2013-07-11, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Gubben har säkerligen gammla kontakter från gammla dagar som han lätt kan dra i isåfall..men då måste man ju självfallet betala isåfall...

Och om det är koppling till ha eller någon annan det spelar ju egentligen ingen roll..finns väl ingen som varit ute och härjar som inte har tyngre kontakter..det bör man ha om man ska vara ute och härja om inte annat...men att han skulle vara så dum för att han är arg det tror jag faktiskt inte...men när dömd gm kommer ut vänta några år efter det då smäller det nog..man har ju tagit bort en del av hans hjärta för alltid trots allt..

håller med, en del av Clif* dog samtidigt som denna händelse.
Så jag tror inte att han som far, ens vill att någon annan hjälper honom att "fixa" AJ.
Han jobbar gärna på egen hand, och har inte direkt något att förlora.
Citera
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Trappuppgång kan ju faktiskt vara ett vanligt hus med trappuppgång..finns ju faktiskt rätt många i dannebacken av det med..

Trappuppgång för mig är inte detsamma som trapp. Trappuppgång för mig är ett trapphus. Jag kanske behöver läsa ordboken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Hur ser Clif*s kompling til HA ut??

Aldrig hört att Cliff skulle ha några kopplingar till HA.
Det kan dock finnas andra personer i I*a's närhet som har kopplingar. Men om dom personerna finns så är det kanske bättre att låta dom jobba ostört.
Citera
2013-07-11, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Vilka "Dom" trodde?

Dom som misshandla? vilka annars
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Borde det då inte finnas en länk som förtäljer varför S.B är avförd från utredningen med?

Han åkte tydligen på däng ikväll och någon påstod att han varit i närheten av denna tråds BO när AJ var där men ingen tycks veta.
Om han är avförd eller påförd vet jag ej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHUCKLE
Heja pressen, men vad har det med saken att göra? Hade jag hört något om blod i trappuppgång på Dannebacken hade bäckelyckan varit det första som slått mig, och hade jag inte varit så kass på att kolla nyheter så hade det lika gärna kunnit vara jag som frågat efter adressen. Just sayin.
Självklart!!
Man rusar in på flashback och frågar, istället för att kolla tidningen/nyheterna, eller ringa polaren D*t*
Citera
2013-07-11, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Håller fullständigt med dig om S.B men att göra detta just nu och 100 meter från polishuset är minst sagt strange.

Nej, det är inte strange utan i Hjortmosseparken är det snarare misshandel på löpande band som rådit i årtionden. Det har länge varit en no go-area om man inte vill bli nerslagen.
Senast redigerad av SVKKK 2013-07-11 kl. 01:21.
Citera
2013-07-11, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Dom som misshandla? vilka annars
vilka var dessa då?
vad för typ av människor?

Aj:s vänner ?
Id* vänner?
Citera
2013-07-11, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Tack, anonym.
Men jag fattar inte det där med att tatuera sig i ansiktet...
Vad var det som gick fel under tillverkningen när de blir såna

Troligtvis ett resultat av täta släktband mellan föräldrarna följt av en trasslig uppväxt med psykiska problem som man inte fått rätt hjälp för.
Vanligt i dessa kretsar verkar det som.
Citera
2013-07-11, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHUCKLE
Trappuppgång för mig är inte detsamma som trapp. Trappuppgång för mig är ett trapphus. Jag kanske behöver läsa ordboken.

Fattar vad du menar..men det är iof ovesäntligt just nu...man kommer ändå inte tänka på en specifik gata bara hux flux...för övrigt skrev tb väl även Nummret på uppgången??
Citera
2013-07-11, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
vilka var dessa då?
vad för typ av människor?

Aj:s vänner ?
Id* vänner?

Ingen aning dom var maskerade som sagt.
Citera
2013-07-11, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Ingen aning dom var maskerade som sagt.
Men dom skrek "Här har du för att du är inblandad i Id*s försvinnande!!!"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in