2014-01-12, 20:12
Medlem
Hoppas John gör debut redan på lördag mot Crystal Palace!
2014-01-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Folk verkar ta för givet att Guidetti bara kommer gå in och peta spelare som Crouch, Walters och Jones bara sådär.
Inga superstjärnor du radar upp där direkt. Stoke har en oerhört sunkig anfallsuppsättning. Dock är man ju väldigt osäker på Guidettis status så förväntar mig inga stordåd.
2014-01-12, 21:04
Moderator
zanteras avatar
Haha, jag var inte seriös. Guidetti BORDE gå in i startelvan såklart, men man vet ju aldrig. Vissa tränare verkar väldigt fokuserade på att rutinerade PL-spelare ska få starta även om de inte levererat, men samtidigt tror jag inte man lånar in Guidetti för att sitta på bänken, speciellt inte om fler klubbar var intresserade.
2014-01-12, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Haha, jag var inte seriös. Guidetti BORDE gå in i startelvan såklart, men man vet ju aldrig. Vissa tränare verkar väldigt fokuserade på att rutinerade PL-spelare ska få starta även om de inte levererat, men samtidigt tror jag inte man lånar in Guidetti för att sitta på bänken, speciellt inte om fler klubbar var intresserade.
Det blir förmodligen Crouch-Guidetti i startelvan. Walters lade förvisso mål idag mot Liverpool, men det var hans andra mål för säsongen.
2014-01-12, 21:23
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Det blir förmodligen Crouch-Guidetti i startelvan. Walters lade förvisso mål idag mot Liverpool, men det var hans andra mål för säsongen.

Fast Stoke spelar ju allt som oftast med en forward. Walters spelar på kanten. Dessutom verkar det som att Walters är opetbar, oavsett vem som har hand om Stoke.
2014-01-12, 21:24
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Fast Stoke spelar ju allt som oftast med en forward. Walters spelar på kanten. Dessutom verkar det som att Walters är opetbar, oavsett vem som har hand om Stoke.

Han gör väl antagligen ett väldigt gott intryck på träningarna.
2014-01-12, 21:26
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Han gör väl antagligen ett väldigt gott intryck på träningarna.

Att han jobbar hårt kan väl ingen ta ifrån honom, men det händer ju inte så mycket mer
2014-01-12, 21:27
Avslutad
Citat:
Jo, men jag tror inte Crouch petas, och jag tror inte man lånar in Guidetti för att inte låta honom spela. Vi får se på lördag.
2014-01-12, 21:27
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Att han jobbar hårt kan väl ingen ta ifrån honom, men det händer ju inte så mycket mer

Kommer aldrig glömma matchen när han gjorde två självmål och brände en straff.
2014-01-12, 21:31
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jo, men jag tror inte Crouch petas, och jag tror inte man lånar in Guidetti för att inte låta honom spela. Vi får se på lördag.

Inte jag heller. Och jag tror inte Hughes slänger in en helt matchotränad spelare från start direkt heller. Sen är det väl bara tidningarna som säger att han är klar? inget officiellt från klubbarna?

Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Kommer aldrig glömma matchen när han gjorde två självmål och brände en straff.

I stand corrected. Det händer en del när han spelar fotboll, det är sällan det är till fördel för Stoke bara.
2014-01-12, 21:49
Avslutad
Citat:
Inte jag heller. Och jag tror inte Hughes slänger in en helt matchotränad spelare från start direkt heller. Sen är det väl bara tidningarna som säger att han är klar? inget officiellt från klubbarna?
OK, där tänkte jag inte riktigt. Inte på lördag. Vi får se så småningom. Jag tror i alla fall inte att Hughes lånar in en eftertraktad anfallare för att låta honom agera bänkvärmare. I och för sig, om Guidetti spelar på lördag lär han inte göra färre mål än Walters. (OBS! Självmål räknas inte )
2014-01-13, 00:47
Medlem
Untouchables avatar
Tobias Holtkamp ‏@Rune4 33m
.@Dima28K He would love to join Arsenal as a next step. If AFC bits 45 Million Euros (buy out clause), he ll b a Gunner in summer

Tobias Holtkamp ‏@Rune4 46m
I'm really curious about where Draxler will play next season.
Where at Arsenal

Dessa tweets kommer från chefredaktören för Transfermarkt. Ingen aning om hur mycket inside info han sitter på, men det är onekligen vissa signaler som tyder på att Draxler spelar med en kanon på bröstet till hösten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in