2013-07-20, 13:08
Medlem
NirvanAs avatar
Verkar som om Barca bestämt sig för Luis Enrique

Citat:
Barcelona have chosen Celta coach and former Barcelona player Luis Enrique (43) as successor of Vilanova. He has a 3M buyout fee. [tv3]

Lite ironiskt också:
Citat:
barcastuff ‏
Barcelona would give Celta the chance to sign Barcelona assistant coach Rubi as their new coach. [tv3]

Källan är alltså katalanska tv3, jag har för mig dom brukar ha ganska många rätt.
2013-07-20, 13:15
Medlem
Kevin Phillips skriver nytt kontrakt med Crystal Palace för att få spela Premier League en sista gång. Kan säkert göra ett mål eller två trots att han fyller 40 i år.
2013-07-20, 13:25
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Kevin Phillips skriver nytt kontrakt med Crystal Palace för att få spela Premier League en sista gång. Kan säkert göra ett mål eller två trots att han fyller 40 i år.

Kul, var ju trots allt han som gjorde avgörande målet i playoffen.
2013-07-20, 13:26
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Lite ironiskt också:

Källan är alltså katalanska tv3, jag har för mig dom brukar ha ganska många rätt.

Lite kul att han lämnar Celta efter en månad, men visst knackar Barcelona på dörren, så tackar man ju inte nej.
2013-07-20, 13:46
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungkolm
Snackas lite löst om att Arsenal ska försöka locks till sig Luis Gustsvo från Bayern för en ganska billig peng (ca 80 milj) vore en väldigt bra förstärkning!

Ska va Metro som har gått ut med det så vet inte hur troligt det är!
Troligare att VW (Wolfsburg) köper honom i så fall. Dock så har ju Luis Gustavos agent uttalat sig så sent som idag om att Gustavo stannar i Bayern. Fast det kan ju förstås vara bullshit...
2013-07-20, 14:02
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Lite ironiskt också:

Om det stämmer att Lucho är på väg till Barcelona så kan det lösa sig rätt fint för Celta också. Rubi är en bra tränare plus att de får 3 miljoner euro, det är aldrig helt fel.

Jag trodde att Lucho skulle bli tränare när Pep klev av, han känns perfekt som tränare för Barcelona.
2013-07-20, 14:39
Medlem
United kommer nog satsa en del på sina talanger i år, januzaj, zaha och lindgard på mittfältet så tror inte det kommer bli några monstervärvningar där!
2013-07-20, 15:09
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
United kommer nog satsa en del på sina talanger i år, januzaj, zaha och lindgard på mittfältet så tror inte det kommer bli några monstervärvningar där!

Eh? För att dom fick spela mot Aussie all stars idag? Lingard och Januzaj spelar förvisso båda helst centralt men är knappast några tvåvägsspelare. Ser inte riktigt hur deras framfart hindrar en mittfältsvärvning.
2013-07-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Eh? För att dom fick spela mot Aussie all stars idag? Lingard och Januzaj spelar förvisso båda helst centralt men är knappast några tvåvägsspelare. Ser inte riktigt hur deras framfart hindrar en mittfältsvärvning.

För att de är vassa och unga samtidigt som united har lite mittfältare. Jag tror värvningen kommer på topp som ersättare till Rooney.
2013-07-20, 15:15
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
För att de är vassa och unga samtidigt som united har lite mittfältare. Jag tror värvningen kommer på topp som ersättare till Rooney.

Fast dom är ju inga renodlade mittfältare? Ska man spela Cleverley-Lingard på mitten om Carrick går sönder? Moyes verkar vilja spela 4-4-1-1, var ser du behovet i en fjärde forward där?
2013-07-20, 15:22
Medlem
Citat:
Januzaj och Lindgard kommer främst att konkurrera med Rooney(om han är kvar) och Kagawa om 10-rollen bakom RvP, medan Zaha konkurrerar på kanten. Ingen av dom har med platsen bredvid Carrick att göra.
2013-07-20, 15:22
Medlem
TimTebows avatar
Blir Fellaini kvar i Everton? Trodde han skulle följa Moyes till ManU.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in