2013-07-11, 15:03
Medlem
bittermandels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Å den risken tar dem, att tanka först med bilen som senare skulle anmälas stulen? Låt säga att de som jobbar på macken inte yppar något till polisen om det, men det räcker ju att en annan Grästorpare svänger in och ser dem tanka där, känner igen D*B kanske. Det blir lite svårare att förklara bilstölden?

Dom som jobbar på macken har inget med detta och göra för fem öre, det kan jag säkerställa.
Citera
2013-07-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Går det att backa ända in till porten?
I så fall är det ju att föredra då de som bor i huset inte kan se vad de stoppar in i bilen.

Det verkar inte vara några problem att köra fram till porten (om GM tog den vägen. På gatunivån i Maps kan man se en källartrappa till vänster. Det verkar även finnas andra utgångar. Kan dock huset struktur dåligt så allt är en gissning.)
Citera
2013-07-11, 15:09
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galeazzo
Det verkar inte vara några problem att köra fram till porten (om GM tog den vägen. På gatunivån i Maps kan man se en källartrappa till vänster. Det verkar även finnas andra utgångar. Kan dock huset struktur dåligt så allt är en gissning.)
Kan inte se bilden just nu.
Är man mer i skymundan om man väljer källarvägen?
Citera
2013-07-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Kan inte se bilden just nu.
Är man mer i skymundan om man väljer källarvägen?

Inte direkt, är en öppen plats/infart mellan huskropparna där. Tror att fönstren på kortsidan är för WC och därmed skyddade från insyn/utsikt. Ur den synpunkten är källarutgången ett bättre val. Men, återigen, bara gissningar från min sida.
Här kan säkert någon annan komma med korrekt information
Citera
2013-07-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det denna kille som har skroten?

https://www.facebook.com/mar*us.ki*bo?fref=ts
ja de var väl en släkt till dem som blev mördad på humlan av en vis nyman för ett antal år sedan...
Citera
2013-07-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Om ingen redan har skrivit det så skulle jag råda dig att tipsa polisen om platsen. Om du inte vill så kan du be nån annan.

Det är gott om döda grävlingar, och de stinker nog likadant som en död människa, men det är ändå bra att det kollas.

Och det vore ju bra att tipsa polisen innan eventuell GM läser här inne...
Citera
2013-07-11, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Hade velat se dom 4 killarna gå på AJ eller någon annan som hängts ut. Varför blev SB misshandlad bara? Om någon av er fyra läser tråden och inte vill svara här så skicka PM och förklara varför SB blev offer för er. Kände ni er stora när ni knivskar han över ögonen? Fega svin.

Känns som polisen fastnar just på att söka av ett område efter I*a. Är ju ändå en stor risk att dumpa kroppen långt ifrån. Kroppen kanske ligger närmare än man tror.

Ja de är ena Jävla Troll Hoppas polisen tar er era svin.
Citera
2013-07-11, 15:34
Medlem
Byxan81s avatar
Nu har jag fått bekräftat av VTD:s kundtjänst(Västsvensk tidningsdistrbution) att SvD delades ut denna dag på våning 4! Mellan 06.00-07.00
Citera
2013-07-11, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
...Kroppen kanske ligger närmare än man tror...

Jag är benägen att tro detsamma.
*
Det borde publiceras en karta över vilken områden som är genomsökta av polis & MP.
Citera
2013-07-11, 15:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Nu har jag fått bekräftat av VTD:s kundtjänst(Västsvensk tidningsdistrbution) att SvD delades ut denna dag på våning 4! Mellan 06.00-07.00
Bra, äntligen en bekräftelse av Ull-Strumpas ifrågasatta uppgift. Nu gäller det bara för tvivlarna att spekulera i att tidningsbudet hoppade tresteg över blodet.
Citera
2013-07-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81

Och tidningsbudet har inget sett? Var det så blodigt i trapphuset att även ett stressat tidningsbud sett fläckarna/pölarna? Är det tänt på nätterna i trapphuset?
Tidningsbud tar väl knappast hissen i ett sådant hus?
Citera
2013-07-11, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galeazzo
Och tidningsbudet har inget sett? Var det så blodigt i trapphuset att även ett stressat tidningsbud sett fläckarna/pölarna? Är det tänt på nätterna i trapphuset?
Tidningsbud tar väl knappast hissen i ett sådant hus?
Nej det är en tidstyrd strömställare. Belysningen lyser en kort stund och sedan får man trycka på knappen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in