2013-07-11, 13:44
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinglebear-Cherry
Som United-fan har jag länge suktat efter Kroos! Om Bayern "snor" Thiago framför ögonen på United känns det som att de också måste sälja en mittfältare för att inte truppen ska bli alltför enorm. Jag har fått för mig att Kroos skulle vara den förste att visas till dörren (rätta mig gärna om jag har fel).

United är i behov av en mittfältare, därav intresset för Thiago. Det skulle ta mig fan vara helt wunderbar om Kroos tvingades bort från Bayernoch landade i United, bara för att Guardiola "ska ha och ska ha"!

United har sonderat terrängen för Jovetic.
2013-07-11, 14:33
Medlem
antonaugustssons avatar
Enligt goal så förbereder Arsenal ett €40 m stort bud på Suarez. http://m.goal.com/s/en/news/4107650
2013-07-11, 14:42
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Bayern har verkligen gett sig in för att "sno" Thiago från United.

Ser mycket hellre att han går till Munchen än till United.

Så sjukt att han säger att det är den ända värvningen han vill ha, då han köpte både Götze och Lewandowski. Ja det var Pep som ville ha dom.
2013-07-11, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Enligt goal så förbereder Arsenal ett €40 m stort bud på Suarez. http://m.goal.com/s/en/news/4107650

Suarez kommer aldrig gå till Arsenal.
2013-07-11, 14:44
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Så sjukt att han säger att det är den ända värvningen han vill ha, då han köpte både Götze och Lewandowski. Ja det var Pep som ville ha dom.

Thiago vill alltså gå från Barcelonas bänk till Bayerns bänk..
2013-07-11, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
United är ju verkligen usla på att ro hem värvningar. Var ju tydligen på G att värva Strootman men han verkar gå till Roma istället. Känns nästan som att de är lite dumsnåla eller så har de tappat dragningskraft.

Nej, United vill inte lägga enorma jävla summor på överskattade spelare. Lucas visade sin mentalitet då han vänder sig efter pengar. Att lägga 45 miljoner euro på Lucas är ett helt idiotiskt köp vilket United aldrig hade velat. Samma med Hazard och hulk.

United har en mentalitet som klubbar som Chelsea, PSG och City saknar. De vill göra lönsamma affärer.

Jävla snack om Thiago, bara dumt för båda parterna om han gör det.
2013-07-11, 14:48
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson

Han hade säkert tillfört mycket bra, men skulle inte vilja se Suarez i Arsenal. HOppas bara detta är en kupp för att få ner priset på Higuain.
2013-07-11, 14:49
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Vilket jävla skämt det vore om både Gomez och Kroos offras. Kroos var ju väldigt bra innan skadan, och jag tror inte han kommer ha några problem att komma upp i den formen igen.
Han var helt ok i träningsmatchen mot Brescia i tisdags och gjorde ett sedvanligt Kroosmål(en kanon utanför straffområdet)

Citat:
Ursprungligen postat av Jinglebear-Cherry
Som United-fan har jag länge suktat efter Kroos! Om Bayern "snor" Thiago framför ögonen på United känns det som att de också måste sälja en mittfältare för att inte truppen ska bli alltför enorm. Jag har fått för mig att Kroos skulle vara den förste att visas till dörren (rätta mig gärna om jag har fel).

United är i behov av en mittfältare, därav intresset för Thiago. Det skulle ta mig fan vara helt wunderbar om Kroos tvingades bort från Bayernoch landade i United, bara för att Guardiola "ska ha och ska ha"!

Ja han kan inte offra Martinez eller Schweinsteiger sedan är ju Rode på ingång nästa säsong.
Sedan så finns ju redan en drös med spelare redan som tex Müller, Gustavo, Shaqiri, och då nämnda Kroos.

Vad har Pep planerat för roll till Götze?
Senast redigerad av cyberkalle 2013-07-11 kl. 14:56.
2013-07-11, 14:50
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Har han köpt Lewandowski redan?
2013-07-11, 15:03
Bannlyst
Om Pep säljer en lovande tysk spelare som Kroos för att ge Bayern en mer spansk touch på laget så kommer han få kritik från fans och media i Tyskland för att inte prioritera tyska spelare. Bundesliga är ännu inte en internationell liga utan främst en liga för tyska spelare så kritiken att inte använda inhemska spelare är större där än i England där det ses som normalt att inte använda engelska spelare.
2013-07-11, 15:06
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Han hade säkert tillfört mycket bra, men skulle inte vilja se Suarez i Arsenal. HOppas bara detta är en kupp för att få ner priset på Higuain.
Tror jag med. Nej, inte jag heller faktiskt, tror inte Suarez skulle passa in i Arsenal. Hoppas vi får in Higuain, Cesar, Fabregas (ryktas ju om en värvning från Arsenal nu igen) och kanske Fellaini
2013-07-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Nej, United vill inte lägga enorma jävla summor på överskattade spelare. Lucas visade sin mentalitet då han vänder sig efter pengar. Att lägga 45 miljoner euro på Lucas är ett helt idiotiskt köp vilket United aldrig hade velat. Samma med Hazard och hulk.

United har en mentalitet som klubbar som Chelsea, PSG och City saknar. De vill göra lönsamma affärer.

Jävla snack om Thiago, bara dumt för båda parterna om han gör det.

Hazard är dock grym. Men Lucas verkar bara vara totalt hjärndöd på planen. Helt rätt av SAF att inte köpa honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in