
Medlem
issusforlifes avatar
Hej, någon som kan svara på vad polisen har för befogenhet att stoppa någon (AJ)
att ev. resa ur landet? Då han är släpp men inte avskriven misstankar? Har man rätt
att resa då? Och ja, första inlägget, följt tråden sedan start med stort intresse som gammal
THN-bo.
Citera
2013-07-11, 15:54
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galeazzo
Vill inte ifrågasätta riktigheten i detta men har prenumeranten på 4:e våningen bekräftat att tidningen verkligen delats ut?

Nej det har han inte bekräftat. Dock har han inte ringt in och meddelat att han inte fick tidningen denna dagen. Vilket de flesta gör om de ej får tidningen. Enligt utdelaren så är folk extra noga på lördagar och söndagar.
Citera
2013-07-11, 15:59
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Bra, äntligen en bekräftelse av Ull-Strumpas ifrågasatta uppgift. Nu gäller det bara för tvivlarna att spekulera i att tidningsbudet hoppade tresteg över blodet.

Eller hur. Med tanke på att det inte var några fotsteg i blodet va? det hade det ju varit om tidningsbudet var lite trött, då hade han gått rakt genom blodet. Annars så måste han sett blodet.
Citera
2013-07-11, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Ja de är ena Jävla Troll Hoppas polisen tar er era svin.
Nä men va gött, vi välkomnar Polisen på Flashback och hoppas de ta alla jävla troll som är i tråden...
digitaliserade handbojor vill jag också ha ju...

Men vad vi saknar nu istället för att trampa gungfly, är uppgifter i tråden på vad AJ gör just nu och var han gömmer sig. Eller är han redan ute ur landet med den nyrepade hojen? Vi får ju inte tappa bort han nu när han inte håller sig hemmavid då kompisarna är inlåsta.
Citera
2013-07-11, 16:00
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Eller hur. Med tanke på att det inte var några fotsteg i blodet va? det hade det ju varit om tidningsbudet var lite trött, då hade han gått rakt genom blodet. Annars så måste han sett blodet.

Hur vet du att blodet fanns där detta klockslag?
Citera
2013-07-11, 16:01
Medlem
johannes111s avatar
Har inte läst allt de senaste, men jag måste fråga. De här med tidningsbud har de pratats endel om?
Finns de ens ett bekräftat tidningsbud? Va de ett tidningsbud som ringde polisen?

Så vitt jag vet, så är den lokala tidningen ingen tidning som delas ut på Söndagar. Så isf är de GP, eller nån av de andra lite mer ovanliga tidningarna som delats ut på Söndagen. Delas dom ut så tidigt, även lite mer utsocknes, om ni förstår vad jag menar?

Hör kanske inte hit, men funderade lite bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in