2013-07-11, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Jobba på Polisen har bättre saker för sig, det finns ju en kropp som måste hittas
Om det inte varit för...
http://www.expressen.se/gt/polisen-i-trollhattan-utsatt-for-stenkastning/
"På onsdagskvällen började en grupp ungdomar kasta sten på en parkerad bil vid Kronogårdstorget i Trollhättan. Bilen fick bland annat en ruta krossad och en polispatrull kallades till platsen.

– Patrullen åkte på en bil som blivit utsatt för skadegörelse. Och när de kom dit blev de också utsatta för stenkastning, säger Fredrik Sätterman, inre befäl vid Trollhättepolisen."

Vad är det för jävla ligister som inte fattar att Polisen inte har tid med sån skit nu...
Citera
2013-07-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Tror tyvärr inte att c*iff kommer bli den som blir först...fallet har blivit så stort i media att många tunga gubbar troligtvis blivit berörda..även vanligt folk som Ingemar ett smack rädda för aj..många tränade killar på boxningshallar och brottningshalla som hade viljat leka med honom nu kan jag tro

mycket möjligt. tycker ändå att de är rätt konstigt att han inte har fått sig en höger (aj) ännu, trots att de har gått så här lång tid, och kroppen finns ingenstans?
Citera
2013-07-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roffeochjag
Jag är inne på samma spår. Kan vara en drogskuld eller vad fan som helst som ligger bakom misshandeln.

Tror nog att dom pratat lite med honom men att han kanske inte nämner det pga av vissa omständigheter..förövrigt ingen pundare eller liknande är fyra för en sån sak som droger...nej här är det allvar!!
För övrigt pundare med luvor?? Nej inte en chans
Citera
2013-07-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roffeochjag
Jag är inne på samma spår. Kan vara en drogskuld eller vad fan som helst som ligger bakom misshandeln.

Han blir inte ofta slagen. + han vet ju ngt om id* , han var väl vittne eller ngt. så att de ngt annat de handlar om tror ja inte. när ni inte vet vem killen är ens så kan inte säga massa annat orka ens diskutera över detta, ni e helt otroliga
Citera
2013-07-11, 01:43
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Jo jag ser oxå ett scenario här.
Dom har pratat med han försökt pressa han, han svarar har inte en aning vad som hänt och får en lavett. Faktiskt godkännt logiskt för mig iaf
Ja, och om han, mot alla odds, "visste" något, så är han förmodligen tyst...
Förmodligen några kvinnomisshandlarwannabies (långt ord) som ryckt ut
Citera
2013-07-11, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
007trestad va du där o såg allt eller ?

Nej...hade jag varit det hade jag åtminstone inte varit maskerad
Citera
2013-07-11, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
mycket möjligt. tycker ändå att de är rätt konstigt att han inte har fått sig en höger (aj) ännu, trots att de har gått så här lång tid, och kroppen finns ingenstans?

Man smutsar inte ner sig i onödan.?..bättre när gm är släpp och vänta ännu lite längre sedan så..
Citera
2013-07-11, 01:46
Medlem
Peaceans avatar
Hur lång tid tar det innan en död kropp börjar lukta riktigt illa?
Citera
2013-07-11, 01:47
Medlem
Citat:
Nej...hade jag varit det hade jag åtminstone inte varit maskerad
Finns en hake tyvärr som måste redas ut. Du sa småblattar, är det ett fördomsfullt antagande eller vet du något?
Denna frågan måste ställas
Citera
2013-07-11, 01:49
Medlem
Citat:
Man smutsar inte ner sig i onödan.?..bättre när gm är släpp och vänta ännu lite längre sedan så..

tycker inte att de är onödigt att nita honom nu, han är trots allt en kvinnomisshandlare? han har inte fått igen för de andra han har slagit.
Citera
2013-07-11, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Hon ser ju helt syntetisk ut ungefär som en uppblåsbar docka.
Har hon rakat av sig ögonbrynen?
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/298258_561709203869004_460196441_n.jpg

Hur mycket fick vederbörande för att uttala sig i AB?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17090041.ab

Kan inte någon försöka att göra ett sociogram över alla omnämnda i tråden?
(Sociogram används för att analysera personers kontaktnät genom att åskådliggöra vem som har kontakt med vem. http://www.phenotyping.com/sociogram/

Kanske dags för ett sk sociogram?
Börjar bli rörigt nu.
Citera
2013-07-11, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Finns en hake tyvärr som måste redas ut. Du sa småblattar, är det ett fördomsfullt antagande eller vet du något?
Denna frågan måste ställas

Den frågan borde du faktiskt själv ha ett svar på om du följ tråden noga??..

Jag svara ju på ett inlägg där personen skrev småblattar..förövrigt tror jag han skrev det i samband med kronogården och endast var ett antagande...gå tillbaka och läs själv ..det måste göras!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in