2013-07-11, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Jag hade mer exempel man sett i Kalmar, Åtvidaberg, Ljungskile i åtanke... Men visst.
Jo det förstår jag. Men nu när djurgårdarna är så rappa i käften och tycker att Bajare inte kan något och har åsikter hit och dit men samtidigt snor saker rakt av oss (Igen. Som vanligt. Så dif.) tycker jag det är ett bra exempel.
2013-07-11, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Jo det förstår jag. Men nu när djurgårdarna är så rappa i käften och tycker att Bajare inte kan något och har åsikter hit och dit men samtidigt snor saker rakt av oss (Igen. Som vanligt. Så dif.) tycker jag det är ett bra exempel.

Antar att du är en typisk bajare och tror att ni var först med allt annat också? Skärp dig nu, trött på eran ständiga debatt om vem som var först med vad.
Senast redigerad av westmars 2013-07-11 kl. 02:14. Anledning: vill
2013-07-11, 04:33
Medlem
3ndymions avatar
Ni översittare i Norrland där uppe, ni får mer än gärna skänka oss till Danmark så snart som möjligt så vi slipper er. Ni har tjatat om det ett tag men det blir aldrig av, tack för att ni skänker oss så tjänar ingen annan än vi och Danmark på flytten. Tack på hörhand.

''Om vi blir danskar vad har ni då kvar, bandy o folköl?''

Halvt seriöst men vafan, lämnar tråden i ett par dagar och ni gör redan kaos.
2013-07-11, 05:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3ndymion
Ni översittare i Norrland där uppe, ni får mer än gärna skänka oss till Danmark så snart som möjligt så vi slipper er. Ni har tjatat om det ett tag men det blir aldrig av, tack för att ni skänker oss så tjänar ingen annan än vi och Danmark på flytten. Tack på hörhand.

''Om vi blir danskar vad har ni då kvar, bandy o folköl?''

Halvt seriöst men vafan, lämnar tråden i ett par dagar och ni gör redan kaos.

Ni tror helt seriöst att någon i Danmark skulle vilja ta emot er, skåne?!

Alla norrut om Göteborg är bönder.
Alla söderut om Göteborg är bönder.
2013-07-11, 05:41
Medlem
Chew1907s avatar
Ha! Fina par sidor man har läst igenom.
2013-07-11, 08:37
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaskett
Ja vi hatar aik, bajen, mff, gbg mfl och konstigt vore väl det om det inte återspeglades i vårt vokala uttryck på läktaren. Jag tror dock att de flesta inser att det är skillnad på supporterfokus och det era officiella företrädare gör här. Vår "ramsrepertoar" är ingen produkt av marknadsavdelningen, även om det kanske kan vara svårt att greppa med så mycket inflyttade reklamare i fanskaran.

Ok, så om jag har förstått det korrekt:

Dif marknad: inte mindervärdeskomplex
Dif supportrar: mindervärdeskomplex

Du har förresten en hög svansföring för att hålla på en klubb som har styrts med järnhand av en cowboy från Sollefteå i många år.

Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Särskilt många om er finns det ju knappast i standardrepertoaren.

Poängen flög inte oväntat över ditt huvud, och istället fick jag ett "det är dyrt att se så här billig ut"-svar.
2013-07-11, 09:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
djurgårNsland eller djurgårDsland.. hur ska ni ha det?

Det där har någon från bajenfans skrivit, det ser ju vem som helst. Allt för att elda på stämningen!
2013-07-11, 09:54
Medlem
Hovjuvelerares avatar
1. MFF
2. AIK
3. Bajen
4. DIF
5. IFK GBG

Sen får alla andra samsas om bottenplatserna. VAD TYCKER NI?????
2013-07-11, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet

Alla norrut om Göteborg är bönder.

första bajaren som erkänner. hoppas för er skull att ni har la samma "klacktak" som på söderstadion i er nya arena? annars blir det svårt att höras. ni är ju inte direkt kända för eran röststyrka.
Senast redigerad av bustusgbg 2013-07-11 kl. 10:12.
2013-07-11, 10:30
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovjuvelerare
1. MFF
2. AIK
3. Bajen
4. DIF
5. IFK GBG

Sen får alla andra samsas om bottenplatserna. VAD TYCKER NI?????

För mig är ska dif vara en självklar etta på alla listor. Med Helsingborg snäppet under. Sen är det väl Bajen, MFF och gnaget som kommer. Tätt därefter Göteborg och Ellos.

I övrigt hatar jag alla bönder, speciellt Helsingborg.
2013-07-11, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho

Jag har förresten en hög svansföring för att hålla på en klubb som har styrts med järnhand av cowboys från staterna i många år.

FYP.
2013-07-11, 10:51
Medlem
Salorms avatar
Vafan gnaget, fick aik själva punga ut för tifo på Dinamo zagreb matchen? Era snåla rackare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in