Citat:
Ursprungligen postat av
xtroe
Vilket jävla skämt det vore om både Gomez och Kroos offras. Kroos var ju väldigt bra innan skadan, och jag tror inte han kommer ha några problem att komma upp i den formen igen.
Han var helt ok i träningsmatchen mot Brescia i tisdags och gjorde ett sedvanligt Kroosmål(en kanon utanför straffområdet)
Citat:
Ursprungligen postat av
Jinglebear-Cherry
Som United-fan har jag länge suktat efter Kroos! Om Bayern "snor" Thiago framför ögonen på United känns det som att de också måste sälja en mittfältare för att inte truppen ska bli alltför enorm. Jag har fått för mig att Kroos skulle vara den förste att visas till dörren (rätta mig gärna om jag har fel).
United är i behov av en mittfältare, därav intresset för Thiago. Det skulle ta mig fan vara helt wunderbar om Kroos tvingades bort från Bayernoch landade i United, bara för att Guardiola "ska ha och ska ha"!

Ja han kan inte offra Martinez eller Schweinsteiger sedan är ju Rode på ingång nästa säsong.
Sedan så finns ju redan en drös med spelare redan som tex Müller, Gustavo, Shaqiri, och då nämnda Kroos.
Vad har Pep planerat för roll till Götze?