Försöker analysera AJ:S beundrares alla inlägg.
Hur tänker ni?
2013-06-30, 21:36 #13
miggafrii
Medlem
Reg: Nov 2010
Inlägg: 26 Någon som vet om det hänt på Östra Margaretavägen ? Där blodspåren hittades ?
2013-07-01, 03:16 #102
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av bullet^
A.J var väl även en av grabbarna som var med och tände eld på mosken i Trollhättan.
lite OT kanske men..
Kan med all säkerhet garantera att A.J inte var med och tände på moskén då han vid det tillfället satt häktad i Göteborg. Detta ryktet har gått runt i åratal men det stämmer EJ.
2013-07-01, 11:50 #153
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av Yosuki
Bra då kan du svara på frågor!
Är P pappa till IF's barn?
Nej inte P.H utan P.T är far till hennes minsta barn.
2013-07-01, 14:12 #181
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av T02
Det finns ju kända nazister och moskébrännare nämnda i tråden. Har man sympatier åt det hållet och kan dessutom fjutta på en moské så är man nog kapabel till det mesta?
Åter IGEN ska jag skriva att jag vet med garanti att A.J INTE hade med moskébranden att göra då han vid det tillfället satt HÄKTAD i Göteborg. Ryktet har florerat i Trollhättan i åratal men det är alltså FALSKT.
2013-07-01, 14:29 #186
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av deadlamb
Vad jag vet var han inte med i bandet men han kände dem som var med.
Angående P.H så tror inte jag att han är gm däremot så är han ju inkopplad genom att han känner A.J och haft en relation ihop med I.F Detta säger dock inte att han är inblandad i själva fallet. Utav vad jag vet så är P.T den ända som skulle kunna göra detta.
P.T är heroinmissbrukare (ja, dom brukar ju vara väldigt stabila...)
kom nyss ut från behandlingshemmet, han har vid flera tillfällen hotat I.F till livet både under och efter deras förhållande samt misshandlat henne tidigare.
Att P.H har något alls med detta att göra tror jag knappast, han kanske inte har det renaste mjölet i påsen men han tyckte väldigt mycket om I.F.
2013-07-01, 15:29 #214
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av supahgoonah
Just det! Signalementen på den misstänkta GM är tatuerade armar ca 180 cm lång och brunt/mörkt hår. Detta är dock inte bekräftat utan det är ryktet som dock kommer ifrån en hyfsat pålitlig källa.
Kan tilläggas att AJ inte är varken brunhårig eller mörkhårig utan är mer åt det ljusare/rödaktiga hållet nu för tiden. Och han är närmare 185 cm lång än 180 cm lång.
2013-07-01, 15:38 #218
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Om signalementet nu stämmer så bör det väl inte finnas så många med mörkt hår, tatuerade armar och som har en längd på 180 cm i hennes bekantskapskrets och som på något sätt har koppling till S.B.
Så om det inte är AJ, vem kan det vara då?
S.B lär det inte vara då han är rakad och är inte så lång, sen har I.F en bekanskapskrets där många är tatuerade lite varstans så att sätta potten på AJ med så svagt signalement är rätt far out med tanke på att var och varannan kille mellan 18-45 har nuförtiden fulltatuerade armar och 180 cm lång är en ganska vanlig siffra...
2013-07-01, 15:45 #221
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Är det mkt droger i dessa umgängeskretsar? O vet ngn om I:F tog droger?
IF vet jag inte hur det är med droger, vad jag vet är att hon hade receptbelagd medicin, osäker för mot vad men ska tydligen ha mått väldigt dåligt psykiskt.
Med tanke på att hennes minsta barns pappa är heroinmissbrukare OCH S.B vad jag förstår petar väl lite vad som helst men dom var ihop väldigt kort tid och jag ser ju att P.T har mer motiv än vad både A.J och S.B har men sen vet man inte vad för folk hon umgicks med, vet bara att dom kanske inte sitter hemma o virkar en lördagkväll.
2013-07-01, 15:53 #226
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av SVKKK
På senaste facebook-bilderna är hårfärgen vad jag skulle kalla rost-färgad. Mer åt brunt än rött.
Vet från en SÄKER källa (från en som är VÄN med P.T) att P.T är mörkhårig, runt 178-180 cm lång och har tatuerade armar. Detta framkom precis.
2013-07-01, 16:44 #249
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av AML78
A.J har åkt in och ut från kåken ända sen han var 16 år gammal för diverse våldsbrott. Han högg en flickvän med kniv i huvudet för något år sedan, vet inte om det var samma flickvän vars lägenhet han besköt.
Han har inte huggt någon kniv i någon tjejs huvud.
Finns det ingen ände på vad folk kan hitta på?
Höna av en fjäder.
Ska inte sitta och sätta AJ på en piedestal men detta var bara löjligt påhitt.
2013-07-01, 18:06 #283
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av Bearforceone
Ja, en vidrig samling människor som varken borde tillåtas ha varken barn, eller i flera fall ens borde få vara ute i samhället.
Det enda jag kan bidra med är att socialen borde ha plockat barnet till bästa kompisen Dit* Nilsso* för flera år sedan i samband med att hon blev vräkt. En människa som sover ruset av sig medan en 2-årig dotter får klara sig själv. Lägg där till en stor, bångstyrig hund som Dit*a mer än gärna släppte lös i trappen för att göra sina ärenden då hon inte orkade (dvs knarkade) gå ut med hunden själv och som det stackars barnet desperat försökte få in i lägenheten igen. Allt detta från en riktigt säker källa.
Med tanke på detta antar jag att det befarade bo var likadan eller värre själv. Riktigt hemskt när man tänker på vilken tragisk uppväxt deras ungar får, med olika kriminella farsor och totalblåsta knarkande bimbos till morsor. Socialen i Trollhättan borde göra sitt förbannade jobb och ta dessa människors ungar medans de finns tid att rädda dem!
Kan säga att jag personligen känner Dit* Nilsso* och inget av detta påstådda är santg, dock hade hon en granne för några år sedan som sprider falska rykten om både det ena och det andra mest för att rädda sitt eget skinn.
2013-07-01, 18:44 #288
miggafrii
Medlem
Jag förstår varför du försvarar din vän, dock stämmer allt jag sa till 100% och tjejen ÄR en trasig knarkare enligt det jag hört. Det är möjligt att hon spottat upp sig, bilderna på FB talar dock sitt tydliga språk, så jag finner det mycket troligt att hon fortfarande är en pundare. Enligt min källa utrymdes hennes tidigare lägenhet mitt i natten av ett gäng dårar som dessutom förstörde ytterdörren till trapphuset, då de inte visste hur man öppnade dörren på ett korrekt sätt. Detta händer knappast om man inte blir vräkt.
Det var länge sedan jag själv bodde i Sveriges Detroit, men staden har verkligen blivit sunkig och äkta svenskt trashig underklass likt de som nämns i tråden, syns alltmer på gator och torg. Det rör sig om människor i mysbyxor med fula vulgära tatueringar överallt på kroppen och som äger vanskapta kamphundar, som man kan se stå bundna utanför affärerna, ofta tillhörandes tjejer som har barn med 2-3 olika farsor. Jobbar gör de garanterat inte, då arbetsmarknaden kollapsat sedan långt innan SAAB gick under. Staden går mot en mörk framtid samtidigt som man är en av de städer som tar in flest invandrare i landet per capita. Allt detta samtidigt som äldrevården går på knä och personalen på sjukhuset säger upp sig i protest mot överbelastning.
Jag försvarar henne inte jag säger som det är, funnits i hennes liv längre än dom flesta andra visst har det förekommit saker från och till men hon är ingen "trasig knarkare" det jag kan faktiskt garantera. Nu var det ifs inte henne det var tal om eftersom IF är försvunnen så känns det mer akutellt att få fram vart hon kan vara eller vad som hänt mer än att spekulera i någon som IF inte haft kontakt med på MINST en månad.
2013-07-01, 18:58 #293
miggafrii
Medlem
Visst har du rätt i att man inte ska snöa in allt för mycket på denna Dit*. Jag försöker bara måla upp en bild av vilka människor vi har att göra med och med tanke på att hon har nämnts som bästa vän till I.F, är det inte speciellt konstigt om de har rört sig i samma kretsar och levt ungefär samma liv. Som sagt, de här människorna som nämns i tråden är inga vanliga radhussvenssons om man säger så.
Jag vet iaf att Dit* och IF inte haft kontakt ALLS på cirka en månad ö.h.t.
2013-07-01, 19:41 #304
miggafrii
Medlem
Ursprungligen postat av ndyz
Vad jag har hört är att SB sprang dit efter händelsen på Dannebacken.
Dom var aldrig specifikt INNE hos Dit* utan i området utanför IF pappa hade frågat Dit* om hon sett IF för hon var "borta" ingen har kontaktat Dit* för info alls, hon vet inget.